sobota 8. února 2014

Zubní pasta s příchutí Pribináčku

Ahoj. V dnešním rychločlánku bych vám chtěla ukázat zajímavou zubní pastu, kterou jsem si hodně oblíbila. Má totiž velmi nezvyklou příchuť - vanilka a máta. Nevím, jak vy, ale já jsem ještě nikdy vanilkovou zubní pastu neměla, takže když jsem ji viděla v letáku DM, musela jsem si ji koupit. Jedná se o pastu značky DONTODENT a koupila jsem ji za 32 Kč. Jedná se o limitku, takže jestli vás pasta zaujala, šup pro ni, dokud je :-) Já sama si půjdu koupit ještě 2 balení.

Pasta má nazlátlou barvu a obsahuje drobný zlatý shimmer. Když jsem si k ní přičichla, okamžitě mi naskočilo "voní jako Pribináček" :-D V puse při čištění pak cítím jak chuť vanilky, tak i máty. Po vyčištění v puse nezůstává sladká chuť, ale spíš takový jemný mátový závan. Co se týče technických záležitostí, tak pasta dobře pění i čistí, nemám jí co vytknout.





Měly jste někdy zubní pastu se zajímavou příchutí? Zaujala vás pribináčková pasta? :o)

18 komentářů:

  1. Jé, konečně něco pro mě! Z přechodu na "dospělácké" zubní pasty mám dodnes trauma, protože nesnáším pocit, když mi pasta propaluje díru do jazyka... Takže za mě mňam, s tou by mě to čištění zubů možná i bavilo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu :-)) Tahle pasta nepálí vůbec, ten mátový závan je opravdu jen závan :-)

      Vymazat
  2. Já mam super citlivý jazyk a dásně a všechno krom Elmexu mě pálí, ale tahle by možná šla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já momentálně používám pastu Parodontax. Chtěla jsem nějakou "kvalitnější" na moje citlivé zuby a dásně a tahle se zdá být super. Už jsem jí jednou měla a vyhovovala mi. Teď jsem si koupila trochu jinou, ale zdá se být opravdu fajn. Navíc jsem je koupila v dvoubalení jen za 99,- Kč, takže super. Tahle pasta co ukazuješ, musí mít zajímavou chuť. Mě vždycky chutnala ta dětská pasta Perlička :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parodontax má kvalitní pasty :-) Perlička je super, ale myslím si, že nevyčistí moc dobře zuby...

      Vymazat
  4. Nemají i nějaké jiné příchuťe :D? Zrovna vanilka není moje oblíbenkyně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ne... Z limitky jsem tam viděla jen tuto. A pak měli pasty s "obyčejnými" příchutěmi.

      Vymazat
  5. Zaujala mě, ale zatím jsem ji nekoupila, protože máme doma zásobu Elmexů z různých akčních dvoubalení, atd. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elmexy také ráda používám a akce jsou na ně naštěstí často :-D

      Vymazat
  6. Já se poslední dobou ubírám cestou nepěnivých beztenzidových past, takže ji v DMku zkouknu, ale asi u mě nevyhraje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Učo se po ní kouknu :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle mě úplně nejvíce zaujalo! Miluju pribináček! Hned pro ni musím!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) Snad ti také bude vyhovovat :-)

      Vymazat
  9. Tak tohle slyším i vidím poprvé. :) Ale kdo by si nechtěl čistit zuby přibiňáčkovou pastou? Já do toho teda jdu! :) Brzy pro ní poběžím. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Týjo, nikdy by mě to nenapadlo! Já bych se spíš bála, že se mi zuby budou kazit, když je ta pasta sladká! :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá hodně zajímavě, láká mě to, ale zároveň se tedy trochu bojím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, ono to čistí zuby jako normální pasta :-D Není to jako čistit si zuby tvarohem :-D Jen to dobře chutná.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.