úterý 7. ledna 2014

TAG 7 kosmetických hříchů

Ahoj. Dnes mám pro vás TAG, který byl na české blogerské scéně populární před více než půl rokem. No a nebyla bych to já, abych ho nezpracovala až po takové době :-D Přesto doufám, že se vám bude líbit :-) Otázky jsem si půjčila od Péti Kopolovičové.


1. Tvůj nejlevnější produkt v kosmetické sbírce? (LAKOTA)

Lak na nehty od Essence, který jsem koupila ve výprodeji za 10 Kč.


2. Tvůj nejdražší produkt v kosmetické sbírce? (LAKOTA)

Když pominu parfémy, tak asi tyto 3 krásné sady. Vím, že to má být 1 produkt, ale já si nepamatuji, kolik která sada přesně stála. Vím, že všechny jsem koupila ve slevě a stály každá kolem 600 Kč. Jedná se o sadu:

  • 3 krémů na ruce od L´occitane
  • řasenky, tužky na oči a odličovače od Lancôme
  • štětců od realTechniques.




3. Který výrobek zároveň miluješ a nenávidíš? Co pro tebe bylo nejtěžší sehnat? (HNĚV)

Oční linky. Jsem schopná namalovat jakž takž pěknou linku pomocí tužky, ale s gelovými linkami nebo linkami ve fixe se nemůžu naučit pracovat. Přitom to tak krásně zvýrazní oko! Ale nejde mi to. Když už se mi povede rovná linka na jednom oku, na druhém bude zaručeně vypadat úplně jinak.


A co pro mě bylo nejtěžší sehnat? To je těžká otázka, protože já nejsem z lidí, kteří by toužili po něčem, co je sehnatelné pouze třeba v amerických e-shopech a ještě je to věčně vyprodané...
V poslední době, co si tak vzpomínám, bylo pro mě těžké sehnat sprchové gely z vánoční limitky od Yves Rocher. Ale mám je!


Jo a věc, kterou jsem nesehnala vůbec, je vánoční sada tělových másel od Alverde, a to mě vážně hodně naštvalo!

4. Jaký je tvůj nejchutnější produkt v kosmetické sbírce? (OBŽERSTVÍ)

Celkem mi chutnala čokoládovo-mátová maska Cupcake od značky Lush a před několika lety jsem měla úžasný lesk na rty od Maybelline s karamelovou vůní i příchutí. Bohužel už se nevyrábí a nenašla jsem na Googlu ani fotku, protože nevím přesný název.


Co bych nejradši snědla, je čisticí roláda taktéž od značky Lush s názvem Let the good times roll. Voní nádherně sladce karamelově, ale i vzhledově na mě působí, že je prostě k jídlu :-D


5. Který produkt nepoužíváš, protože jsi líná? (LENOST)

Toho je :-D Když jsem líná, tak vynechám klidně veškeré produkty a prostě je nepoužiju. Co vynechávám často, je rozjasňovač, bronzer a někdy i tvářenka. A jak Péťa ve videu říkala, že nepoužívá podkladový lak, tak to dělám taky.



6. Který produkt ti přidává na sebevědomí? (PÝCHA)

Nejvíc asi řasenka a parfém.


7. Který kosmetický produkt bys nejraději dostala darem? (ZÁVIST)

Make-up Color clone od Helena Rubinstein a parfém Chance Eau Fraîche od Chanel.



Zdroje posledních dvou fotek: cz.strawberrynet.com a parfemy-elnino.cz

9 komentářů:

  1. No vidíš, jak si taky něco sehnala za deset korun ! :D Jinak odpověď se sprcháčema jsem tak trochu čekala, čím to bude, viď? :D :D .. na ty másla od Alverde jsem se taky chtěla podívat, ale už je neměli. Příště musíme bejt rychlejší ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, nakonec jsem si vzpomněla na ten lak, takže přece jen něco.
      No, já másla sháněla v Praze v několika prodejnách hnedka po tom, co jsem se dočetla, že jsou v prodeji. Ale i tak nebyly k sehnání :-(

      Vymazat
  2. Já mám pocit, že sada másel alverde se dostala všude jen ne k nám na venkov. Taky jsem si je moc přála a nemám je. A teď když na to koukám tak si mi připomněla, že už mám tak čtyři měsíce na tohle téma natočené video a ještě jsem ho nezveřejnila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočko, v Benešově ta sada byla dostupná, psala jsem dokonce i do DM zprávu a potvrdili mi to. Bylo tam snad 5 kusů. Jenže já je sháněla i v Praze a tam taky nebyly! Byla jsem několikrát v Palladiu, na Chodově, pak se mi byla kamarádka ptát ještě ve 2 dalších DM a nikde nic...
      Tak šup šup, zveřejnit! :-D

      Vymazat
  3. Ten je super. A Alverde jsem také nesehnala :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsi spokojená s Let the Good Times Roll? Plánuji ji přihodit do další objednávky :)

    http://lushkosmetickesladkosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem na ní recenzi, mrkni :-) Ve zkratce - krásně voní, fakt úžasně! Nevysušuje a když jí použiju, tak mám po opláchnutí pocit, že už jsem se namazala. Na druhou stranu její čisticí schopnosti nejsou moc dobrý. Na dočištění pleti po odlíčení je to málo. Používám ji hlavně ráno.

      Vymazat
  5. Ty másla od Alverde se mi taky nepodařilo sehnat a docela mě to mrzí.. jinak máš hezký blog
    ahoj Lucka
    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda, snad příští rok bude také nějaká pěkná limitka :-) Moc děkuji.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.