čtvrtek 20. února 2014

Moje oblíbené youtuberky 2. část

Ahoj. Dnes jsem tu s druhou a závěrečnou částí "seriálu" na téma Mé oblíbené youtuberky. První část naleznete zde. Stejně jako minule vám představím dalších 5 svých oblíbených youtuberek.

1. Svět podle LU


Lucčiným videím jsem se docela dlouho vyhýbala. Nechápala jsem, proč je tak moc oblíbená. Mně sympatická nebyla, i když jsem k tomu vlastně neměla žádný důvod. Pak jsem si ji ale oblíbila a teď koukám na každé její video. Nejradši mám nákupní videa a videa s recepty. Lucka mě baví i proto, že je ve videích vždy moc milá a pozitivní.

2. Missglamorazzi


Ingrid je krásná mladá slečna, která má videa přímo nabitá pozitivní energií. Sleduji ji teprve několik měsíců a je vidět, že se velmi zlepšuje a její videa jsou čím dál zajímavější a kvalitnější. Moc mě bavily její vánoční vlogy. Tutoriály a oblíbence za... také velmi ráda sleduji. Navíc rozumím její angličtině, což je super :-D

3. LifeWithSandra


Verča/Sandra mě baví hlavně tím, že má příjemný a takový normální projev a na nic si nehraje. Oblíbila jsem si hlavně její nákupní videa a jsem moc ráda, že začala točit i spotřebováno. Bydlíme nedaleko od sebe, takže pokaždé když říká, že něco koupila v nějakém místním obchodě, vždycky vím, který obchod tím myslela :-D Líbí se mi i to, že má pěkný vztah k odběratelům a snaží se nám vycházet vstříc.

4. MamaLifestyle


Terezu sleduji od té doby, co natočila první video. Fascinuje mě tím, že i když jsme téměř stejně staré, ona už má dvouletého chlapečka a stará se o vlastní domácnost. Já si upřímně řečeno toto nedovedu představit... Koukám na každé její video a nejvíc mě baví vlogy a nákupní videa. Občas také točí se svou kamarádkou Míšou, a to pak to video stojí zato :-D Tereza nám také prozrazuje své tipy na různé DIY projekty - jak vyrobit domácí odličovač a barevný balzám na rty, jak udělat brownie v mikrovlnce, nebo jak zdravě mlsat a nepřibrat.

5. Nikki Shorf


Nikki natočila jen 8 videí, ale téměř všechna mi něco dala. Líbí se mi, že Nikki mluví srozumitelně a všechno názorně ukazuje. Naučila jsem se podle ní například jak stínovat obličej, nebo jak používat bronzer. Doufám, že se Nikki k točení videí ještě vrátí.

Toto byly všechny mé oblíbené youtuberky. Opět budu ráda, když mi napíšete, jestli máme nějakou společnou oblíbenkyni :-)

4 komentáře:

  1. Svět podle Lu, Mamalifestyle i Nikki sleduju. Nikki je mi taky moc sympatická. Videa od Lu mám ráda jak které - nějaké mě zaujmou a nějaké ne. A mamalifestyle - tu mám taky moc ráda, i když v poslední době mě její videa zas tak moc nebaví, jako tomu bylo dřív :)

    OdpovědětVymazat
  2. No Leni! Hambou se propadám! takovej amatér mezi hvězdama :-D Děkuju jsem z toho vyřízená :-) Nic mi dneska neudělalo takovou radost jako ty a to nejen zmínkou o mém kanále ale i tím, že si konečně dostala pracovní přiležitost. Pátou slečnu vůbec neznám, takže se určitě podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakej amatér? :-D Jsi dobrá náhodou, takže nepodceňovat se! :-) Moc děkuju, jsi hrozně hodná :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.