neděle 5. ledna 2014

Dove Silky nourishment body cream

Dnes vám napíšu pár řádků o mém oblíbeném tělovém krému od Dove. Krém slibuje zjemnit pokožku a zanechat ji hedvábnou a hladkou na dotek. Koupila jsem ho v Rossmannu asi za stovku ve slevě, jinak se jeho cena pohybuje mezi 120 - 160 Kč. Krému je v balení 300 ml.



Krém na první pohled vypadá, že bude hutný a konzistencí jako máslo, ale není. Je naopak krásně hedvábný a hladký. Voní prostě jako Dove, je to klasická krémová vůně, nic, co by mohlo někoho urazit, nebo se mu převonět. 


Krém se krásně roztírá. Vstřebává se pomaleji a je potřeba ho do pokožky pořádně vetřít a vmasírovat, jinak na ní zůstává bílý a mastný povlak. Vůně je z kůže cítit docela dlouho. Krém pokožku nádherně vyživí a je hydratovaná po celý následující den. Ještě při večerním koupání cítím, jak je kůže hebká a vyživená. 



Krém mohu určitě doporučit a nemám nic zásadního, co bych mu vytkla. Přesto ode mě nedostane úplně nejlepší hodnocení, protože jsem měla krémy, které mě zaujaly ještě o trošku víc. Proto hodnotím 9,5/10.

6 komentářů:

  1. Dove značku miluju hlavně díky deodorantům. Opravdu umí chránit proti pocení. Momentálně mám jeden krém na ruce od této značky a jsem s ním taky moc spokojená. A moje mamka používá skoro jen značku Dove, protože jí hodně vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, krém na ruce od Dove jsem ještě neměla :-) Díky za tip :-))

      Vymazat
  2. Jo, mazátka od Dove mám docela ráda, i jejich sprcháče. :) Není to něco, bez čeho se neobejdu, ale občas si je moc ráda koupím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám na něj políčeno tak jsem zvědavá jak sedne mě. Čekám velké věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby to nebylo jak s tím suflé, chichi :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.