středa 5. února 2014

První dojmy z nákupu v e-shopu LOVELYHAIR

Ahoj. Dnes se s vámi podělím o svou první zkušenost s nákupem v e-shopu www.lovelyhair.cz, který nevlastní nikdo jiný než všem dobře známá blogerka Petra.

Objednávku jsem uskutečnila 31.1. (pátek), následující den ji zaplatila a hned v pondělí mi balíček přišel. Toto já osobně velmi oceňuji, protože mě nebaví na balíček čekat třeba týden. Objednané věci mi přišly velmi pečlivě zabalené ve velké obálce. Součástí balíčku byly informace a návod k použití štětce, který jsem si objednala, a Petřina vizitka.


Krásný detail na obálce :-)


To, že jsem si objednala štětec (konkrétně flat top), jsem už prozradila. Ale bylo toho víc, nebojte :-D Štětec jsem koupila za 195 Kč.



Jedná se o štětec, který by měl být vhodný na make-up, pudr i tvářenku. Můj první dojem ze štětce byl: Jé, ten je tak malinký! Nevím proč, ale čekala jsem, že bude větší a huňatější. Vzhledově se mi ale moc líbí a štětiny jsou dostatečně jemné. Jak se bude chovat na obličeji zatím nemohu posoudit, ale až ho pořádně otestuji, určitě dám vědět.


Dále jsem si objednala tekutou barvu na rty od Milani. S kosmetikou Milani mám dobrou zkušenost, a proto jsem se rozhodla vyzkoušet i tuto jejich novinku. Podle informací na e-shopu se jedná o vysoce krycí barvu na rty s dlouhou výdrží. Na základě této fotky (zdroj Petřin e-shop) a poradce Googla, jsem si objednala barvu v odstínu 03 Fiery coral. Barva stála 159 Kč.


Rozhodovala jsem se mezi č. 02 a 03 a nakonec jsem zvolila (jak jsem si myslela) méně výraznou barvičku 03. Když jsem barvu otevřela a prvně s ní nalíčila rty, můj dojem nebyl příliš pozitivní.








Fotka je hodně upravená v počítači, protože se mi foťákem bohužel nepodařilo zachytit reálný odstín barvy na rtech. Barva na upravené fotce skutečnosti už odpovídá. 
Co říct k odstínu... Nosím ráda výrazné nalíčené rty, ale toto se obávám že je moc i na mě :-D Myslím si, že mi tenhle odstín nesluší a úplně mě přebíjí. Navíc dělá docela žluté zuby.
Moc se mi nelíbí ani to, jak se barva na rtech chová. Je nutné pod ni použít hodně balzámu, jinak zvýrazní i ty šupinky, které na rtech nemáte :-D Rychle se rozpíjí, všude se obtiskává a dlouhotrvající bohužel tedy není. Barva mě zklamala a do dalších odstínů určitě nepůjdu.


Nicméně končíme pozitivně :-) Poslední dvě věci se mi líbí moc. Jedná se o tužky 2 v 1, které lze použít jako stín nebo oční linku. Tužky by měly být krémově hladké, voděodolné a dlouhodržící. Tužky jsem si objednala v odstínech 10 Almond cream a 08 Espresso line. Jedna tužka stála 139 Kč, což si myslím, že je moc fajn cena.









Oba odstíny mi připadají prostě úžasné! Almond cream je tělová barva, kterou plánuji používat místo bílé tužky na waterline. Espresso line je matná tmavě hnědá a bude skvělá jako linka i stín. Tužky jsou nádherně měkké a krémové a opravdu hodně pigmentované. Trochu se bojím jen ořezávání :-) Koupila jsem si na ně nové ořezávátko, tak uvidíme, jak to půjde. Opět se nechci pouštět do podrobného hodnocení, protože tužky nemám důkladně ozkoušené. Určitě s nimi vytvořím nějaké líčení :-)


Jak se vám mé novinky v kosmetické sbírce líbí? Máte zkušenost s kosmetikou Milani? Těším se na vaše komentáře :-)

8 komentářů:

  1. Pěkné nákupy. Na štětce od Peti se také chystám, ale chtěla bych zkusit až ty novinky, které chystá. Co se týče té barvy, tak na tu bych si netroufla asi nikdy... :D ALe já jsem v tomhle strašná konzerva. Nicméně tužky vypadají skvěle. Těším se až nám je ukážeš pořádně 'v akci'. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Ty nové štětce mě taky lákají :-) Tužky jsou vážně super, a za tu cenu! :-) Nádhera. Klidně bych si koupila ještě další odstíny.

      Vymazat
  2. Pěkné odstíny tužek, tyhle hnědé barvičky se mi taky moc líbí. :) A ta barva na rty taky vůbec nevypadá zle. ;)
    No, jsem zvědavá na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se ti také líbí ;-)

      Vymazat
  3. Tentokrát se ti moc povedly fotky! :) Chválím! Barva na rty je krásně pigmentovaná, akorát já bych takovou výraznou barvu neunosila.. Jsem zvědavá na pozdější zkušenost se štětcem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Péťa je vážně zlatíčko, má to fakt promyšlené :)! Máš fotogenické rty, to bych taky chtěla :D a krásné odstíny sis vybrala :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.