pondělí 20. ledna 2014

Yankee candles II. + jaké další svíčky bych si chtěla v budoucnu pořídit

Ahoj. V prvním článku o Yankee candles jsem psala o mé zkušenosti s nákupem na e-shopu Yankee a ukázala jsem vám a stručně popsala svíčky, které jsem si zatím pořídila. Psala jsem také o rozbité aromalampě, za kterou mi e-shop nabídl náhradu. Lampa už je vyprodaná, ale mohla jsem si vybrat jakékoli jiné dostupné produkty v hodnotě lampy. Reklamaci jsem řešila ve čtvrtek a už dnes mám balíček s novými svíčkami doma. A co jsem si vybrala? Mrkněte :-)


Baby powder
Tahle svíčka voní nádherně čistotou. Je to nevtíravá jemná mýdlová vůně. Myslím si, že nemůže nikoho zklamat, nebo mu dokonce smrdět.

Home sweet home
Ze svíčky Home sweet home cítím jen a pouze skořici. Mně vůně skořice nevadí, ale tahle je fakt hodně výrazná, a načichly mi od ní všechny ostatní svíčky. Musela jsem nastřihnout obaly, abych vůbec poznala, jak co voní. Pokud nemáte rádi výrazné kořeněné vůně, nedoporučuji.


Beach flowers
Příjemná květinová vůně. Neumím přesně popsat, co cítím, ale měla by tam být lilie, tuberóza a hyacintové květy. Připomíná mi parfemaci nějakého kosmetického produktu, který jsem už určitě měla, ale nemůžu vzpomenout, jaký to přesně je. Je to taková trochu avivážová vůně :-)

Lilac blossom
Mělo by se jednat o šeříkovo-levandulovou vůni. Květiny cítím, ale přímo šeřík ani levanduli ne. Nechám si ji na jaro nebo na léto :-)


Season of peace
Jedná se o chladnou ostřejší vůni. Prý bílého pižma, ale to nemůžu posoudit, protože nevím, jak bílé pižmo voní. 

Ze svíček a vosku mám samozřejmě radost, ale musím upřímně říct, že z první objednávky jsem byla více nadšená. Nejvíc mi voní Baby powder a Beach flowers, naopak mě trochu zklamala parfemace Home sweet home, nečekala jsem, že půjde o tak moc silnou vůni. Ze všech svíček a vosků, které mám zatím doma, mě nejvíc oslovily sladké "jedlé" vůně. Už třetí den pálím Red velvet, což je vůně máslového krému a vanilky. Naopak mě nezaujaly takové ty čisté vůně, jako je třeba vůně vypraného prádla (Fluffy towels) nebo Clean cotton.

Asi se shodneme na tom, že svíček mám zatím dost a určitě nejméně půl roku si s tímto množstvím vystačím :-D Přesto bych vám chtěla ukázat ještě pár dalších svíček, které mě zaujaly, a které si myslím, že by mi mohly vonět.


Fireside treats
Jedná se o sladkou hřejivou vůni marshmallow, cukru a vanilky. Prostě přesně vůně pro mě.


Sugared apple
Další slaďoučká vůně, tentokrát jde o šťavnaté jablko, cukr a vanilku. Už ten popis je prostě k sežrání!


Fresh cut roses
Alias vůně čerstvě nařezaných růží. Mám parfemaci růží velmi ráda, takže koupí této svíčky bych rozhodně neudělala chybu. Jedná se o jednu z nejprodávanějších (tzv. platinových) vůní.


Garden sweet pea
Sladká vůně něžných květů zvýrazněná špetkou hrušky, broskve, frézie a růžového dřeva. Všechny uvedené vůně miluju a tahle svíčka rozhodně bude moje! Jedná se o jednu z nejprodávanějších (tzv. platinových) vůní.


Loves me, loves me not
Alias má mě rád, nemá mě rád... :-) Mělo by se jednat o příjemnou vůní kopretin, která nám připomene právě tuto hru. Myslím si, že to bude jemná a romantická vůně, které neodolám.

Zdroj fotek: www.yankeesvicky.cz

Jak jste si asi všimli, tak jsem z Yankee svíček naprosto unešená a nadšená! Už dlouho mě nic takhle nechytlo. Kdybych měla neomezený rozpočet, rozhodně bych nejpozději dneska vykoupila celý e-shop a brala od každé vůně to největší balení! :-))

17 komentářů:

  1. Achjo, já zatím měla jen jeden vosk, který mi voní ve skříni mezi oblečením a tak moc bych chtěla nějakou doma na pálení a lepší atmošku... um! :) Závidím. Já naopak skořici miluju, takže předpokládám, že by byla tou pravou volbou pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvyšší čas něco vyzkoušet ;-) Skořicových vůní mají víc.

      Vymazat
  2. No jo, já to budu muset taky pořádně všechno prozkoumat. Pak si koupím jednu svíčku a budu ji mít asi do konce života. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak koupíš jednu, tak ti hoodně pravděpodobně nebude stačit :-D

      Vymazat
  3. Půl roku? Půl roku?! :D Chtěla jsi napsat tak dva roky, ne? :D

    Hrozně chci někde očichat Baby Powder, pokud voní jako skutečný dětský pudr, tak musí být moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla :-D Původně jsem chtěla napsat pár měsíců dokonce :-D Já mám fakt velkou spotřebu svíček, obzvlášť teď v zimě :-)
      Na e-shopu mají seznam všech prodejen, kde se dají YC sehnat, tak mrkni :-)

      Vymazat
  4. :-) další závislák :-) Také jsem nejdřív prostudovala blogy a objednala si "pár" :-)) vosků. Dočetla jsem se, že prý voní víc než svíčky. V každém případě jsou na vyzkoušení nejlepší. Já jsem naprosto všechny otevřela a rozhodila po skříních s prádlem :-)
    V jejich e-shopu ale není zas až takový výběr a ceny také nic moc. Dají se koupit např. na mimibazaru levněji a hlavně ve větším výběru. Hledala jsem totiž White Christmas, což je kostelní vůně s kadidlem, doporučuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-)) Také jsem slyšela, že vosky voní intenzivněji, ale bohužel ještě nemám aromalampu, tak nemohu z vlastní zkušenosti posoudit. Ve skříni mi momentálně voní balistiky od Lush :-D Na mimibazar se podívám, děkuji moc za tip :-)

      Vymazat
  5. Fireside treats & Sugared apple musí nádherně vonět. Těším se jednou na svůj nákup svíček :) Snad co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  6. A já pořád na svůj balíček čekám. Já už chci mít svíčky taky doma a ňuchat se s nima :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle svíčky si hrozně přeji vyzkoušet. Snad se mi to jednou povede, ale to bych asi nesměla utrácet tisíce za kosmetiku :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty malé votivní svíčky nebo vosky nejsou zas tak drahé. Stojí 50-60 Kč :-) Na vyzkoušení ideální.

      Vymazat
  8. vím, že voní krásně, jen mě trochu odrazuje cena a to, že v HK nemám moc kde si to očichat. ale ty co máš se mi moc líbí. a já mám tak ráda květinové vůně.. no asi budu muset najít odvahu a něco objednt.
    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je kupovala naslepo :-D U nás Yankee taky vůbec nejsou a v Praze, co jsem se tak byla podívat v obchodech, tak nikde nemají celý sortiment. Jsou drahé, ale opravdu kvalitní.

      Vymazat
  9. Nabudila jsi mě na objednání, ale když jsem viděla ty ve skle- to je teda velká pálka ta cena :) Takové si taky kupuješ? Ale ty za 59,- to jde. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak jsou prosím velké ty votivní svíčky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám i nějaké ve skle a voní mnohem intenzivněji než ty votivní. Ty votivní jsou fajn na vyzkoušení vůní, ale celý pokoj neprovoní. Zatímco svíčka ve skle ve střední velikosti mi provoní pokoj za 15 minut a hlavně vůbec neubývá :-D Pálila jsem ji 3 dny cca 10 hodin každý den a ubyly 4 milimetry vosku. Ty svíčky jsou dražší, ale věř mi, že jsou neuvěřitelně kvalitní :) S kvalitnějšími svíčkami jsem se ještě nesetkala. Votivní svíčky mají 5 cm na výšku.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.