pondělí 13. ledna 2014

TAG: Kolik toho na sebe za den napatlám

Ahoj :-) Dnes jsem tu s dalším TAGem - tentokrát na téma Kolik toho na sebe za den napatlám. 

Zvolila jsem si takový běžný pracovní den. Den začínám asi jako každý čištěním pleti  a zubů. Poté nanáším denní krém s SPF a balzám na rty. 4 kousky. (Kartáček na zuby nepočítám, stejně jako nebudu počítat kartáč na vlasy, štětce a vatové tampony, byť to jsou věci, které používám denně. Jsem je ani nemusela fotit, že jo... No nic :-D)


Při běžném líčení do práce používám produkty, které vidíte na následující fotce. Veškeré produkty jsem vyfotila jen jako příklad, nepoužívám pokaždé to samé. Základem je make-up, korektor, pudr, set na úpravu obočí, paletka očních stínů, monostín použitý jako tvářenka, lesk na rty a řasenka - dohromady 8 kusů.


Než vyjdu z domova, použiji ještě olej a lak na úpravu vlasů, antiperspirant, parfém a krém na ruce. To máme dalších 5 kosmetických produktů.


Večer se samozřejmě odlíčím. Micelárka - 1 kousek.


Při koupání pleť ještě dočistím gelem. Dále použiji sprchový gel, mycí gel na intimní hygienu a nesmí chybět šampon a kondicionér. Dohromady 5 kusů.


Před spaním si samozřejmě znovu vyčistím zuby. Dále použiji oční krém, nějaký výživnější noční krém na obličej a hutnější balzám na rty. Na pupínky nanesu zklidňující gel s tea tree. Namažu se tělovým krémem nebo máslem. +5 kusů.


Pokud dobře počítám, tak to dohromady dává 28 kusů kosmetických produktů. Myslím si, že je to víc než dost :-D 
Jsou ale dny, kdy toho používám ještě mnohem víc. Zhruba obden používám peeling na obličej a na tělo, peelingové mýdlo na chodidla, čisticí či výživnou pleťovou masku, masku na vlasy, olej na nehty, krém na chodidla, lak na nehty (barevný a top coat), odlakovač nebo čisticí pásky na ucpané póry.

Kolik toho za jeden den použijete vy? :-)

22 komentářů:

  1. S kompletním líčením a jinými blbinkami jsem došla myslím skoro k číslu 40. Ale v takové ty normální dny je to spíš taky tak kolem těch 30 kousků. Je to dost, ale velká část z toho jsou pro mě základní věci. :) Takže u Tebe to číslo beru taky tak. :) Taková normální rutina. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Ono to číslo vypadá hrozivě, když jsem o tom psala kamarádce, tak se dost divila :-D Ale také si myslím, že jde o základní věci...

      Vymazat
  2. Docela dobré skóre. Já se tohoto TAGu bojím :D docela dost. Co když toho na sebe napatlám hrozně moc? Nee nechci to vědět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebooj :-D :-D Třeba bys byla nakonec překvapená, že by toho tolik zas nebylo :-D

      Vymazat
  3. Já tenkrát skončila snad s 25 kousky :-) Jinak ten stín od Essence mám taky a používám ho úplně stejně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom podobně :-D S tím stínem se toho moc jiného dělat nedá :-D Jako tvářenka je super.

      Vymazat
  4. To už je docela vyšší číslo, měla jsem tuším 19 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-) Ono by se to dalo zredukovat o pár kousků asi... :-D

      Vymazat
  5. Když jsem si to rychle spočítala v hlavě tak mi vyšlo nějakých 15 produktů, ale je pravda že péči o pleť dost flákám (nějaké krémy a tak), takže jen použiju coalface a dočistím nějakým odličovacím mlékem. A na nalíčení mi stačí taky jen 4 produkty plus balzám na rty. To musím říct příteli, ten mi pořád říká, že se nějak moc pěstím. :D

    http://lushkosmetickesladkosti.blogspot.cz/2014/01/fun-cervene.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, ráda posloužím jako odstrašující příklad :-D :-D

      Vymazat
  6. Jůůů, taky se na to vrhnu, vypadá to jako fajn výzva! :D
    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Taky hezké číslo! :D Peelingové mýdlo na chodidla nebo peeling na chodidla - nebo jakoukoliv jinou péči jako krémy atd používám převážně v létě. Teď v zimě moc ne. Pleťové masky jsem se teď naučila používat celkem často. Hlavně ty od Freemana nebo značky Balea. A proužky na ucpané póry si chci určitě pořídit, protože je nutně potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké číslo :), já to mám velmi různé, někdy si vystačím tak s deseti kouskama a někdy jich potřebuji minimálně třicet :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný článek :-), u sebe bych to odhadovala na takovou 20tku :-D.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tolik kosmetických přípravků určitě za den nepoužiju, ale asi bych měla začít o svou pleť pečovat, dříve, než jí začnu mít špatnou:/
    lovely-pinkk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Pasta, čistící gel, krém na obličej, deodorant, parfém, olejíček na vlasy, báze pod makeup, makeup, korektor, tvářenka, pudr, stíny, linky, řasenka, rozjasňovač, sada na obočí, rtěnka, balzám, odličovač, čistící gel jako ráno, sprcháč, šampon, maska nebo kondicionér, krém na obličej jako ráno, krém na tělo (používám ho i během dne na ruce). 23, to jde celkem :D hlavně se nelíčím (takže ani neodličuji) zdaleka každý den a vlasy myju 1x-2x týdně, takže v některý dny toho ani tak moc není :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsme na tom velmi podobně, já měla jen o jeden míň ... :-) Zajímavé zjistit, kolik toho člověk za den na sebe napatlá, že :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.