čtvrtek 2. ledna 2014

Oriflame Optimals Skin Energy Eye Cream

Nedávno mi došel můj velmi oblíbený oční krém od Rival de Loop a ne mně nezbylo nic jiného, než se pustit do používání dalších očních krémů, které mám doma. Dodělala jsem vzoreček krému od Diora, který byl příjemný a hutný, a další na řadě byl rozjasňující oční krém s vitaminem C od Oriflame.


Krém jsem kupovala už někdy před rokem za 79 Kč. Prodává se i teď, na oficiálních stránkách Oriflame na něj můžete mrknout tady

Charakteristika krému: Speciálně vyvinutý oční krém s hydratačním a ochranným vitaminem C, částečky odrážejícími světlo a minerály. Přirozeně projasní pleť kolem očí a dodá jí zdravý barevný tón.

Složení:
aqua, glycerin, butylene glycol, cyclopentasiloxane, isononyl isononanoate, cyclohexasiloxane, dimethicone, hydrogenated coco-glycerides, glyceryl stearate, peg-100 stearate, caprylic/capric triglyceride, stearyl alcohol, caffeine, caprylyl glycol, tocopheryl acetate, imidazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, mica, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, disodium edta, sodium hydroxide, xanthan gum, laminaria digitata, ascorbyl methylsilanol pectinate, phenoxyethanol, sodium methylparaben, sodium metabisulfite, sodium sulfite, edta, ci 77891, ci 15510, ci 19140

Vidíte, že složení není žádný zázrak a upřímně řečeno, já bych si tento krém dnes už nekoupila. 
Na stránkách Oriflame není krém příliš dobře hodnocený - získal pouze 2,8 bodů z 5. Vesměs je mu vyčítáno, že vůbec nehydratuje, pálí, smrdí po alkoholu a v podstatě je k ničemu.

Já z krému také nejsem nadšená. Pokud by to byl denní krém, vyhovoval by mi. Na obličej nemám ráda moc mastné a hutné krémy, ale prostě na oční okolí výživnější krém patří, obzvlášť když vám už není 18 :-) 

Co se účinků týče, tak musím souhlasit s hodnocením ostatních uživatelek na stránkách Oriflame. Krém je opravdu hodně cítit po alkoholu a cítím z něj ještě něco sladkého. Není to vyloženě nepříjemná parfemace, ale prostě na oční okolí podle mého názoru tohle nepatří...


Krém je velmi řídký, je to konzistencí spíš takový vodičko-krém. Oční okolí mi nijak nepodráždil, ani nevysušil, ale na druhou stranu té výživy tam taky moc není. Když je krém hutnější, mám pocit, že je pokožka krásně vyhlazená, napitá a je o ní pečováno. To se u tohoto krému bohužel neděje. Rozjasnění očního okolí jsem si také vůbec nevšimla.

Krém doporučit nemůžu a už si ho znovu rozhodně nekoupím. Hodnotím 4/10.

4 komentáře:

  1. No, tak to alespoň vím, co si nekupovat ! :D Pořídím si ten Rival de Loop časem, tak jsem na něj zvědavá. Jinak od Oriflame mám oblíbené peelingy, ty jsou super !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ti bude vyhovovat ;-) Peelingy jsou fajn.

      Vymazat
  2. Děkuji za varování, budu se mu vyhýbat obloukem i kdybych ho náhodou potkala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-) V tomhle případě opravdu není o co stát.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.