čtvrtek 9. ledna 2014

Friendship TAG/TAG s mojí kamarádkou Alenkou

Nedávno jsem dostala geniální nápad. Jak taky jinak, že... :-D Psaly jsme si na facebooku s kamarádkou Alenkou a já jí navrhla, jestli by se mnou nechtěla udělat Friendship TAG. Vysvětlila jsem jí, o co jde, a ona souhlasila. Stáhla jsem si otázky, ale nakonec se mi jich tam docela dost vůbec nezamlouvalo, takže jsme si TAG upravily podle svých potřeb. Celkem jsme daly dohromady 20 otázek. Písmeno A v TAGu představuje odpovědi Alenky, L zase mé. Každá jsme odpovídaly samostatně. Alča mi pak své odpovědi jen poslala a já je přepsala. Jdeme na to :-)


1. Jak a kdy jste se seznámily?
A: Seznámily jsme se na Zpovědnici zhruba před 7 lety.
L: Virtuálně jsme se seznámily na Zpovědnici před 7 lety, osobně se známe 3 roky.

2. Jak spolu nejradši trávíte čas?
A: Nejraději podle mě nakupujeme a chodíme po obchodních centrech.
L: Nakupováním, povídáním a chatováním na facebooku.

3. Čemu se spolu nejčastěji smějete?
A: Lukášovi (pozn. její trochu zvláštní a neodbytný ctitel)
L: Chlapům a cizímu neštěstí (myšleno v dobrém :-D)

4. Jaká je vysněná práce tvé kamarádky?
A: Lenčiným vysněným povoláním je podle mého názoru práce sekretářky nebo recepční. Co se mě týče, tak bych chtěla být sama sobě pánem, nejlépe mít vlastní firmu a zabývat se nemovitostmi. 
L: Řekla bych, že Alenka upřednostňuje dynamickou práci s lidmi a je pro ni důležité, aby ji práce bavila. Moje vysněná práce by měla být spíš klidnější a hlavně smysluplná. Nebránila bych se ani práci s kosmetikou. 


5. Co ti vadí na tvé kamarádce?
A: Na Lence mi vadí její přehnaná opatrnost. Myslím si, že Lenka mi vytkne mou přílišnou citlivost a občas i otevřenost.
L: Na Alence mi dřív vadila její občasná nespolehlivost a dominantnost vůči mé osobě. Teď už jsme ale v pohodě a náš vztah je lepší než kdy jindy. Podle mě na mně Alče vadí má náladovost a urážlivost.

6. Kam byste spolu jely, kdybyste si mohly vybrat kterékoli místo na světě?
A: Nejradši k moři, ale jely bychom spolu asi kamkoli...
L: Na luxusní dovolenou k moři, případně na nějaký wellness pobyt.

7. Jaký je váš oblíbený pořad? Co nejraději sledujete?
A: Já mám nejradši pořady o psech a Lenka kouká nejraději na videa týkající se kosmetiky.
L: Alenka ráda kouká na klipy Marka Ztraceného, vtipná videa na youtube a psychologické filmy. Já mám ráda kriminální seriály, motivační videa a videa o kosmetice.

8. Jaké je vaše oblíbené roční období?
A: Léto, ale mám ráda všechna roční období. Nejoblíbenější Lenčino roční období je podle mě jaro.
L: Alenka má nejradši léto (pořádný pařáky!) a já jaro.


9. Popište se navzájem jedním slovem.
A: Lenku a vlastně i sebe bych popsala slovem SVÁ. Každá jsme originální a jedinečná.
L: Kamarádka.

10. Je něco divného, co tvá kamarádka jí?
A: Lenka má ráda ovocné šťávy a mléčné nápoje. (pozn. od L. Co je na nich divného?? :-D) Moje oblíbené divné jídlo je řízek s kečupem.
L: Nic divného si nevybavuji, spíš mě udivuje, že si může dát každý den pizzu a sladké a je pořád tak hubená! :-D Co se mě týče, tak ráda plácám všechno dohromady, je to můj zlozvyk. Klidně zajím třeba brambůrky zmrzlinou. A pak mám ráda různé mišmaše, třeba lečo zamíchat dohromady s bramborami a s tatarkou a udělat z toho nelibě vypadající, ale chuťově výbornou směsku.

11. Jaký je oblíbený obchod tvé kamarádky?
A: Lenka miluje C&A, Lush a Sephoru. Já chodím ráda do Manga, Promodu, Reserved a H&M.
L: Alča má ráda obchody s obuví, Tally Weijl a Bershku. Já nejraději nakupuji v C&A, Lushi a L´Occitane.

12. Máte nějaký stejný kus oblečení?
A: Modrý kabátek z Tally Weijl.
L: Modrý kabátek a pak ještě fialové visací náušnice, ale to není úplně oblečení :-)


13. Podpatky nebo baleríny?
A: Já nosím raději podpatky a Lenka taky.
L: Myslím si, že Alča upřednostňuje na denní nošení boty bez podpatku, protože toho za den hodně naběhá. Zároveň ty boty musí být pěkné a elegantní, žádné kecky :-) Já mám ráda podpatky, ale nejsou mi moc pohodlné, proto nejraději nosím boty na klínku.

14. Kalhoty nebo šaty?
A: Já šaty a Lenka taky.
L: Obě šaty.

15. Koupila si tvá kamarádka někdy něco drahého a pak toho litovala?
A: Myslím si, že Lenka litovala koupě tělových mlék ze Sephory, protože za ty 2 stovky jsou totálně k ničemu (i můj názor, také doma jedno mám). Já jsem nikdy ničeho nelitovala, své úlovky si vždy užiji.
L: Nevím o ničem, co by si Alenka koupila a pak toho litovala. Mě mrzí koupě tělového krému od Lushe, který stál skoro 500 Kč a vůbec mi nevyhovoval. Byl nesmírně mastný a smrděl jako omítka.

16. Komu trvá déle se připravit, než vyjde z domu?
A: Myslím si, že určitě mně.
L: Myslím si, že Alča bez mučení přizná, že to trvá déle jí :-D Podle mě je to tím, že já mám vždy všechno připravené, takže už den předem vím, jak se obleču i nalíčím. Alča vše rozmýšlí a chystá na poslední chvíli, proto to trvá delší dobu. A také má mnohem větší šatník! :-D


17. Jaká je nejcennější (ve smyslu nejoblíbenější) věc v šatníku a kosmetické sbírce tvé kamarádky?
A: Lenka miluje svou sbírku kosmetiky Lush a výhodně pořízené kousky oblečení. Pro mě je nejcennější má sbírka bot a krémy od Heleny Rubinstein.
L: Botičky :-D V kosmetické sbírce krémy od Heleny Rubinstein. Pro mě je nejcennější vše od Lushe a co se šatníku týče, tak asi mé šaty.

18. Preferuje tvoje kamarádka výrazně nalíčené rty nebo oči?
A: Lenka rty a myslím si, že ona odpoví, že já preferuji výrazně nalíčené oči, a bude mít pravdu.
L: Alča oči a podle mě správně tipne, že já nosím ráda výraznou rtěnku.

19. Jaká je nejoblíbenější značka make-upu tvé kamarádky?
A: Nějaká taková ta divná značka, akorát si nevzpomenu... (? :-D L: Později jsem se dověděla, že myslí Revlon.) Moje nejoblíbenější značka je Dior a myslím si, že Lenka to tipne správně.
L: Pro mě Sephora, konkrétně tento make-up, u Alči to bude Dior.

20. Jak bys nalíčila svou kamarádku?
A: Lenku bych nalíčila make-upem a korektorem ve světlém odstínu, pudrem, tvářenkou, hnědými očními stíny, linkami a na rty bych použila červenou rtěnku. 
Myslím si, že Lenka by na mě použila make-up a pudr, potom tvářenku v bronzovém odstínu a na oči by mi namalovala tenkou linku. Rty bych si od ní nechala nalíčit červenou rtěnkou a jsem si jistá, že by mi našla vhodný odstín (Pozn. L: Alenka je přesvědčená o tom, že jí žádný odstín červené rtěnky nesluší a já se ji snažím přesvědčit, že červená rtěnka sluší všem, jen je potřeba najít správný odstín.)
L: Alenku bych nalíčila tak, jak se líčí běžně ona, protože si myslím, že jí to tak nejvíc sluší. Tzn. sjednocená pleť, světlejší stín na projasnění očí, černá linka, řasenka a lesk na rty v nude odstínu. 
Myslím si, že Alča by mě nalíčila přirozeným make-upem, na oči nanesla nenápadný stín, hodně by mi zvýraznila řasy a pusu namalovala na červeno.



Doufám, že se vám náš společný TAG líbil, my jsme si jeho tvoření rozhodně moc užily! :-)

14 komentářů:

  1. Moc hezké holky, povedl se Vám!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bylo super počtení. :D hlavně mě rozesmály "brambůrky se zmrzlinou".. protože já jsem teda to samý.. patlam pátý přes devátý. A nepřiberu ani kilo. Bohužel :/
    A na tý druhý a třetí fotce Vám to hrozně sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc hezky zpracovaný a moc mě baví jak jste na fotkách vždy na stejné straně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :-) Jé, no vidíš, toho jsem si vůbec nevšimla :-D :-D

      Vymazat
  4. Vy jste zlaté. :) Tag mě moc bavilo číst. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To bylo tak pěkné počtení, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. nevim,ktera z vas je ta brunetka,ale kazdopadne ta cervana ji neslusi ,naopak bryle a svetle rty viz foto c. 3 a 5,uplne krasna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.