středa 1. ledna 2014

Essence Lip tints z LE Hugs & Kisses

Než jsem si koupila tyto dva krasavce, neměla jsem s lip tinty žádnou zkušenost a vlastně mě ani nelákalo si nějaký pořídit. Když jsem ale v DM ve výprodejovém košíčku viděla lip tinty od Essence za 30 Kč/ks, řekla jsem si, že je možná na čase je vyzkoušet :-) Vzala jsem si oba dostupné odstíny - červený v odstínu 02 Save your kisses for me, který jste mohli vidět už v tomto líčení, a růžový v odstínu 01 Sugar baby love. 


Na ruce vypadají takto:


Růžový se tváří nevinně a červená je opravdu až krvavě rudá. 
Na obale je uvedeno, že (překvapivě) obarvují kůži, což je tedy pravda :-D Lip tinty jsem nechala pár minut působit a pak setřela kapesníčkem.


Jak se chovají na rtech?
Lip tinty nejsou na rtech pocitově moc příjemné. Vyloženě mě rty nepálí ani nebrní, ale jako by trochu trnou, jestli víte, jak to myslím :-) Doporučuji před použitím tintu rty dokonale odmastit a zbavit zbytků balzámu. Možná vám to bude připadat samozřejmé, ale mně to nejdřív nějak nedošlo a tint mi na rtech udělal tohle:-D 


Tint jako takový rty docela vysušuje. Používám ho tak, že si nanesu 2 vrstvy, nechám aspoň půl hodiny vstřebat a pak si rty natřu balzámem. Tint je za tu půl hodinu už dokonale vsáklý do rtů a balzám mu neublíží. Barva se pak už nikde neobtiskává, lze s nalíčenými rty úplně v pohodě jíst i pít. 

Takto vypadá tint ihned po nanesení:


A takto zhruba po dvou hodinách:


Víc se mi líbí druhá varianta, kdy rty jsou dokonale matné a vypadají tak nějak elegantněji.

Zde růžová varianta :-)
Jedna vrstva:


2 vrstvy:


Po dokonalém vsáknutí do rtů:


Výdrž tintu na rtech je neskutečná. Před pár dny jsem ho použila, když jsem jela na celý den do Prahy. Doma jsem se nalíčila kolem 9. hodiny ranní a ještě ve 3 odpoledne jsem měla rty jako čerstvě nalíčené! Jen jsem si několikrát přetřela rty balzámem, protože tint fakt celkem vysušuje. Odličuje se trochu hůř a fleky od tintu jsou na rtech vidět ještě další den. Rty jsou také další den vysušené, takže na každodenní používání tintu to nevidím...

Do červeného tintu jsem se zamilovala, to přiznávám bez mučení :-D Vypadá na rtech perfektně a navíc opticky bělí zuby.


Růžový odstín na rtech také nevypadá vůbec špatně, ale já jsem poslední dobou hodně ujetá na rudé rty, takže dávám přednost červenému. Podle mě jsou tyhle lip tinty od Essence mnohem lepší, než třeba fix na rty od NYC, který mám doma také. V podstatě se to co se pigmentace a výdrže týče nedá vůbec srovnávat.

Jak se vám lip tinty líbí? Máte nějaký doma?

11 komentářů:

  1. Vypadají moc hezky, zvlášť červený. Já je tehdy koupit nestihla, trochu mě to mrzí. (Ale na druhou stranu nevím, co bych si s nimi počala se svými věčně rozpraskanými rty... :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To ano, taky mám často problémy s rozpraskanými rty a tyhle tinty fakt šupinky hodně zvýrazňují a zhoršují, proto to fakt na každodenní nošení není. Jinak je to nejčervenější červená, kterou mám :-D

      Vymazat
  2. Výrazná červená se mi na rtech moc líbí ! :) Závidím ti, že jí umíš nosit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Proč myslíš, že tobě by neslušela?

      Vymazat
    2. Popravdě - ani nevím. Párkrát jsem si dala výraznou rtěnku a nemělo to dobrý ohlas. Takže asi i proto. Necítím se v tom nějak "svá"..

      Vymazat
    3. Jo tak :-) To, že se v tom necítíš, může být jen o zvyku. Upřímně já si myslím, že jsi na výrazné rtěnky ideální typ :-) Ale každý se cítí dobře v něčem jiném ;-)
      Na mě taky lidi blbě čumí v metru :-D Hlavně ženský teda... Ale je mi to tak nějak jedno.

      Vymazat
    4. Asi máš pravdu, že je to jen o zvyku. A je každýho věc, co si nosí na sobě nebo jak chodí namalovanej, když se v tom cítí dobře..

      Vymazat
  3. Popravdě řečeno Lip tint jsem si koupila červený, používám jej jen občas. Docela mi se rty dělá neplechu, a při nanášení pálí. Jeho barva je fakt hezká, ale mám obavy co je v tom za svinstvo, když to tak pálí a vydrží tak dlouho. Používám jej fakt maximálně jednou do měsíce, když chci být dlouho nalíčená :) Ale jinak barvu fakt drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak. Vidím to také jen na občasné používání.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.