středa 8. ledna 2014

Tour de SLEVY 2. část - LUSH, DM

Ahoj :-) V 1. článku o mých nákupech v letošních povánočních slevách jsem slíbila, že 2. článek bude o mém nákupu na e-shopu L´Occitane. Bohužel balíček mi ještě nedorazil (objednávala jsem 28.12., platba odešla 29.12. a od té doby se mnou nikdo nekomunikuje), takže jsem se rozhodla improvizovat a dnes vám ukážu jinou kosmetiku ze slev, kterou jsem si pořídila. Článek o L´Occitane určitě bude, ale nejdřív mi ten balíček musí přijít :-D

Dnešní článek se bude týkat mých nákupů v obchodech Lush a DM. 

LUSH
Do obchůdku jsem pro nic konkrétního nešla, víceméně vše, co jsem chtěla, jsem si koupila už minule. Spíš mě zajímalo, jestli tam ještě budou mít nějaké věci z vánoční limitky a chtěla jsem porovnat nabídku e-shopu s nabídkou v kamenném obchodě.
Z vánoční limitky neměli už skoro nic zajímavého. Zůstalo tam už jen pár balíčků, asi 3 velké kusy mýdla (fakt obří, několikakilové), sprcháč Ponche, 2 druhy balistik a samozřejmě dekorativka. Koupila jsem si balistik s názvem Sněhulák (po slevě 60 Kč), který jste mohli vidět už v mém předchozím článku. Minule jsem ho koupila kamarádce a dnes jsem si ho vzala i pro sebe, protože fakt krásně voní, má být hodně výživný a v neposlední řadě i roztomile vypadá.
Dále jsem si nechala ukrojit 100 g mýdla Noriko (po slevě 81 Kč), které - jak mě poučila paní prodavačka - je nejprodávanějším Lush produktem v Japonsku a mělo by být také hodně krémové a výživné. Nemůžu se rozhodnout, jestli mi voní nebo ne :-D Cítím z něj sójové mléko.
K nákupu jsem dostala katalog, který na 1. pohled vypadá jak reklama na zdravou výživu :-D





DM
Do DM jsem šla spolu se ségrou a měly jsme už předem vymyšlené, co si koupíme. Pokud o tom ještě nevíte, tak tam platí od 2. do 28.1. sleva 25% na produkty privátních značek DM. Z těch pro nás zajímavých jsou to značky jako Balea, Balea men, Ebelin nebo Alverde. Podmínkou pro uplatnění slevy je nákup 5 a víc produktů od těchto značek.
Sehnala jsem tak polovinu věcí, které jsem chtěla. Od Baley jsem si vybrala:
  • kakaové máslo pro suchou pokožku (cena po slevě 56 Kč)
  • tělové mléko s kokosovým extraktem a rostlinnými oleji (cena po slevě 34 Kč)
  • vanilkový šampon pro lesk vlasů (cena po slevě 26 Kč)
  • deospray s kokosem a nektarinkou (cena po slevě 26 Kč).



Od Ebelin jsem si koupila vatové tampony v balení 140 ks za 26 Kč.


Nesehnala jsem bohužel velké oválné vatové tampony, které používám na odličování. Byly naprosto vyprodané. Pak jsem chtěla jeden úžasně vonící deodorant od Baley, který neměli v sortimentu už vůbec. No a chtěla jsem vyzkoušet pár produktů od Alverde, ale velmi mě zklamalo, že před nasazením slevy bylo např. tělové máslo, po kterém jsem pokukovala už delší dobu, zdraženo o 20 Kč, takže jsem si nepořídila nic. 


Jak se vám můj další nákup líbí? :-) 

9 komentářů:

  1. Hezký nákup! To zdražení másel mě taky docela zklamalo, teď aby člověk s máslem počkal, až akce zase pomine...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Také sis něco pořídila? :-)
      No právě! Jsem na tohle celkem vysazená a nehodlám to podporovat.

      Vymazat
  2. Ten vanilkový šampón vypadá dobře! To je novinka, že? Posledně jsem ho tam neviděla. Sice mi málokterý sedne, ale zkusila bych ho už jen proto, že je vanilkový a za tu cenu :) Už jsi ho zkoušela? Asi se vydám na zátah po šampónech.

    http://lushkosmetickesladkosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano, novinka :-) Prý by do dvou měsíců měl být dostupný všude po ČR :-) Zatím jsem ho nezkoušela, ale ségra ano a říkala, že je fajn. Vanilkově ale moc nevoní. Nebo ne tak, jak já si představuju vanilku :-) Cítím z něj kokos a pořádně oslazenou rýžovou kaši :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vanilkový šampon vypadá docela dobře :) Dnes jsem byla v DM v Palladiu a neviděla jsem ho tam, tak snad na něj časem narazím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že určitě :-) Časem by měly být dostupné všude.

      Vymazat
  5. Od Balea mám tělové mléko a už se hodně těším až ho dopoužívám, nějak mi nevyhovuje. Kakaové máslo musí božsky vonět ! :) A doufám, že ten vanilkáč seženu taky ! :D :) Hezky jsi nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je taky nějaký řídký :-D Ale hezky voní. Kakaový máslo je super a jsem hrozně ráda, že ho mám za tuhle cenu! A děkuji :-)

      Vymazat
    2. No, to je tak jediný, co se mi líbí na tom mým tělovým mlíku od Balea - ta vůně :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.