úterý 18. února 2014

Moje oblíbené youtuberky 1. část

Ahoj. Nedávno mě při vymýšlení témat na články napadlo, že bych se s vámi mohla podělit o tipy na své oblíbené youtuberky. Mám jich oblíbených celkem hodně. Dnes vám představím prvních pět z nich. I když představím asi není ten správný výraz, protože jsem si jistá, že minimálně některé z nich budete znát :-)

1. Petralovelyhair


Petru pravděpodobně známe všichni :-) Já ji sleduji hlavně proto, že mi sedí jako člověk a obdivuji její líčící tutoriály. Až na výjimky koukám na každé nové Petřino video. Pétě vděčím mj. za to, že jsem si našla cestu k výrazným rtěnkám :-)

2. Pavlinna17


Pavlína je velmi pozitivní a příjemná slečna a taktéž mi sedí jako člověk. Její videa jsou zábavná a nápaditá. Pavlína strávila nějaký čas v USA, proto má občas trošku zvláštní přízvuk, ale mně to přijde velmi roztomilé. Koukám na každé její nové video, protože mi vždy zlepší náladu.

3. GetGlamWithMe


Katka točí videa necelý rok a za tu dobu jsem si ji stihla velmi oblíbit. Působí velmi příjemným, sympatickým a uklidňujícím dojmem. Baví mě její nákupní videa a videa o spotřebovaných produktech. Obě jsme si všimly, že máme podobný vkus, co se kosmetiky týče, proto jsou její videa pro mě přínosná i v tomto směru. Rovněž se mi líbí její líčení. Pokud Katku ještě neznáte, doporučuji vám se na její kanál podívat :-)

4. MondbergVienna


Lara je takový youtube nadšenec :-) Připadá mi, že točí videa úplně o všem. Na jejím kanále jsou k vidění jak klasická videa - nákupní, líčící, spotřebováno atd., ale točí také videa s vegetariánskými recepty, různé TAGy, dělí se s námi o své tipy ohledně hubnutí nebo zdravého stravování. Lara je velmi upřímná a pozitivní mladá paní. I když jsou její videa často dost dlouhá (skoro hodinová), velmi ráda se na každé nové podívám.

5. Petra Kopolovičová


Poslední youtuberkou, o které se dnes zmíním, je Petra. Petra mi ze začátku nebyla vůbec sympatická. Upřímně musím říct, že mi připadala namyšlená a povrchní. Postupem času jsem si ji ale hodně oblíbila a dnes koukám na každé její video. Baví mě hlavně videa o spotřebovaných produktech.

Budu ráda, když mi napíšete, jaké jsou vaše oblíbené youtuberky a jestli se na některých shodneme :-) Těším se na vaše komentáře :-)

8 komentářů:

  1. Osobně odebírám všechny :) ! Nejraději z nich mám ale Péťu č. 1 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že poslední dobou koukám spíš na americké youtuberky. :) Ale většinu znám, až na poslední slečnu, tak se jdu na nějaké její video mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni :-) Některé americké youtuberky mě také baví, o jedné bude zmínka v příštím článku :-)

      Vymazat
  3. Tak Petru LovelyHair mám ráda moc! To je jasný!
    Mondberg je taky moje velká oblíbenkyně! Hlavně její nákupní videa - ty zbožňuju!
    GetGlamWithMe sleduju čerstvě a slečna je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :), díky za tipy! Číslo 3 vůbec neznám.

    Já přidám tip na
    Plumfoolery: http://www.youtube.com/channel/UCsNjHhEd0WWT5csdDRoGL2g
    Svět podle Lu: http://www.youtube.com/channel/UCIa68YjPn2Zt30zbxxrLw-g
    Get The louk: http://www.youtube.com/user/GetTheLouk/featured
    Ty určitě ale znáš :)

    Ty, které možná ne:
    BeatuBarbBlog: http://www.youtube.com/channel/UCbjP1lj1FwQarvDhOeXGfGg
    (Nenech se odradit ne přílíš prvoplánově atraktivní tváří, je fakt fajn!, zejména její videa make-upů podle historického období stojí za to :)

    Flower Paris: http://www.youtube.com/channel/UCJrLF1281clN-359vTtGVVQ

    A příjemně se poslouchá tahle nejstarší kosmetická YT u nás :)
    http://www.youtube.com/channel/UCc3ccu12LFZW2VrZ7OA3-Pg


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také děkuji za tipy! :-) Určitě mrknu na youtuberky z tvých odkazů.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.