sobota 15. února 2014

Voňavé sprchování s LUSH

Přeji vám krásný den :-)
Dnešní článek bude tak trochu ódou na sprchové gely od značky Lush. Obecně co se sprchových gelů týká, tak můžu říct, že si nekupuji pouze drahé kousky, ale běžně používám i sprcháče z drogérie. Ovšem párkrát za rok si udělám radost a koupím si voňavý zázrak od Lush :-) Obvykle v povánočním výprodeji s 50% slevou, takže to vlastně zas tak draho nevychází. 

Momentálně mám v koupelně rozpoužívané 3 sprchové gely od Lush. Jedná se o It´s raining men, Ponche a Stmívání (originální název Twilight).


Se všemi sprchovými gely jsem velmi spokojená. Svými vůněmi mi připadají mnohem zajímavější než klasické sprcháče. I složení je fajn. No řekněte sami, viděli jste někdy sprcháč, který by měl na prvním místě ve složení med? :-D


Ani jeden sprchový gel příliš nepění. Podrobné informace o každém gelu najdete o pár řádků níž :-) Zajímavá je konzistence. Připadá mi, že ani jeden sprcháč od Lush nemá stejnou konzistenci jako jiný. Některé jsou velmi řídké až vodové, jiné gelovité a další mají želé konzistenci. Sprcháče nevysušují.



Pár slov k jednotlivým sprchovým gelům


  • It´s raining men



Alias medový sprcháč. Voní medovo-květinově a je poměrně hustý. Takový malinko "tahavý", vážně jako med :-) Pění nejvíc ze sprcháčů, kterým se v dnešním článku věnuji. Nejedná se ale o pěnu, kterou vytvoří obyčejný sprcháč, spíš je to taková pěnivá emulze.


  • Ponche

Alias alkoholový sprcháč. Ve složení je tequila a jde to poznat :-D Vůně je poměrně ostrá, šťavnatá a dost výrazná. Kromě tequily cítím ještě citrusy. Nejdřív mě vůně moc nezaujala, ale postupem času jsem si ji oblíbila. Na fotce to tak nevyniklo, ale v reálu má Ponche svítivě oranžovou barvu. Pění jen trošku.


  • Stmívání

Alias levandulový sprcháč. Je velmi řídký a nepění. Nádherně levandulově voní, ale nejedná se o přírodní vůni levandule. Někde jsem četla, že voní jako silně pocukrovaná levandule a s tímto názorem se ztotožňuji. Sprcháč je velmi jemný a ani malinko nevysušuje.

Zajímalo by mě, jestli jste už někdy zkoušeli sprchový gel od Lush? Jaká je vaše oblíbená značka sprcháčů? Těším se na vaše komentáře.

14 komentářů:

  1. Od Lush jsem ještě sprcháč nezkoušela. Ale určitě bych chtěla. :) Oblíbený mám Adidas, Nivea, protože vydrží na těle vonět. A musím opět pochválit fotky. Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Sprcháč od Adidas mám doma také, musím ho brzy vyzkoušet :-)

      Vymazat
  2. Měla jsem všechny, takže pár slov ke každému: Raining man - popravdě mě tento sprcháč moc nezaujal, všichni na něj sice pějí ódy, ale mě přijde moc přeslazený. Ponche - jo tak to je jiná, ten bych mohla ve dne v noci, hezky nakopne. A Twilight, ten je taky skvělý. Ta sladká levandule je naprosto úžasná. Já teď od Lushe dlouho žádný nový neměla, zkouším i jiné kousky, ale k těm mým dvěma oblíbencům se jednoho krásného dne zase vrátím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za odborný komentář, hihi :-))) It´s raining men je vážně hodně sladký a je mi jasné, že každý takové vůně nevyhledává. Pro mě je tohle druhé balení a poprvé mi taky moc neseděl, přišlo mi, že v něm cítím nějakou hnilobu nebo co...
      Ponche je zajímavý, vážně nezvyklá vůně :-)

      Vymazat
    2. Pche, prý odborný komentář :D To určitěě :P

      Vymazat
  3. Měla jsem Ponche a měla jsem ho ráda, docela bych ještě nějaký zkusila. Teď dodělávam zbytky a potom mě čeká jahodová Ziaja a opět stálice Dermacol :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, jahodový sprcháč bych si taky nechala líbit :-)

      Vymazat
  4. Mě jejich sprcháče vlastně ani moc nelákají. I když je fakt, že možná aspoň na zkoušku si nějaký pořídím. To musím ale dojet do obchůdku a očuchat to, po internetu se s vůněmi moc nekamarádím... :)

    OdpovědětVymazat
  5. It's raining man voní krásně, ale převoněl se mi jak je šíleně přeslazený a nakonec jsem ho dala sestře, znovu delší dobu nekoupím. Ponche - normálně si myslím, že mám divnou várku, protože na něm nevidím nic extra. Voní po pomeranči, ale necítím žádnou tequilu ani žádný říz, navíc vůně hodně slabá a moc mi nevydrží na těle. A o Stmívání sním celý rok a těším se, až ho někdy vyzkouším. Pocukrovaná levandule- to zní božsky. :)
    Moji oblíbenci jsou Rose Jam a Snow Fairy, na ty nedám dopustit a vždy si udělám zásobu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně hrozně voněl Rose Jam, jiný jsem nezkoušela...Co si budem povídat, za takovou cenu si takový sprcháč nepořizuji moc často:D Ale zase sprchování se pak mění ve velice příjemný rituál:)

    OdpovědětVymazat
  7. An.: Určitě, ono to není vyloženě funkční věc, kterou by člověk potřeboval, ale jak jsem psala - na ozvláštnění sprchování dobrý :-D
    Mony K.: Ohledně Ponche je to divné, ten můj voní opravdu ostře a šťavnatě. Stmívání určitě bude letos :o) Snow fairy také miluju, ale Rose Jam mě nakonec moc neuchvátil. Docela vysušuje a nevoní na těle.
    Simushka: To máš pravdu :-) Děkuji ti za sledování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože? :-O Rose Jam je nejvonavější sprcháč a na kůži mi drží jak přibitý, ze všech gelů nejdéle :D To je divné, asi co várka to jiná kvalita. To abych šla otestovat další své dvě nenačnuté lahvičky, jestli jsou všechny stejně kvalitní :).

      Vymazat
  8. Já bych za sprchový gel nedokázala utratit žádnou vyšší sumu, takže Balea to jistí :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Já Lush objevila až po Vánocích 2013, tudíž jsem právě na Ponche a Stmívání narazila ve slevách a za mě závislost, zejména Ponche... to vyloženě nábožně očichávám!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.