středa 26. února 2014

První funkční maska od Montagne Jeunesse

Ahoj. 

Pokud rády používáte pleťové masky a máte mastnější pleť, rozhodně si nenechte ujít mou dnešní recenzi :-) Bude na bahenní antistresovou masku od Montagne Jeunesse. Masku jsem koupila v Rossmannu asi za 40 Kč. Kromě Rossmanna se dá sehnat ještě v Bille a možná i někde jinde.


Po špatné zkušenosti s jinou maskou od Montagne Jeunesse jsem k této přistupovala trošku s nedůvěrou. Ze začátku se zdálo, že oprávněně. Když jsem si masku prvně nanesla na obličej, překvapilo mě, jak hrozně smrdí. Nemůžu se rozhodnout, jestli je cítit jako nejlacinější pánská kolínská nebo sprej na WC. Fakt hrůza... Další věc je, že mě těsně po nanesení začal štípat obličej. Trvalo to tak minutku-dvě, pak se pleť zklidnila. Stává se mi to po každém nanesení této masky. Naštěstí tímhle negativa končí :-)


Maska docela rychle schne. Nechávám ji působit doporučených 10 až 15 minut. Smývá se v pohodě. Pleť mám po použití masky hezky jemnou, matnou a vyčištěnou. Kdyby od ní náhodou někdo čekal odstranění černých teček, tak bude zklamaný. Ačkoli maska slibuje hloubkové vyčištění zanesených pórů, já jsem to od ní nečekala. Zatím mi póry nevyčistila žádná maska kromě Mask of Magnaminty (Lush). Pleť není po smytí masky vysušená ani podrážděná. Jen tak pro zajímavost se můžete mrknout, jak vypadá v masce paní na obale a jak já :-) Ten odstín modré je kapku jiný :-D



Nesmí chybět složení:


Kdybych doma neměla ještě mnoho masek, které potřebuji dopotřebovat, antistresovou masku od Montagne Jeunesse bych si koupila klidně znovu. Vážně funguje a pleť je po ní moc pěkná, aspoň tedy ta moje :-) K jejím minusům patří hlavně ta nechutná parfemace. Mé finálové hodnocení je 7/10.

6 komentářů:

  1. Jé, na mastnou pleť :)))) Tak to asi budu uvažovat o koupi :)
    Já jsem si nakoupila 2je ty pásky na černé tečky Montagne Jeunesse - byly v akci za 26,90,-Kč myslím místo nějakých 50-60,-Kč.. a dneska jsem se tam vrátila pro další 3je za tu cenu :D takže jich mám celkem slušnou zásobu a jsem spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :-D Tak to doufám, že taky bude recenze :-)

      Vymazat
    2. No to určitě bude a zatím to vidím na velmi pozitivní recenzi :D

      Vymazat
  2. Náhodou, voní naprosto přesně jako stará dobrá okena, nedávno jsem si ji taky koupila. :) A účinek docela fajn! Ještě zkusím jednou, aspoň, a snad i něco napíšu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okena? :-D To mě vůbec nenapadlo :-D Určitě napiš, ráda si přečtu tvůj názor :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.