pondělí 6. ledna 2014

L´Occitane Ultra rich body cream Rose petals

Dnešní recenze bude velmi pozitivní, protože z tohohle krému já jsem naprosto nadšená! 


I když... Podle mě tohle prostě není krém, je to tělové máslo. Mrkněte na konzistenci sami, klasické hutné máslo.



Krém krásně voní. Není to čistě jen vůně růží, cítím ještě něco dalšího, jako by nakyslého, ale není to nepříjemné. Koupila jsem ho letos na jaře ve slevách v L´Occitane obchůdku. Původní cena byla 515 Kč, po slevě stál 290 Kč. Krému je v balení 100 ml. Jednalo se o limitovanou edici, takže už běžně není k sehnání, ale myslím si, že do výprodejů bude ještě někdy zařazen, stejně jako jiné věci z dalších limitek. 



Abych nezapomněla - moc se mi líbí balení. Je úžasné a já si ho rozhodně po vypoužívání krému nechám.



Krém obsahuje 25% bambuckého másla a další přírodní oleje a výtažky, takže je velmi hutný a výživný. Například k namazání jedné paže stačí množství másla, které se vejde na špičku prstu. Krém se vsakuje rychle v tom smyslu, že není potřeba ho dlouze vmasírovávat do pokožky (nenechává bílý povlak), ale než se úplně vstřebá, pár minut to trvá. Na celé tělo ho nepoužívám, většinu si s ním namažu jen paže a dekolt - šetřím si ho :-) Pokožku nádherně vyživí a zjemní a tento efekt je dlouhotrvající. Určitě nemusím krém používat každý den, stačí 2x týdně. Během zbylých dnů používám lehčí tělové mléko.

Celkově nevím, co bych krému vytkla, proto ho nemohu hodnotit jinak než 10/10. Pro mě je to rozhodně jeden z nejlepších krémů/másel, jaké jsem kdy měla.

8 komentářů:

  1. To je to co jsi mi ukazovala. No vypadá teda fakt zajímavě. Já od téhle značky ještě nic neměla. Jinak takovéhle obaly se mi taky líbí a určitě bych si ho taky schovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je on :-) Určitě něco vyzkoušej :-)

      Vymazat
  2. Ach sedmikrásko, to mi děláš snad naschvál. Ta plechovka je úžasná. Já jsem sice proti mazadlům od L´occitane skeptická, ale když říkáš že je super, tak už bych si ho pořídila jen kvůli té plechovky! Miluju tyhle věcičky. Budu muset mrknout, jestli mají nějaké slevy i u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, já myslím, že za vyzkoušení rozhodně stojí :-)

      Vymazat
  3. Vypadá fakt dobře, já od nich na mazání zatím zkoušela jen krémy na ruce. (A ty mě nijak zvlášť nepřesvědčily, hm...) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělej. Během ledna-února má být další limitka podobných hutných krémo-másel, snad vanilka, limetka a taky růže, tak můžeš očíhnout ;-) Jinak s krémy jsem spokojená, nemám moc suché ruce, takže mi stačí, ale fakt je, že ty voňavé úplně hutné a výživné nejsou...

      Vymazat
  4. skoda toho maleho balenia :(

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale v tomto případě se opravdu platí za kvalitu. Navíc třeba 300 ml balení by stálo 3x víc, a to už by si moc lidí vč. mě naslepo jen tak nekoupilo :-)
      Děkuji za pozvání, kouknu k tobě.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.