pátek 21. února 2014

Jsem opět v pracovním procesu + jak to bude s blogem

Ahoj. Ráda bych se s vámi podělila o jednu pozitivní novinku v mém životě :-) Po delší době, kdy jsem byla registrovaná na pracáku, jsem se začátkem tohoto týdne opět zapojila do pracovního procesu. Každý, kdo to někdy zažil, mi dá určitě za pravdu v tom, že první dny a týdny bývají velice psychicky i fyzicky náročné. Upřímně řečeno, jsem ráda, že už je dnes pátek a čeká mě lehce prodloužený víkend :-D 

Práce mě zatím moc baví. Věřím, že až se zapracuji, budu tam velmi spokojená. Mám skvělou šéfovou, která mi dnes dokonce koupila krásnou kytičku k svátku :-)

Co se blogu týče, tak tento týden jsem zveřejnila pouze dva předpřipravené články, na víc jsem neměla energii. O víkendu se pokusím dát něco dohromady. Mám nafocené dva produkty, takže se můžete těšit na recenze. Pravděpodobně to teď s články nějakou dobu lepší nebude, nicméně se budu snažit přidávat aspoň jeden nebo dva články týdně.

Děkuji vám za přízeň i za pochopení, vaše Sedmikráska :-)

12 komentářů:

  1. Leničko všechno nejlepší k svátku. Jsem ráda, že se ti podařilo najít práci. Tak snad se poštěstí i mě. Denně koukám na inzeráty ale přijde mi to pořád to samé. Portál pracáku, práce.cz, job.cz a pořád dokola ty samé inzeráty. nemáš v rukávu nějaký zázračný server?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsi hodná :-)
      Já jsem hledala hlavně na práce.cz. Na portále pracáku mě kromě té nabídky do cestovky, jak jsem ti psala na FB, nikdy nic nezaujalo. Ale paradoxně tu práci, co dělám teď, mi nabídli přímo na pracáku, když jsem tam byla minule na schůzce. Hned jsem tam zašla a dobře jsem udělala, protože o tu práci byl docela zájem, ale další uchazeči přišli až po mně :-) Jinak si myslím, že nejlepší je
      - nelámat to přes koleno a třeba si chvíli i užít trochu volna doma, pokud to finanční možnosti dovolí. Mně se to určitě vyplatilo, odpočinula jsem si jak psychicky, tak i fyzicky, a rozmyslela jsem si, co vlastně vůbec chci dělat.
      - spíš než na netu se chodit ptát osobně, protože na netu je na každý inzerát spousta zájemců a pokud člověk vyloženě něčím nevyniká z davu, není moc šance, že ho někde vezmou :-( Já když jsem byla pohovoru na jednu brigádu, tak mi personalista pak říkal, že jim přišlo 120 životopisů. A to nešlo o žádnou lukrativní práci.

      Hodně štěstí :-)

      Vymazat
    2. Na pracák já vůbec nespoléhám. Chytla jsem v Benešově snad tu nejhorší poradkyni a nemám vůbec náladu se s ní o něčem bavit. Už jen pět minut s ní mi shazuje sebevědomí. Kamarádka dostala tu samou a ono jí prý na férovku řekla "hledejte si sama, protože já vám práci nenajdu". Minule jsem oběhla celý Chodov, Budějárnu i Pankrác a nic. Poslala jsem tak 35 životopisů a za celých 14 dní mi nepřišlo ani polibte si :-( Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál.

      Vymazat
    3. To věřím. Já teda chodila k chlapovi, ale taky mi vždycky říkal, že práci mi nenajde, protože tady v okolí zkrátka pro mě nic není. Naštěstí mi nikdy žádnou práci vyloženě nevnucoval, vždycky se spokojil s tím, když jsem mu řekla, že práci intenzivně hledám na Benešovsku i v Praze, rozesílám životopisy, chodím na pohovory atd.

      Vymazat
  2. Ať jsi v práci spokojená a přeji vše nejlepší :) !
    Jinak já sama na pracáku jsem a je to děsný, ty ženský co tam pracujou a ještě jsou tak strašně "ochotný" bych poslala někam do supermarketu ať vidí jaké to je :) ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to všude stejný. Moje poradkyně mě před šesti lety, když jsem vylezla ze školy posílala dělat pomocnou sílu do kuchyně na 4 hodiny denně, pondělí až sobota s dojezdem asi 30 km a měsíční výplata byla 4 500,- a v žádosti stálo vhodné pro důchodce či lidi se zdravotním omezením. Myslela jsem že si ze mě dělá legraci. Chtěla bych vidět ji, jak by se hrnula.

      Vymazat
  3. Tak to gratuluji k nové práci! Určitě přežijeme nepravidelné články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to znám. Dříve, když jsem byla doma jsem psala furt. Měla jsem vše nafocené a pár předepsaných článků. Teď jak chodím do práce není čas ani energie. Stěží napíšu za týden dva nebo jeden článek. Škoda no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo :-( Já ale doufám, že až pomine ten prvotní nápor a stres, tak že zase budu psát víc ;-)

      Vymazat
    2. To zvládneš :) Chvilka času se pak najde na nějaký ten článek. Hlavní je, aby tě to bavilo :)

      Vymazat
  5. Gratuluju k práci! Snad se brzy zaběhneš a půjde ti vše jako po másle :) Blog je koníček, práce má přednost ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.