pátek 10. ledna 2014

Tour de SLEVY 3. část - L´OCCITANE

Ahoj :-) Dnes přicházím s posledním článkem ze série Tour de SLEVY. V předchozích článcích jste mohli vidět, co jsem si pořídila například v Lush, DM, Orsay nebo Yves Rocher. Dnešní článek bude celý o mém nákupu z e-shopu L´Occitane.

L´Occitane spustil slevy podobně jako mnohé další e-shopy těsně po svátcích. Slevy byly (a stále ještě jsou!) přibližně 5-50% na vybraný sortiment. Tentokrát jsem neměla přesně rozmyšlené, co si objednám, spíš jsem chtěla zkoušet věci, které jsem ještě neměla. Několikrát jsem obsah košíku měnila, protože produkty ve slevě mizely doslova před očima. Nakonec jsem dala dohromady objednávku za zhruba 1600 Kč. Včera mi balík po necelých 2 týdnech od objednání přišel a já se s vámi moc ráda podělím o své dojmy. 

Balíčky byly úžasně zabalené! V objednávce jsem vyznačila, že si přeji dárkové balení zdarma, takže jsem pěkné krabičky čekala, ale realita předčila mé očekávání. Krabičky si určitě nechám a moc ráda je využiji na uchovávání různých drobností.




No a teď k tomu, co krabičky ukrývají :-) (Uvedené ceny jsou po slevě.)


mýdlo Verbena (95 Kč)
mýdlo Levandule (95 Kč)
mýdlo Třešňový květ (70 Kč)
mýdlo Feuilles magiques - vůně verbeny, lískových oříšků a vanilky (45 Kč)

Z mýdel mám velkou radost. Všechna kromě Třešňového květu obsahují bambucké máslo, takže předpokládám, že nebudou vysušovat pokožku. Velmi příjemně mě překvapila vůně mýdla Feuilles magiques, je úžasná! Připomíná mi nějaký parfém.


kondicionér na citlivou pokožku hlavy (200 Kč)
organické tělové mléko Levandule (185 Kč)

Kondicionér krásně voní a čekám od něho minimálně zázraky :-D Tělové mléko má super přírodní složení (dokonce má 2 certifikáty) a voní po opravdové levanduli, takže nic umělého a přeslazeného. 


krémové mýdlo na ruce Bonne mère Med (260 Kč)
náhradní náplň - tekuté mýdlo Sladká mandle (205 Kč)

Medové mýdlo taak krásně voní! Úžasně sladce a až jako by mléčně sladce. V mandlovém mýdle mě mile překvapil obsah bambuckého másla. Mýdlo voní podobně jako další produkty z mandlové řady, které jsem už zkoušela. Vůně je mi příjemná.


plechové boxíky od krémů na ruce - prázdné (25 Kč/ks)

Tyhle boxíky se mi zalíbily na 1. pohled! L´Occitane obaly opravdu umí a myslím si, že je super nápad je prodávat. Navíc za takovou směšnou cenu. Boxíky budou skvělé na uchovávání vzorečků nebo drobností z dekorativní kosmetiky.


roll-on do kabelky s vůní Fleur Chérie - neroli, černý rybíz, pomerančový květ, pačuli, cedr, pižmo (375 Kč)
tělový olej Akácie & mimóza (hodnota 795 Kč - dárek k nákupu)

Vůně Fleur Chérie je úžasná. Před nákupem jsem nevěděla, jak voní, ale zaujalo mě složení, tak jsem si řekla, že si zkusím objednat roll-on (10 ml) a uvidíme. Jsem moc spokojená, jedná se o hřejivou a příjemně ženskou vůni. Taktéž tělový olej nádherně voní. Produkty z této limitky jsem očichávala už v obchodě a teda jako... je to pecka! Proto mě moc potěšilo, když byl v nabídce tělový olej nebo svíčka z této řady jako dárek. Olej se dá údajně použít nejen na tělo, ale i na obličej nebo na vlasy.

Zaujalo vás něco z mých novinek? :-) Za sebe musím říct, že jsem s nákupem z e-shopu L´Occitane velmi spokojená a ze všech věcí jsem nadšená! Přeji vám krásný den.

8 komentářů:

  1. Tak vidíš, přeci ses dočkala :)
    Plechové krabičky se mi líbí. Ty by se mi taky hodily na kosmetiku, doplňky nebo třeba jen na nějaké papíry a podobně. Moc se mi líbí obaly u mýdel. Mýdlo Bonne mére má taky krásnou lahvičku :) Z této kosmetiky jsem zatím ještě nic nezkoušela, možná se k tomu jednou dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow uzasne nakupy!


    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ty umíš nakupovat :)! Vůbec by mi nevadilo mít takovou zásobičku doma :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nákup! Nejvíc se mi líbí to medové krémové mýdlo a plechové krabičky, na skladování drobností vypadají ideálně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :-) V krabičkách už bydlí dekorativka :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.