pondělí 27. ledna 2014

Čokoládový krém od Avonu


Ahoj. Nedávno jsem si přečetla u Papayi na blogu velmi negativní recenzi na čokoládový tělový krém od Avonu. Celkem mě to překvapilo, protože jsem dosud na něj četla a slyšela pouze pozitivní recenze (chválí si ho třeba Luxy Lady) a i mně, když jsem ho před pár měsíci používala, hodně vyhovoval. Po přečtení recenze jsem nabyla dojmu, že slečna měla zkažený kus, protože psala, že v krému měla i nějakou hnědou vodu, kterou musela nejdřív slít, a až pak začala krém používat. No ale nedalo mi to a ještě týž večer jsem svůj krém vyhrabala ve skříni a po nějaké době se s ním zase namazala. A právě o mém názoru na něj bude dnešní článek :-) Celý název krému zní African shea butter & chocolate truffle silky body soufflé. 


Krém jsem si koupila klasicky přes Avon lady v sadě s tělovým máslem (které bylo mimochodem super, psala jsem na něj recenzi) za 248 Kč. Krém má 200 ml. Momentálně už není v prodeji.



Když jsem krém začala před několika měsíci používat, byl super. Krásně voněl, roztíral se i vyživil pokožku. Štvala mě na něm jedna věc. Když jsem sáhla do kelímku pro krém, zůstával mi potom za nehty a zabarvil spodek špiček nehtů dohněda. Pak jsem na něj nějak pozapomněla, protože jsem se stěhovala zpátky domů a krém zůstal zapomenutý ve skříni. Když jsem ho teď vytáhla, zjistila jsem, že už je měsíc prošlý. Povrch krému byl lehce oschlý, ale jinak s ním nic nebylo. Pořád krásně voněl a konzistence byla v pořádku. Krém voní jako kakaové máslo od Baley a vůně se na těle udrží několik hodin. Konzistencí je to takové perleťové suflé :o) Zde je složení:


Krém se vstřebává hodně rychle a nezanechává mastný povlak na pokožce. Je potřeba ho opravdu důkladně rozetřít a vmasírovat do pokožky, jinak dělá hnědé fleky. Dále je potřeba dávat pozor na množství krému. Když jsem si nanesla silnou vrstvu krému na pokožku, tak krém cuckovatěl, zachytával se o chloupky a opět dělal hnědé fleky. Takže pro někoho, kdo má na mazání vyhrazenou minutu nebo dvě, tenhle krém nebude to pravé ořechové :-D Pokud jsem krém dobře rozetřela, vmasírovala a nedávala ho moc, bylo vše v pořádku.


Vyživuje pro mě dostatečně, ale věřím, že pro někoho s velmi suchou pokožkou by to mohlo být málo. Problém nastává následující den po namazání (mažu se večer, tzn. následující ráno). Pokožka je taková divná... Jako by pogumovaná, nebo jak to říct, a hlavně smrdí jak po aplikaci samoopalovacího krému. Nedovedu si to vysvětlit. Na krabičce není napsáno nic o tom, že krém by měl nějaké samoopalovací složky obsahovat, ani se mi nezdá, že bych měla snědší pokožku než normálně. Takže záhada...

Krém spíše nedoporučuji, ale vzhledem k tomu, že už se neprodává, je to bezpředmětné. Nevylučuji, že je možné, že se krém už začal kazit, proto se na pokožce rozvinula ta divná vůně. I když - jak jsem psala - krém jako takový voní stále krásně a konzistence taky byla v pořádku. 4/10.

5 komentářů:

  1. Tak to mě se stalo u toho tělového mléka od Balea, že jak jsem z něj byla nadšená a jak mi hrozně vonělo, tak jsem si ho na sebe napatlala kopu celkem a pak jsem byla mastná ještě ráno od toho :D ale musím říct, že ta vůně je pecková. Škoda, že se to nedá jíst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, taky si říkám :-D Některá kosmetika vyloženě vypadá k sežrání.

      Vymazat
  2. Ta barva je zákeřná, s mým stylem rozmazávání bych měla fleky zaručeně. Ale jinak vypadá dobře, škoda, že není tak super :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, to vypadá. I konzistence je příjemná. Ale ty fleky jsou na prd, vypadá to, jako když člověk blbě rozmaže samoopalovák :-D

      Vymazat
  3. No, nic pro mě, nemám ráda věci s vůní čokolády... :) Pokud tedy nejsou k jídlu... :))
    Ale aspoň o procento jsem si vylepšila náhled na něj... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.