pátek 31. ledna 2014

Pleťové masky od Rival de Loop a Montagne Jeunesse

Ahoj. Dnešní článek bude recenzí na dvě pleťové masky z pytlíčku, které jsem používala během posledních dvou měsíců. Konkrétně se jedná o Slupovací čisticí masku od Rival de Loop a Čokoládovou bahenní masku od Montagne Jeunesse. Z jedné masky jsem poměrně zklamaná, naopak druhá mě nadchla a určitě si ji koupím znovu.

Maskou, kterou si určitě koupím znovu, je Slupovací čisticí maska od Rival de Loop. Momentálně nemám doma celé balení masky, protože horní pytlíček už jsem vypoužívala, ale koho by zajímalo, jak vypadá, tak se může podívat tady. Masku jsem koupila v Rossmannu za cca. 20 Kč. 




Určitě všichni víte, jak slupovací masky vypadají a fungují, tak jen pro zopakování: Jedná se o čirý hustý gel, který nanášíme v tenké vrstvě na obličej. Gel na obličeji během přibližně 15 minut uschne a pak masku jednoduše sloupneme a máme krásnou pleť :-) Maska od Rival de Loop obsahuje hned na 2. místě ve složení alkohol a při nanášení je to opravdu cítit. Někdy mi až slzí oči. Hned jak maska začne zasychat ale alkoholový odér mizí. Maska schne celkem rychle, za 15 minut ji bez problému sloupávám z obličeje. Navzdory tomu alkoholu moji pleť vůbec nevysušuje, ani nijak nedráždí. Po sloupnutí mám krásně čistou, matnou a rozzářenou pleť. Masku mohu jedině doporučit, obzvlášť máte-li smíšenou nebo mastnou pleť!


Naopak z Čokoládové bahenní masky od Montagne Jeunesse nadšená nejsem. Koupila jsem ji také v Rossmannu za 40 Kč, ale dá se sehnat i za 30 Kč v akci.




Na první přičichnutí voní hezky, téměř stejně jako kakaové máslo od Baley. Ale po nanesení masky na obličej se parfemace stane výraznou a velmi vlezlou. Štípe mě v nose po celou dobu působení masky. 

Jsem zvyklá pleťové masky používat ve vaně při večerním koupání. Připadá mi, že když se pleť napaří horkou vodou, je pak taková "přístupnější" a maska lépe funguje. Jedině slupovací masky tak nepoužívám, protože by neuschly, ale ostatní ano. Nejlépe mi takhle fungují masky od Lush. Tuhle čokoládovou masku tak také nelze používat, jak jsem zjistila až po několikáté aplikaci :-D Furt mi bylo divný, že ta maska vůbec nic nedělá... ale fakt jako VŮBEC nic. Pak jsem zjistila, že jsem přehlédla v návodu informaci, že maska musí úplně vyschnout, tudíž použití ve vaně nebude asi to pravé ořechové... 



Začala jsem ji tedy používat nasucho. Maska začíná usychat zhruba po dvou minutách na obličeji a do 15 minut je suchá úplně. 


(Bubák :-))

No a výsledky nic moc. Maska pleť trochu vyhladí a povrchově vyčistí a tím to hasne. Tohle je už moje druhá maska od Montagne Jeunesse a pamatuji si, že ta první (karamelová, tuším) mi s pletí také skoro nic neudělala. Mně se moc líbí (trochu kýčovitý) obal masek, složení a lákají mě i parfemace, ale bohužel účinky pokulhávají. Mám doma ještě další 2 masky od této značky, tak jsem zvědavá, jaké budou. Tuto čokoládovou doporučit nemohu.

Jaké jsou vaše oblíbené pleťové masky? :-) Zkoušeli jste někdy masku od Montagne Jeunesse?

10 komentářů:

  1. Ta první se mi líbí a ještě navíc je super to malé balení, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě asi ani jedna mě nezaujala až tak, že bych ji musela mít. :) Já se chystám zkusit čistý jíl, tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíl mě taky zaujal, prý funguje mnohem líp než masky :-)

      Vymazat
  3. Já jsem si teď oblíbila masku od Yves Rocher, vážně mi celkem pomáhá, jen si na ní moc často nevzpomenu :D. Ta Rival De Loop se mi líbí :), čokoládovou jsem chtěla vyzkoušet, ale asi za to nebudu zbytečně utrácet :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na masky dřív zapomínala, ale teď se fakt snažím nějakou aspoň 2x týdně použít :-) Rival de Loop si myslím že se vyplatí vyzkoušet :-)

      Vymazat
  4. Masku od této značky si chci už dlouho pořídit a asi i pořídím. Chtěla bych jí na vlastní nebezpečí otestovat :D ale čokoládovou teda asi vynechám. Jinak masky z Rossmanna jsem koupila mamce a myslím, že jí jedna také vyhovovala. O té, co tu prezentuješ asi budu uvažovat, když by byla dobrá na mastnou pleť. To se mi hodí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chci se zeptat zda se ta první nanáší na suchou nebo na vlhkou pleť?

    OdpovědětVymazat
  6. Chci se zeptat zda se ta první nanáší na suchou nebo na vlhkou pleť?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.