úterý 11. února 2014

Nahlédněte do mé kabelky

Ahoj. Dnešní článek bude pro ty, které zajímá tajemství cizích kabelek :-) Přiznám se, že sama k nim také patřím, a na každý článek nebo video na toto téma se vždycky ráda podívám. Takže - co se ukrývá v mé kabelce?


Tato kabelka je jedna z mých nejoblíbenějších. Koupila jsem ji v C&A za 399 Kč. Ačkoli mě pěkně bolí záda z jejího nošení (lze ji nosit jen jako crossbody nebo na ruce), tahám ji skoro pořád. Je dost prostorná a hodí se skoro ke všemu mému oblečení.

Ještě bych ráda podotkla, že v kabelce nosím jen to nejnutnější a rozhodně se mi nestává, že bych tam objevila něco, o čem ani nevím, že jsem tam kdy dala. Takže žádné staré svačiny, tisíc zapomenutých sponek nebo účtenek u mě nenajdete :-)


V mé kabelce nesmí chybět:
  • papírové kapesníčky
  • křížovky, poznámkový sešit a propiska na nudné cesty autobusem
  • karta na autobus
  • ovoce a pití ke svačině
  • antibakteriální gel na ruce
  • peněženka
  • hadřík na brýle
  • zrcátko
  • drobné, které se vždycky hodí
  • Ibalgin 
  • balzám a barva (případně lesk nebo rtěnka) na rty
No a to je vše :-) Ještě nosím telefon a mp3 přehrávač, ale tyto věci jsem fotit nechtěla.

Zajímalo by mě, jestli se najde ještě někdo další, kdo v kabelce nosí taky jen to nejnutnější? :-)

15 komentářů:

  1. Tenhle tag také budu muset udělat :) U mě se naopak najdou staré účtenky, nákupní seznamy a další "odpadky" :D A také krém na ruce :) Když už nic jiného, ve škole si často vzpomenu na namazání rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej, ráda kouknu :-) Krém na ruce já nenosím, protože když někam jedu, nemám obvykle možnost si delší dobu mýt ruce, a špinavé ruce se mi mazat nechce :-/ Ve škole je to ale jiná situace, tam si člověk může umýt ruce kdy ho napadne :-)

      Vymazat
  2. Taky bych chtěla umět nosit v kalbece tak málo věcí. Já jich nosím tak moc, že jsem si musela udělat taštičkový systém. Nejen,že všechno hezky najdu, ale zároven se mi kabelka neušpiní. Jediné co stále hledám je telefon a klíče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O taštičkovém systému jsem slyšela :-D Je to šikovné, když toho člověk tahá hodně.

      Vymazat
  3. Máš krásnou kabelku :) přesně takový typ mám nejradši.

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápu! V mojí kabelce jsou všechny sponky, které mám, takže když potřebuji sponku, gumičku cokoliv - je jasné místo kde hledat Staré účtenky mají své místo v peněžence, to teda jo. Můj bordel v kabelce je nehorázný.Můj ex rád říkal, že mi z ní nic nepodá, že by ho něco snědlo! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě baví nahlížet do kabelek ostatních :D Tvoje kabelka je vážně krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, jsem ráda, že se ti líbí :-)

      Vymazat
  6. Jé konečně vidím tvou kabelku! :) A konečně vidím co v ní taháš! :D :) ten antibakteriální gel Isana chci vyzkoušet! A kabelka je moc krásná, přesně můj vkus. A peněženka taky.. prostě paráda. Já dneska taky parádně nakoupila, pak se pochlubím.. ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No :-D Dneska mě napadlo, že bych na to přece jen článek mohla udělat. Gel Isana je fajn, nelepí a hezky voní.
      A děkuju.

      Vymazat
  7. Tak to jsi dobrá, že nosíš jen to nejnutnější, já mám v kabelce tolik "zbytečností", že mám problém najít telefon, když mi někdo zavolá :-) A kabelku máš hezkou, já taky nejraději nosím crossbody ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Koukám, že jsem tedy asi výjimka s minimem věcí v kabelce :-D

      Vymazat
  8. Já toho možná nosím ještě míň :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.