sobota 4. ledna 2014

Lush - co koupím znovu & co mi nevyhovovalo

Stálé čtenářky si asi všimly, že docela často píšu o svých zkušenostech s kosmetikou Lush. Troufám si říct, mám přehled o sortimentu a že jsem toho vyzkoušela už opravdu hodně. Dnešní článek proto bude takové shrnutí. Udělám seznam pěti věcí, které si od Lush rozhodně koupím znovu, a pěti, které mi naopak nesedly. Protože doma momentálně hodně produktů, o kterých se budu zmiňovat, nemám a nemám je bohužel ani nafocené, použiji fotky z oficiálních stránek a e-shopu kosmetiky Lush - www.lushcz.cz. Všechny mé články o kosmetice Lush naleznete tady.


CO JSEM SI HODNĚ OBLÍBILA A KOUPÍM ZNOVU?

1. Čisticí pleťová maska Mask of Magnaminty


Tady je to naprosto bez diskuze. Mask of Magnaminty je moje úplně nejoblíbenější maska, kterou jsem kdy měla. Krásně pleť vyčistí, jemně obrousí a zenergizuje. Měla jsem už 3 balení a rozhodně koupím další.

2. Sprchový gel Twilight (Stmívání)


Tenhle sprchový gel je naprosto úžasný. Už ta barva! Voní jako pocukrovaná levandule, krásně myje, vůbec nevysušuje a je prostě boží! Předloni jsem si pořídila ve vánoční limitce 3 balení. Loni v nabídce nebyl (zato mám ale balistik se stejnou vůní), ale pokud bude letos, rozhodně si ho zas pořídím.

3. Šampon I love juicy


Jedná se o šampon pro rychle se mastící vlasy, takže teoreticky nic pro mě. Nicméně mi velmi vyhovoval. Nejdřív jsem s ním bojovala, protože jsem nebyla zvyklá na šampony takhle moc čisticí a bez silikonů. Nepěnil, vlasy jsem měla mastné a pěkně mě to štvalo. Nicméně za pár umytí se vše srovnalo a já se do šamponu zamilovala. Vlasy opravdu DOKONALE umyje. Vymyje veškerou mastnotu i zbytky stylingových přípravků a vyloženě cítíte, jak jsou ty vlasy čisté a odlehčené. Voní jako multivitaminový džus. Momentálně ho doma nemám, ale až zredukuji svoji zásobu šamponů, určitě po něm znovu sáhnu.

4. Sprchový gel The Olive branch


Další moc příjemný sprcháček. Jediné, co mi na něm trošku vadilo, byla jeho velmi řídká konzistence. Byla to spíš taková vodička, gelový opravdu moc nebyl. Nicméně nádherně mandarinkově voněl, krásně myl a vůbec nevysušoval. Mohu jen doporučit.

5. Anibakteriální gel Grease lightning


Jedná se o antibakteriální gel nejen na pupínky, ale také na štípance nebo škrábance. Já ho používám hlavně na ty pupínky. Vyloženě je neléčí, ani neurychluje hojení, ale všimla jsem si, že jsou méně červené, vystouplé a výrazné. Pupínek se jako by stáhne a tolik na obličeji nevyčnívá. Gel voní po tea tree, ale velice jemně. Není to taková ta větrová vůně, co vám prožene všechny dutiny :-) Gel dlouho vydrží a také oceňuji praktickou pumpičku.


ČÍM SI MĚ LUSH NEZÍSKAL?

1. Šampon Curly wurly


Šampon je hodně chválený, ale mně bohužel nevyhovoval. Nebo tedy chvíli ano, ale pak mě po něm začala svědit pokožka na hlavě a zezadu na krku se mi udělaly pupínky. Musela jsem ho přestat používat. Jinak krásně voní, pění i myje, ale moje pokožka něco v jeho složení špatně snášela. 

2. Krém na holení Prince


Krém krásně voní po pomerančových květech a je velmi jemný. Kdyby to byl tělový krém, neměla bych s ním problém. Bohužel jako pomocník při holení mi vůbec nevyhovoval. Hodně ucpával žiletku, která po něm ještě navíc neklouzala (pouze na nohách, na menších plochách ne) a hlavně mi přišlo, že mi rychleji rostou chloupky, když jsem ho používala. Znovu rozhodně nekoupím.

3. Šampon Cynthia Sylvia stout


Šampon nádherně voněl po černém čaji s citronem. Bohužel mi vlasy po něm hodně plihly a neměla jsem ani pocit dostatečného umytí. A věřte, že mně vlasy zplihnou po málokteré kosmetice :-)

4. Tuhý vlasový kondicionér Jungle


Tenhle kondicionér byl na moje suché vlasy málo výživný. Sice krásně voněl a vůně zůstávala ve vlasech i několik dní, ale moje vlasy nebyly vůbec uhlazené a vyživené. Myslím si, že bude vhodný na vlasy normální a jemné, dokonce i rychle se mastícím by mohl vyhovovat, protože je vůbec nezatíží.

5. Sprchový gel Flying fox


Tenhle sprcháček jsem ani nedopoužívala a musela jsem ho poslat dál. Moc mě to mrzelo, ale fakt to jinak nešlo. Jeho vůně byla neuvěřitelně intenzivně jasmínová. Jako já mám výrazné a sladké vůně u všeho ráda, jestli mě na něco neužije, tak to jsou svěženky, ale toto bylo fakt moc... Z té vůně mě bolela až hlava a byla tak silná, že se jí nedalo prostě uniknout :-D Jinak sprcháč byl super, obsahoval 4 druhy medu, byl krásně výživný, hustý, hezky myl... Ale vůně byla na mě moc. 

Jak už jsem psala na začátku článku, měla jsem od značky Lush opravdu hodně věcí, takže se určitě najdou i další oblíbenci a neoblíbenci. To by byl ale článek ale zřejmě nekonečný :-D No, možná bude časem pokračování ;-)

Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli máte s něčím z tohoto článku zkušenost a jaký vlastně obecně máte názor na kosmetiku Lush.

13 komentářů:

  1. Ha, tak pozor, já jako další Lushomil jdu popřít všechno! :D Kecám, ale mám rozdílný názor - aspoň jde vidět, že každému sedí něco jiného :)
    Curly Wurly - miluju, mám ráda, používám už několikáté balení a dále používat budu.
    I love Juicy - mě vůbec nenadchlo, dokonce jsem půlku balení poslala dál, jelikož to fakt nešlo a dost mi vrzaly vlasy. A to fakt nemusím
    Twilight - Souhlasím, zbožňuju, a už se těším až se zase dostane do nějaké limitky
    Flying fox - Ach, tuhle jasmínovou výraznou vůni mám strašně ráda, i když je taková "babičkovská" hrozně se mi líbí.
    Jungle - Taky jsem s ním byla spokojená. Vlasy jsem měla hezky zjemněné, a provoněné, do něj bych šla znovu
    Prince - Souhlasím, ucpával žiletku a byl na prd. Ještěže jsem měla jenom vzorek :)

    Lush maniakům zdar! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chacha :-D Klidně popři, já jsem určitě ráda za další názor. Ohledně Curly wurly mě to vážně mrzí, no. Taky jsem si říkala, že budeme kamarádi, mám přesně ten typ vlasů, pro které je určen, ale na tý hlavě mi fakt dělá paseku :-( ILJ - vlasy vržou, protože jsou čistéé! :-D Taky jsem si na to musela zvykat. FF - škoda, že jsme se neznaly, když jsem ho posílala dál, ráda bych ti ho poslala! :-) Vím, že víc lidem voní, já mám taky vůni jasmínu ráda, třeba v parfémech ji miluju, ale tohle byl masakr :-D

      Vymazat
    2. Je to fakt hodně specifická vůně, a chápu, že ne každému voní :)

      Vymazat
  2. Poriadna zbierka a tá pletová maska vyzerá lákavo Kika

    OdpovědětVymazat
  3. Achjoo zase to Stmívání.. :( naštěstí už je vyprodané, takže ně ti nebude svádět k další objednávce, ale příští rok už si ho nenechám utéct:) Prince jsem měla jen vzorek a hezky mi voněl i holení s ním bylo lepší, ale kvůli té ucpané žiletce bych si ho nepořídila. To abych po každém holení ty žiletky rovnou vyhazovala, nešlo to z ní umýt. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji aspoň malé balení vyzkoušet :-) Ta žiletka se dá vyčistit starým kartáčkem na zuby a tekutým mýdlem, ale je to otrava a žiletka je pak brzy ztupená.

      Vymazat
  4. Od Lush jsem bohužel ještě nic nezkoušela, ale doufám, že znovu zprovozní zasílání vzorků za poštovné ! Abych konečně něco vyzkoušela. Lákají mě jejich pleťové masky, mýdla, kondicionéry a sprchové gely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano :-) Ale já myslím, že oni normálně během roku posílají, jen před a po Vánoci toho mají tolik, že zasílání za poštovné pozastavují... Počkala bych do konce ledna a napsala jim :-)

      Vymazat
  5. Pokud mi někdy vůbec dojde Rehab, tak asi zkusím I love juicy :) a asi i ten Jungle, možná na moje mastné vlasy bude sedět, pokud mě zas nezačnou zlobit super suché konečky

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se zeptat kde tyto produkty kupujete ? Dají se pořídit v Čr a popřípadě kde ? díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, v Praze v Palladiu v kamenné prodejně, popřípadě na e-shopu: www.lush.cz

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.