úterý 4. února 2014

Dopotřebuji za únor...

Které kosmetické produkty z mé sbírky se nedožijí března? Pojďte se se mnou podívat :-)


Nivea visage Pure effect stay clear purifying toner
Lirene Micellar solution
Essence Nail polish remover Coconut+papaya
Oriflame pure nature Purifying clay mask
L´Occitane Volumizing mask
Biotherm AquaSource cream
C-Thru Emerald Natural spray
Nivea Diamond volume shampoo
Avon solutions Maxium Moisture day cream
Avon solutions Hydra-Radiance Continuous glow daily moisturizer
Rimmel Stay matte liquid mousse foundation
Bioderma Sébium Pore refiner
Rimmel Match perfection cream gel foundation
L´Occitane Essential water
L´Occitane Volumizing mask
Chanel Chance
Dior Hydra life Pro-youth sorbet eye creme
Avon solutions Beautiful hydration day cream


Opět se snažím co nejvíc spotřebovávat vzorečky, protože se mi vážně nelíbí, jak se mi tu hromadí už několik let. Tak mi držte palce ;-)

13 komentářů:

  1. Vůni C-THRU mám moc ráda. Mám tuhle v podobě parfému a jsem s ní spokojená. Vydrží vonět opravdu hrozně dlouhou dobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš štěstí ;-) Tahle varianta vůně je slaboučká a nevydrží nic...

      Vymazat
  2. Tak hodně zdaru a ať to pleť i tělo i vlasy dobře snášejí. :) (Osobně mi někdy vzorečky umějí nadělat paseku...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Mně taky, ale když mi krém nesedí, dopatlám ho na ruce nebo na nohy :-D

      Vymazat
  3. Ja si vzdy setrim vzorky ked niekam cestujem :)
    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to držím palce, také potřebuji se spotřebou trochu pohnout :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a i já tobě budu držet palce :-)

      Vymazat
  5. Vůně od C-THRU mě dost překvapily. Nikdy mě jejich koupě nelákala, ale dostala jsem teď na Vánoce nějakou růžovou a voní moc pěkně, tak jsem šla do obchodu očichat ostatní a fakt pěkné vůně. :) Týjo a tolik vzorečků, kam na to chodíš? :)

    http://lushkosmetickesladkosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinu vzorečků mám už dlouho (Avon), některé jsem dostala k nákupu (L´Occitane), nebo byly jako příloha v časopise (make-upy). Jsem takový sběratel :-D Na C-Thru vůně jsem slyšela dost chvály, nicméně mě až tak neuchvátily. Tuto zelenou jsem si nekupovala sama, ale vyměnila jsem ji se ségrou za jiný parfém :-) Nemůžu říct, že by mi smrděla, ale dávám přednost trochu jiným typům vůně. Snažím se se motivovat, abych ji konečně dostříkala tento měsíc :-D

      Vymazat
    2. Já z drogérie většinou nemám ráda žádnou, ale tyhle se na šplíchání hodí, když nechci být převoněná. Jinak používám Pink Sugar od Aquoliny, ale né vždy chci vonět jako velký zákusek :D:)

      Vymazat
    3. Jéé :-) Velký zákusek :-D Aquolina má super vůně :-)

      Vymazat
  6. Páni tolik vzorečků, ty u mě vždycky vezmou rychle za svý :D Tu vůní C-thru jsem měla hodně ráda. Asi si ji znova pořídím na jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já si je syslím už spoustu let... A furt jsem si plánovala, jak je budu používat při cestování a tak. Jenže já moc nikam necestuju a když jo, tak na vzorky stejně zapomenu :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.