úterý 28. ledna 2014

Co je u mě nového

Ahoj :-) Připadá mi, že už celkem dlouho jsem nepsala nákupový a novinkový článek, takže je čas to napravit. Hurá na něj! Dnes se připravte na hodně fotek a málo textu :o)

  • Vyhrála jsem giveaway u Moni. Ještě jednou děkuji za skvělé dárečky :-)




  • Koupila jsem si dvoje náušnice po 60 Kč v C&A.


  • Další troje po 30 Kč opět v C&A.


  • A jedny perníkové také za 30 Kč v Rossmannu.


  • Neodolala jsem výprodeji končících produktů od Essence a pořídila jsem si 2 matné barvy na rty. Jejich výdrž sice není ohromující, ale na rtech vypadají vážně pěkně, obzvlášť odstín 02 Smooth berry. Druhá barva je v odstínu 03 Soft nude. Koupila jsem je za 30 Kč v Rossmannu.


  • Poprvé jsem nakoupila na Omlazení.


  • V Nanu-Nana jsem si koupila svíčku za pouhých 20 Kč.


  • Vyměnila jsem zbytek pro mě nevhodného šamponu Curly wurly od Lush za pár kousků Putty in your hands od stejné značky. Mělo by to být něco na způsob tělového kondicionéru, akorát na ruce. 


  • Objednala jsem si a po dvou týdnech mi přišly vzorky od Eucerinu.


  • Přes blogový výměnný obchod jsem získala kosmetiku, kterou moc ráda vyzkouším.



Závěrem se s vámi podělím o jednu nepříliš pozitivní novinku z mého soukromí. Nevím, jestli jsem to na blogu už psala, ale bohužel jsem několik měsíců nezaměstnaná. Samozřejmě jsem práci aktivně hledala, psala maily, chodila na pohovory atd. V prosinci to konečně začalo vypadat nadějně. Vyhrála jsem výběrové řízení na pozici asistentky do kanceláře v jedné firmě v Holešovicích. Pohovor vedl přímo generální ředitel. Další den mi volal s tím, že si vybral mě a slíbil, že se mi po 6. lednu ozve a kolem 13. bych už nastoupila. Měla jsem vážně velkou radost a byla jsem na sebe moc pyšná! Bylo to první výběrové řízení, které jsem vyhrála.

No, jenže bohužel pán se ve slíbeném termínu neozval. Říkala jsem si, že toho mají asi po svátcích moc, proto jsem ho po pár dnech kontaktovala sama. Volal mi a omlouval se, že se neozval dřív, ale prý stěhovali kanceláře a celkově je ve firmě blázinec, proto se rozhodl, že se můj nástup ještě o týden odkládá a nastoupím až kolem 20. Opět slíbil, že se mnou na 100% počítá a nejpozději před víkendem mi dá vědět a dohodneme podrobnosti. Věřte tomu nebo ne, od té doby se neozval. Opět jsem ho kontaktovala sama, žádná odpověď. Našla jsem si na něj i e-mail - také neodepsal. Takže jsem velmi zklamaná jednak z toho, že stále nemám práci, a také z neférového jednání některých lidí.

Nekončíme pozitivně, ale já věřím, že se vám tento článek líbil a budu se těšit na vaše milé komentáře :-)

8 komentářů:

  1. Neboj s tou prací to bude lepší. Taky hledám. Určitě něco brzy najdeme! :) Třeba je to tak lepší.. co kdyby ti pak ani nezaplatil a sliboval ti to a tak...

    Jinak moc děkuju za zmínku ve článku! Jsem hrozně ráda, že jsem ti udělala radost :)

    Momentálně taky používám sprcháč od Avonu - a vydrží na pokožce krásně vonět. Používám ten pomerančovo - kořeněný (hřebíček, skořice). Na zimu perfektní.

    A spreje od Avonu mám taky moc ráda. Nechala jsem si objednat jeden s třešňovým květem. Měla jsem už třešňový a voněl krásně. Tenhle bude snad podobně hezký. A momentálně mám taky pomerančovo - kořeněný a super :) Hlavně jsou parádní na léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky řikám, no, že když se chová už teď takhle, tak bůhví jak by to vypadalo potom. Ale stejně je to škoda, už jsem s tím počítala :-(

      Avon má skvělý sprcháče, už jsem dřív taky nějaký měla a nemohla jsem si stěžovat. Jen mě některý vysušujou a jiný ne, tak uvidíme, jak na tom budou tyhle. Třešňový sprej věřím, že voněl kráásně :-) A pomeranč a koření taky.

      Vymazat
    2. Tak uvidíme :) Snad vysušovat nebudou. A nechala jsem si vlastně objednat ještě nějakej za akční cenu - vanilka a něco.. tak uvidíme :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k výhře :) Jinak samé moc pěkné věci. Některé bych si také přála vyzkoušet.

    Vím jak těžké je sehnat práci. Sama jsem to zažila a už bych to nikdy zažít nechtěla. 100 odeslaných životopisů a téměř nikdo se mi neozval. Někteří se mi začínali ozývat až když jsem už dávno práci měla.
    Tak to mě velmi mrzí. Mě už v tomhle světě nepřekvapuje bohužel nic. Nikomu a ničemu se nedá věřit. Mohu popřát jen hodně štěstí a hlavu vzhůru, najde se něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  3. Spousta náušnic, ty mám moc ráda! :) A zbytek taky krásné věci.
    S prací je to mrzuté, ale jestli jsou tímhle způsobem nespolehlivý i normálně, tak kdoví, jak by se k Tobě chovali. Tak ať brzy natrefíš na něco fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) Snad něco najdu, ale při představě, že se zas budu nervovat před pohovorem, čekat na výsledky atd. je mi lehce nevolno :-/
      Jsem též náušnicový maniak :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.