sobota 1. února 2014

Spotřebováno za leden 2014

Ahoj. Tento měsíc se mi při spotřebovávání kosmetiky docela dařilo, musím se pochválit :-) Nespotřebovala jsem sice úplně vše, co bylo v plánu, ale zato dost věcí navíc.




Avon planet spa Dead sea minerals nourishing body butter

Recenze. Máslo mi velmi vyhovovalo. Bylo hodně hutné a skutečně výživné. Vsakovalo se pomaleji. Používala jsem ho večer po koupeli a pokožka byla ještě celý další den krásně vyživená a jemná. Máslo příjemně vonělo, opravdu jsem cítila nějaké mořské minerály. V nejbližší letech době si ho znovu nekoupím, mazadel mám doma opravdu hodně, ale doporučit ho určitě mohu. 9/10.

L´Occitane Ultra rich body cream Rose petals

Jó, to bylo slibů, jak si ho budu šetřit... Nakonec jsem se do něj tak zamilovala, že jsem ho používala na celé tělo téměř každý den. Vzhledem k jeho menšímu balení (krém měl jen 100 ml) byl za chvíli pryč a mně se po něm bude moc moc stýskat! Nádherně voněl a pokožku skvěle vyživil na celý následující den po namazání. Vzhledem ke své hutnosti se pomaleji vstřebával. 10/10 jednoznačně.


Nivea Tělové mléko do sprchy pro suchou pokožku

Recenze. Kdybych tohle tělové mléko do sprchy nevyhrála, asi bych po něm v obchodě nesáhla. A to bych o hodně přišla! Když jsem ho začala používat, neměla jsem od něj vůbec žádná očekávání, takže i kdyby bylo špatné, nemohla bych být zklamaná. Tělové mléko do sprchy mi ale hodně vyhovovalo a můj názor na něj se za těch několik měsíců od doby, co jsem psala recenzi, nezměnil. Neřekla bych, že plně nahradí namazání klasickým krémem, a nedovedu si představit, že bych měla používat pouze toto mléko do sprchy a vyházet všechny svoje krémy. Od začátku jsem ho brala tak, že ho budu používat 2-3x do týdne. Když jsem se sprchovala, použila jsem toto mléko, když jsem se koupala, namazala jsem se pak krémem. Takto mi to naprosto vyhovovalo a tělové mléko do sprchy mi bylo dobrým pomocníkem. Přesto si další balení pravděpodobně nekoupím. Mám doma 3 tělové kondicionéry od Lushe a až je dodělám, chci vyzkoušet tělové mléko do sprchy od Baley a pak ještě od Nivey tu druhou variantu. Tělové mléko do sprchy pro suchou pokožku mohu doporučit. 9/10.


Lush Prince

Recenze. Tento krém na holení mi bohužel nevyhovoval. Hodně ucpával žiletku a vůbec celkově mi přišlo, že použít tenhle krém při holení znamená spíš práci navíc. Žiletka po něm špatně klouzala. Pociťovala jsem rychlejší růst chloupků, když jsem ho používala. Oceňuji vůni a nápad vytvořit krém na holení. 3/10 a určitě znovu nekoupím.


Lush Ro´s Argan Body conditioner

Malé balení tělového kondicionéru jsem měla už podruhé. Normálně je k sehnání pouze 230 ml balení, ale Lush přidává toto cestovní balení (45 ml) do některých vánočních balíčků a odtud ho mám i já. Řeknu vám... Tělové mléko do sprchy od Nivey není vůbec špatná věc, ale tento kondicionér je lepší. Je jednoznačně účinnější a má mnohem lepší složení než Nivea. Pokožku úžasně vyživí, provoní a vážně mám po opláchnutí kondicionéru a osušení téměř stejný pocit jako po namazání krémem. Kondicionér v tomto malém balení bohužel hodně rychle ubývá, mohla jsem se z něj těšit asi jen 5x. Mohu ho jen a jen doporučit, ale je mi jasné, že si ho asi nekoupíte, protože plné balení stojí 755 Kč :-D 10/10 a kdybych mohla, dám ještě víc.


Essence 24h hand protection balm Strawberry & dark chocolate

Složením jsou krémy z loňské limitky podobné krémům z té předloňské, ale loňské mi přijdou méně kvalitní. Pokožku na rukou nevyživí tak dobře, i parfemace je mi méně příjemná. Zkrátka průměrný krém - 5/10.


Dermacol Aroma ritual Revitalizační tělové mléko Sicilská pistácie

Mléko bylo fajn. Hydratovalo tak akorát, středně rychle se vstřebávalo a moc pěkně vonělo. Ve složení jsou 4 oleje a bambucké máslo, což se mi moc líbilo, ale také 4 parabeny, což se mi nelíbilo vůbec. Dávám si na ně pozor a jak jsou ve složení víc než 2, produkt si nekupuji. Tohle mléko jsem dostala k Vánocům a další balení si už nekoupím. 8/10.



L´Oréal PRODIGY 5 Výjimečná olejová barva na vlasy v odstínu Ledová čokoládová

Tato barva (resp. 2 balení barvy) mi byla zaslána na vyzkoušení už v listopadu. Píšu o ní až teď, protože jsem byla požádána, abych do poloviny ledna byla diskrétní a nikde se o testování nezmiňovala. Zklamal mě odstín. Když se řekne ledová čokoláda, představím si studenou hnědou barvu. Bohužel tahle mi chytla do teplého odstínu se zrzavými odlesky. Bylo to patrné hlavně prvních pár týdnů, pak se to vymylo. Barva se mi po obarvení hůř vymývala a svědila mě po ní hlava. Po nabarvení jsem měla vlasy krásně jemné. Co mě ale bavilo asi nejvíc, byl přiložený balzám. Vydržel mi na 5 použití (možná i víc) a byl vážně skvělý! Krásně vlasy uhladil a zjemnil. Takto vypadá barva na mých vlasech. U kořínků jsou již patrné odrosty (moje studená popelavá hnědá, která vypadá skoro jak šedivá, ale fakt je to hnědá :-D) a v délkách je vidět teplá hnědá. Foceno zhruba měsíc po nabarvení. Myslím si, že barva na mých vlasech nevypadá špatně a po vymytí zrzavých odlesků jsem s ní byla docela spokojená. Podruhé si ji ale nekoupím. Nechci si barvit vlasy každý měsíc, proto dávám přednost barvám, které jsou co nejpřirozenější a nejpodobnější mému odstínu vlasů. Celkově barvu hodnotím 7/10.



Balea Sůl do koupele KAKAO

Překvapivě výborná věc za 12 Kč. Sůl voněla jako hodně sladké kakao (nápoj) a vodu obarvila lehce dohněda. Pytlíček mi vydržel na 5 použití. Určitě si sůl do koupele od Baley pořídím znovu, jen v jiné variantě, protože kakaová už není v prodeji. 10/10.


Lush Sněhulák

Moc příjemný balistik s kakaovým máslem ve tvaru sněhuláka. Voněl jako sněhové cukroví a i když jsem na jednu koupel použila vždy jen čtvrtinu balistiku, krásně vodu provoněl a změkčil. Plující kousky kakaového másla ve vodě vypadaly zajímavě. Pokud bude příští rok opět ve vánoční limitce, určitě si ho koupím znovu. 10/10.


Lush Sultana of Soap

Jak jste si mohli přečíst už v recenzi, tohle mýdlo mi hodně vyhovovalo. Krásně vonělo, bylo hezky krémové a nevysušovalo. Akorát jak se postupně omydlovalo a tenčilo, začalo se jednak lámat, a pak mě taky kousky ovoce v mýdle při mytí škrábaly. Vyřešila jsem to tak, že jsem zbytky mýdla rozlámala, ty malé kousky zalila horkou vodou, nechala den rozmočit a pak jsem ho dál používala. Zbytky mýdla hezky nacucaly vodu a stala se z nich taková pasta, se kterou se mi mylo skvěle. 9/10 a doporučuji.


Marionnaud 40 Make-up removal oval cotton pads

Rozhodně nejlepší odličovací tampony, co jsem kdy měla. Jsou oválně a krásně velké, takže se mi s nimi skvěle odličuje. Vůbec se netrhají, neškrábou na obličeji a prostě není vůbec nic, co bych jim vytkla. 10/10.


Perleťové stíny z Kauflandu

Bohužel nevím, od jaké značky jsou a rovněž název je setřený. Stíny jsem dřív používala celkem ráda, protože měly příjemnou krémovou konzistenci a hezky rozjasnily oko. Bohužel ale zalézaly do ohybu víčka a trochu se slévaly. Teď už jsou vyschlé a smrdí, takže letí do koše. 6/10.



L´Occitane Ultra matte fluid

O vzorečku matujícího fluidu jsem už jednou v článku o spotřebovaných produktech psala. Názor jsem na něj nezměnila. Není to špatná věc, na pleti je příjemný, ale bohužel jeho matující schopnost není pro mě dostačující. Pleť vydrží matná jen pár hodin, určitě ne celý den. 6/10.


Vichy Aqualia thermal Mineral balm

Vygooglila jsem si, že tenhle krém by měl být něco jako 2 v 1. Lze ho používat klasicky jako krém, nebo nanést silnou vrstvu a používat ho jako masku. Jelikož jsem měla pouze vzoreček o objemu 1,5 ml, jako masku jsem ho samozřejmě použít nemohla :-D Vzoreček mi vydržel na 3 namazání. Krém byl fajn, nebyl vůbec agresivní (což pro mě některé produkty od Vichy jsou), neutrálně voněl, neucpával póry a pokožku díky obsahu bambuckého másla, glycerinu a meruňkového oleje opravdu vyživil. Zároveň se ale celkem rychle vstřebal a neměla jsem zbytečně moc mastný obličej. Nenašla jsem na něm nic špatného, proto ode mě získává plný počet bodů - 10/10.

L´Occitane Sublime beauty cream (BB cream)

Jediné pozitivní, co jsem na tomto BB krému našla, je jeho vůně. Voní krásně svěže. Jinak je ale hrozný. Jednak mi nesedí odstín - jak už se stalo tradicí, je pro mě i odstín Light tmavý. Není to žádná hrůzná oranžáda, ale je tmavší, než bych potřebovala. Krém se velmi špatně roztírá. Na stránkách L´Occitane je uvedeno, že normální až mastnou pleť stačí namazat pouze tímto krémem a bude dokonalá. Jo, prdlajs. Krém se extrémně špatně roztírá, cuckuje a vůbec nekryje. Když pod něj dám krém, roztírá se o trochu lépe, ale stejně jsou na obličeji šmouhy. Jakž takž rozetřený je až po několika minutách a x desítkách tazích štětcem. Lehce matuje. Tento BB krém mě zklamal a v žádném případě si plné balení nekoupím. 2/10 za vůni a lehké zmatnění.

Avon solutions Ageless accolade day cream

Po negativní zkušenosti s nočním krémem z této řady, který jsem měla také ve vzorečku, jsem se rozhodla, že Ageless accolade krém mi na obličej už nesmí v jakékoli podobě. Krémem jsem si 2x namazala ruce a konstatovala, že i na ty ruce je na nic. Celkem pěkně voní, ale to je vše. 1/10.


Lush Sympathy for the skin

Plné balení tohoto krému jsem měla asi před rokem. Koupila jsem si ho na základě velkého množství nadšených recenzí. Prý krém krásně voní po vanilce a banánech, úžasně se vstřebává, pokožka je po namazání hebká a provoněná. Bohužel z krému jsem byla já osobně zklamaná. Byl velmi mastný, smrděl jak omítka, byly v něm takové černé drobky (prý kousky vanilky), nevstřebával se a celkově mě štval. Krém za 500 Kč :-( Psala jsem pak zprávu Lushi, jak je tohle možné, a odepsali mi, že jsem zřejmě narazila na vadný kus a tím to haslo. Nedávno jsem byla v kamenném obchodě Lush a řekla jsem si o vzoreček toho samého krému. Po banánech tedy nevoní ani tentokrát, ale aspoň jeho odér není tak silný a neobsahuje ty drobky... Nicméně i tak to není krém pro mě. Je hodně mastný a vstřebává se velmi pomalu, což mi vadí. 5/10 a už po něm znovu toužit nebudu.


Lush Rehab

Vzoreček šamponu jsem měla na 2 použití. Dokonale vlasy umyl, dobře pěnil a vlasy jsem měla po umytí krásně uhlazené. Překvapila mě jeho mentolová vůně, čekala jsem, že bude vonět jinak. Bohužel mě po něm trochu svědila pokožka hlavy, kterou mám v poslední době šíleně přecitlivělou a vůbec nevím proč :-( 7/10.


Lush Curly wurly

Tento kokosový šampon by byl skvělý, pokud by mi nezačal vysušovat pokožku hlavy a nedělaly se mi boláky vzadu na krku. Psala jsem o tom v recenzi. Jinak byl fajn - krásně voněl, pěnil, vlasy myl bezvadně a nevysušoval je. Bohužel jsem poslední pětinu šamponu musela poslat dál, z výše uvedených důvodů jsem ho dál už nemohla používat. Znovu určitě nekoupím.


L´Occitane Conditioner for dry and damaged hair 2x

S tímto kondicionérem se setkávám již poněkolikáté. Měla jsem ho v několika pytlíčkových vzorečcích a mám doma ještě i cestovní balení, takže jsme staří známí :-) Kondicionér moc pěkně bylinkově voní. Je řidší konzistence a z vlasů docela stéká. Vlasy obstojně vyživí a uhladí, ale pro mě to úplně top kondicionér není. 7/10.


Montagne Jeunesse Chocolate masque

Tahle maska mi moc nevyhovovala. Nejdřív se mi líbila parfemace - voní jak kakaové máslo od Baley. Jenže pak se mi začala protivit a připadala mi moc agresivní a štiplavá. Maska bohužel na moji pleť nemá téměř žádný efekt. Trochu ji povrchově vyčistí, to je vše. Půjčila jsem ji na vyzkoušení i ségře a také si nevšimla žádného efektu... 3/10 a znovu určitě nekoupím.


Eucerin AQUAporin lotion

Příjemné tělové mléko. Je celkem řídké, hezky svěže voní, dobře se roztírá i vsakuje, hydratace je fajn. Nemám co vytknout. 10/10.

Freeman Shea body butter Olive

Kdyby to nebylo napsané na obalu, neřekla bych, že jde o tělové máslo. Konzistencí je to klasický krém. Hezky voní, ale celkem výrazně a nejsem si jistá, že bych tuhle vůni chtěla cítit při mazání každý den. Krém/máslo se skvěle roztírá, rychle vsakuje a hydratace je velmi fajn. 8/10.


Avon Advance techniques Lotus shield

Od tohoto séra proti krepatění vlasů jsem žádné zázraky neočekávala, ale byla jsem příjemně překvapená. Sérum celkem pěkně ovocně vonělo, ale cítila jsem z něj i alkohol. Vlasy jsem měla po jeho použití pevnější, poddajnější a vypadaly upraveněji. Složení je ale hrozné - samý silikon a alkohol. 7/10.


Vichy Eau thermale

Termální voda od Vichy je první termální voda, kterou jsem kdy zkoušela. Četla jsem, že u termální vody na ceně a značce vůbec nezáleží, ale bohužel až po tom, co jsem si koupila poměrně drahou termální vodu od Vichy :-D Jedna lahvička stojí normálně 199 Kč, já ji koupila v akci 1+1. Používala jsem ji hlavně v létě na osvěžení ve městě nebo v autobuse. Moc mi vyhovoval rozprašovač - vody vystříklo ideální množství. Voda byla na chuť lehce slaná. Nemohu nic vytknout a hodnotím 10/10.

A nakonec tu mám dva pomocníky z řad ústní hygieny. 



Signal White now ice cool mint
Normální zubní pasta. Vybělení zubů (ani optického) jsem si nevšimla, ale to jsem od ní ani nečekala. Svěží dech se taky moc nedostavil, ale dobře pěnila a stačilo použít malé množství. Až zas bude ve slevě, klidně ji koupím znova. 7/10.

Kartáček Sensodyne
Jedná se o kartáček, který byl loni v Senzaboxu, takže ho možná některé z vás mají :-) Nebyl špatný, ale připadal mi celkem tvrdý a takový masivní. Několikrát jsem se s ním při čištění zubů škrábla do dásně, nebo si podráždila krčky. 6/10 a příště dám určitě přednost něčemu jemnějšímu :-)



Jak se dařilo vám při spotřebovávání kosmetiky v lednu? :-)

12 komentářů:

  1. Tak to by mě opravdu zajímalo, jak to "máslo" od Freemana voní. Tu masku od Montagne Jeunesse si pořídím, ale v jiné verzi, chtěla bych jí totiž vyzkoušet. Od této značky jsem ještě nic neměla a moje zvědavost je opravdu velká. Taky bych chtěla vyzkoušet pásky na černé tečky, také od této značky. Četla jsem na ně celkem pozitivní ohlasy.

    A to tělové mléko Eucerin - mám stejný názor, jako ty :)

    Jen tak dál se spotřebováním, Leni! Příští měsíc toho musí být taky tolik - né li víc :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní zvláštně, těžko se ta vůně popisuje :-) Vyzkoušej, ráda pak mrknu na recenzi :-)
      Na spotřebováno za únor jsem taky zvědavá, ale myslím, že víc než za leden toho nebude :-D

      Vymazat
  2. Ten pistáciový krém Dermacol si právě dneska budu stěhovat z nočního stolku do koupelny :D Budu doufat, že hned po sprše nebudu tak líná se mazat jako těsně před spaním :D

    OdpovědětVymazat
  3. Svědění hlavy může být způsobeno sulfaty. Zkus je vynechat a myslím, že rychle poznáš změnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to napadlo, jenže sulfáty jsou snad ve všech šamponech, které mám doma :-(

      Vymazat
    2. No, to je blbé. Buď to všechno porozdávat a nakoupit nové, nebo to přetrpět :)

      Vymazat
  4. Teda ty si se rozjela. Má u tebe Leden stejně dní jako u mě? :-) Já jsem nestihla spotřebovat ani polovinu toho co ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Vidíš, a mně přijde, že toho zas není tolik. Hodně věcí jsou vzorečky... Těším se na tvé spotřebováno :-)

      Vymazat
  5. Ty jo, to je pořádná hromádka spotřebovaných věcí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No páni! Já jsem asi jen na pěti kouscích :( :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.