čtvrtek 13. února 2014

Výborné a levné tělové mléko, které stojí za vyzkoušení

Přeji vám krásný den :-) Dnes jsem tu s recenzí na výborné tělové mléko od Baley. Jedná se o tělové mléko s kokosem a bambuckým máslem. Koupila jsem ho v DM za přibližně 40 Kč. Skvělý je poměr cena vs. kvalita - 40 Kč za 400 ml kvalitního produktu, to se jen tak nevidí :-)



Líbí se mi obal - je jednoduchý a vkusný. Baví mě kombinace bílé a tohoto odstínu modré. Mléko voní po kokosu a oříškách. Není to vyloženě moje top vůně, ale je vcelku příjemná. Po namazání pokožka voní ještě několik hodin.

Zde složení:


Když jsem mléko použila poprvé, překvapila mě jeho dost řídká a vodová konzistence. Bála jsem se, aby to nebyla jen navoněná voda (zdravím mléka zn. Sephora!), ale naštěstí není. Mléko se trochu hůř vpracovává do pokožky a pomaleji se vstřebává. Ne tak pomalu jako tělové máslo, ale tak 5 minut to trvá. 



A teď přijde to nejlepší - hydratace je úžasná. Toto mléko může směle konkurovat i dražším produktům. Pokožka je po namazání a vstřebání mléka krásně hebká, provoněná a vyživená. Mléko mohu určitě doporučit a získává ode mě hodnocení 9/10.

16 komentářů:

  1. Stavěj se mi vlasy hrůzou na hlavě, když vidím tuhle tubu mléka od Balea. :D neměla jsem dobrou zkušenost s tím mlékem s Ureou, i když hodně lidem vyhovovalo. Tohle musí krásně vonět, ale myslím, že nepořídím :D

    P.S.: Krásný nehty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, to věřím :-D Mně se podobně ježí vlasy, když vidím Sephora mléka. S ureou jsem měla krém na nohy a byl fajn. Mléko bych taky mohla vyzkoušet :-P
      Děkuju za nehty.

      Vymazat
  2. Toho jsem si ani nevšimla, vypadá dost dobře :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Balea má skvelé výrobky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho taky a souhlasim s tebou,jsem s nim taky spokojena a krásné voní. Za ty peníze fakt super, já mam Baleu rada,co se týče sprchacu a tel.mlek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už chvíli hledám nějaké kokosové mléko, takže děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už len za to, že je to kokosové to musím niekedy vyskúšať :) Kika

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho taky a naprosto ho miluju! <3
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Balea mě občas překvapí. Levná kosmetika, která by kolikrát mohla stát i víc a pořád by ten poměr cena/výkon byl skvělý! Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. Já většinou prostě a jednoduše koukám na srovnávač cen, většinou se tam objeví něco fakt levného... :) Třeba zde: http://www.hyperzbozi.cz/krasa-a-zdravi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.