pátek 3. ledna 2014

Dopotřebuji za leden...

Máme tady začátek nového měsíce (i roku) a já přicházím s článkem z pravidelné rubriky "Dopotřebuji za ...", tentokrát tedy samozřejmě za leden. Tento měsíc chci co nejvíc spotřebovávat vzorečky, kterých tu mám stále velkou hromadu a ač se snažím, jak nejvíc můžu, tak mi přijde, že to vůbec neubývá :-( Během měsíce ledna se rozloučím s:


Montagne Jeunesse Chocolate masque

L´Occitane Conditioner for dry and damaged hair 2x

Vichy Aqualia thermal Mineral balm

Avon Advance techniques Lotus shield

Rival de Loop Peel-Off Maske

Nivea Diamond volume conditioner

Avon planet spa Dead sea minerals nourishing body butter

Lush Prince

Lush Retread

Alverde Anti-aging Vitaminfluid 3 in 1

Dermacol Aroma ritual Revitalizing body lotion Sicilian pistachio

Lush Sultana of Soap

Essence 24th hand protection balm Strawberry & Dark chocolate

L´Occitane Ultra matte fluid


Tak a to je všechno :-) Držte mi palce, ať se mi daří spotřebovávat, protože je to vážně potřeba! :-D Přeji krásný zbytek dne.

7 komentářů:

  1. Jé, já příjdu z práce a tady hned článek.. supr :) No ta čokoládová maska vypadá dobře :) Už se těším na recenzi, jaká byla :) On zn. Nivea jsem si pořídila šampon a testuji, tak uvidíme jak to dopadne .. značku Nivea moc odzkoušenou nemám, musím to napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, čáu! :-D Vypadá, taky se na ní těším :-) Masky od téhle značky hrozně krásně voní a jsou příjemný na obličeji. Nivea má některé věci fajn :-)

      Vymazat
    2. Všímla jsem si, že jsou v akci před Vánoci a chtěla jsem mamce nějakou koupit měla jsem jí i v košíku, ale pak jsem jí nakonec nevzala a vzala jinou. No, třeba příště :D

      Vymazat
  2. Hodně štěstí, také si půjdu dát stranou věci, které bych měla dopotřebovat :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.