úterý 31. prosince 2013

Tour de SLEVY 1. část - LUSH, YVES ROCHER, ORSAY, YANKEE CANDLE

Dnešní článek bude hodně dlouhý :-D Jsem plná dojmů ze včerejších nákupů ve výprodejích, o které se s vámi chci podělit.
Jak asi všichni víte, tak povánoční slevy jsou právě v plném proudu :-) Proto jsem si i já včera udělala výlet do Prahy. Neměla jsem moc času - zhruba 5 a půl hodiny, z čehož 2 jsem strávila v metru, takže nic moc :-( Už doma jsem přemýšlela, co všechno chci stihnout, a udělala jsem si takový seznam.
Chtěla jsem
  • kouknout do L´Occitane na slevy, jestli nemají v obchodech něco zajímavějšího než v e-shopu
  • navštívit Lush a nakoupit pár věcí sobě, ségře a kamarádce
  • v knihkupectví Dobrovský omrknout vonné vosky Yankee
  • ozkoušet v Sephoře několik parfémů, které mě podle složení zaujaly, ale zatím nevím, jak voní
  • omrknout slevy na boty v Deichmannu a náušnice v Orsay
  • koupit si sprcháče z vánoční limitky od Yves Rocher
Už teď vám můžu říct, že jsem VELMI spokojená s tím, co jsem nakonec ulovila. Ale popořadě:

L´OCCITANE
V L´Occitane jsem si nekoupila nic, protože mě nic nezaujalo. Byla jsem v obchodech na Chodově a v Palladiu a přišlo mi, že v každém obchodě měli úplně jiný sortiment :-D O víkendu jsem si objednala hodně věcí z e-shopu, ale neměli vše, co jsem chtěla, proto jsem čekala, že to třeba budou mít v kamenných obchodech. Slevy byly docela velké, ale většinu věcí jsem buď už měla, nebo mě nějak nezaujaly

LUSH
Lush, má láska... :-) Aktuálně mají slevy 50% na vánoční limitku a na dekorativku. Doufala jsem, že budou mít masážítko Snow fairy sparkle s legendární vůní Snow fairy, které jsem chtěla asi nejvíc. Na e-shopu bylo včera už vyprodané, ale v obchodě měli ještě asi 6 kusů, takže paráda! Přemýšlela jsem, jestli si ho nevzít rovnou 2x, ale nakonec jsem odolala. Masážítko stálo po slevě 113 Kč.


Dále jsem chtěla sprcháč Rose Jam s překrásnou vůní růží, který díky bohu také měli! Po slevě stál 215 Kč. Pak jsem pokukovala po mýdlech z vánoční limitky, ale žádné mě svou vůní neuchvátilo natolik, že bych ho musela mít.


Co se mi ale moc líbilo, byly zlevněné balistiky a tuhé pěny do koupele. Sobě jsem koupila balistik s názvem Luxury Lush Pud (po slevě 80 Kč), který voní naprosto božsky. Je to překrásná sladká levandulová vůně, která se za mnou (z tašky) linula celý den. Mám ho teď vystavený v pokoji na skříňce a provoní celý pokoj. 


Ségře jsem koupila pěnu do koupele, která se jmenuje Vánoční tučňák. Vypadá moc roztomile a voní po bergamotu. Tučňák stál po slevě 60 Kč.



Vlastní fotku dárku pro kamarádku bohužel nemám, protože jsem jí ho hned dala :-D Vybrala jsem jí balistik Sněhulák (po slevě 73 Kč), který se jí moc líbil :-) Vypadá takhle:

K nákupu jsem dostala (resp. si o něj řekla) vzoreček krému Sympathy for the skin. Je to ten malý kelímek na fotce se Snow fairy sparkle. Měla jsem tenhle krém už dřív v plném balení a nešlo mi do hlavy, jak je možné, že mně přišel hrozný, zatímco všem ostatním tak vyhovoval! Na základě ozkoušení nového vzorečku jsem přišla na to, že jsem předtím narazila zřejmě na vadný kus. Krém z aktuálního vzorečku je moc příjemný a krásně voní, což tamten nebyl a smrděl jak omítka. Pecka, no, krém za 500 Kč...

Byla jsem příjemně překvapená z toho, že většina věcí z vánoční limitky s 50% slevou byla na obchodě dostupná. Na e-shopu už skoro nic zajímavého není, ale v obchůdku bylo opravdu skoro vše. Zmizelo jen pár druhů vánočních balíčků a balistika Cinders. Myslím si, že i dnes se určitě vyplatí do krámku zajít, určitě neodejdete s prázdnou :-D

YVES ROCHER
Co já se včera nalítala, abych sehnala ty vánoční sprcháče! Nejdřív jsem byla na Chodově. V obchodě sice bylo hodně věcí ve slevě, ale po vánoční limitce ani památky. Tím chci říct, že tam opravdu nebylo vůbec nic. Žádný balíček, sprcháč, pěna, tělové mléko, krém na ruce... Fakt NIC. Tak jsem jela do Palladia. Opět nic :-D Už mi to bylo divné, tak jsem se paní prodavačky zeptala, jestli je ta vánoční limitka ještě někde dostupná, nebo už je zrušená, nebo co se vlastně děje. Paní prodavačka mi sdělila, že skoro nikde v Praze už není vůbec nic z této limitky dostupné, prý se to vyprodalo rychlostí blesku. Nabídla se, že mi zkusí zavolat do jiné pobočky YR a zeptá se, jestli by náhodou tam aspoň něco neměli. Řekla jsem, že mám cestu na Anděl a na Zličín a držela si palce :-D Naštěstí na Andělu prý ještě pár sprcháčů mají. Tak jsem poděkovala a pádila na metro směr Anděl.

Sprcháčů tam měli celkem dost. Mně voní úplně všechny z kakaové vánoční limitky, takže jsem brala od každého jeden kus a do košíku jsem ještě přihodila krém na ruce s vůní kakao a pomeranč. Založila jsem si rovnou věrnostní kartičku a měla jsem každý kus za 59 Kč místo za 89 Kč, takže paráda. Jako nový zákazník jsem dostala pytlík s hromadou vzorků, slevové kupony a látkovou tašku. To byl toho dne 1. nákup v YR :-D





2. nákup se uskutečnil na Zličíně, kam jsem jela za kamarádkou. Všimla jsem si totiž, že v YR mají 50% slevu na květinové toaletky. Nestihla jsem si je předtím moc prohlédnout, protože jsem spěchala za kamarádkou na ten Zličín. Už tak jsem měla zpoždění, takže jsem si řekla, že se nejdřív sejdem a pak půjdem do YR spolu. Já jsem se už před nějakou dobou zamilovala do šeříkové toaletky, ale 710 Kč se mi za ni dávat nechtělo. No a teď jsem měla šanci ji koupit za 355 Kč, čehož jsem samozřejmě využít prostě musela. Voněla mi i konvalinková, tak jsem vzala i tu. 2 toaletky za cenu jedné - nádhera :-)


SEPHORA
Sephoru jsme s kamarádkou jen tak prolétly. Chtěla jsem si vyzkoušet pár vůní, které mě zaujaly buď svým popisem nebo složením. Zklamalo mě, že u některých vůní vůbec neměli tester, případně byly vůně vyprodané úplně. Nicméně zjistila jsem, že:
  • La vie est belle od Lancôme potřebovat nebudu. Složení se mi zamlouvá, ale vůně na mě působí velmi levně. Cítím z ní syntetickou vanilku, stejně jako třeba z Killer queen od Katy Perry, což je pro mě fakt smrad roku. 
  • Novinku od Armaniho naopak zřejmě potřebovat budu. Je to krásná plná a výrazná vůně, velmi elegantní.
  • Rozhodně si pořídím i parfém Chance od Chanel ve variantě Eau fraiche. Do kanceláře bude ideální. Cítím se s touto vůní sebevědomě a celkově dobře.
  • The Key od Justina Biebera je moc příjemná vůně. Na kamarádce voní úžasně, ale pro mě je moc... jednoduchá? Nebo jak to říct... Není to myšleno negativně. Vůně je roztomilá, hravá a mladistvá, což spoustě lidí může vyhovovat a i mně The Key rozhodně zaujal, ale nevím, jestli bych se cítila sama sebou po použití tohoto parfému.

Zdroje fotek: www.parfemy.cz a www.parfemy-elnino.cz.

Jinak jsem koukala, že v Sephoře měli docela dost věcí ve slevě, ale neměla jsem už čas to víc zkoumat.

ORSAY
Orsay jsme také jen tak prolétly, protože bylo málo času :-( Omrkla jsem náušnice, které měli ve slevě za 60 Kč, ale žádné mě nezaujaly natolik, abych si je koupila. Moc se mi ale líbila tahle čepice/baret (fialovou ještě nemám!), tak jsem si ji koupila. Původní cena 249 Kč, po slevě 100 Kč.


HOME ART
Do Home artu jsem šla poté, co jsem nenašla Yankee candles v knihkupectví Dobrovský. Byla tam velmi nepříjemná obsluha, paní ani nevěděla, o čem mluvíme. Nakonec její kolegyně nám sdělila, že Dobrovský sice Yankee vede, ale máme si zajet na Pankrác do Arkád, prý mají větší sortiment. Jenže na to už opět nebyl čas :-D Kamarádku napadlo, že by svíčky mohli mít v Home artu a naštěstí měli. Respektive svíčky byly skoro všechny vyprodané, ale já stejně chtěla pro začátek vyzkoušet jen vosk do aromalampy. 

Chtěla jsem nějakou vůní s vánoční tématikou, ale bohužel je neměli. I tak jsem si ale vybrala. V košíku mi skončily vosky Salted caramel, True rose a Waikiki melon. V Home artu měli zrovna slevu 20% na veškerý sortiment, takže mě jeden vosk vyšel místo 45 Kč na 36 Kč.


DEICHMANN
U Deichmanna mě skoro žádné boty nezaujaly. Byly sice avizované slevy až 50%, ale já viděla jen slevy typu z 1199 Kč na 999 Kč, z 699 Kč na 549 Kč a tak. Primárně jsem koukala po kozačkách, protože potřebuji nějaké jednoduché černé a aspoň trochu elegantní. Líbily se mi tyhle:



Nezaujaly mě úplně na první pohled, ale kamarádka (která botám fakt rozumí :-D) mě přesvědčila, ať si je aspoň vyzkouším, protože si myslí, že by mi mohly sedět. Tak jsem si je zkusila a musela jsem uznat, že měla pravdu. Na noze vypadaly opravdu pěkně. Musela jsem si ale vzít větší velikost, než obvykle nosím, protože mě škrtily přes nárt. Nakonec jsem si je ale nekoupila. Byly sice zlevněné z 1199 Kč na 899 Kč, ale já prostě za celosyntetické boty tolik peněz dávat nebudu. Mám doma kožené za tisícovku... Pokud je ale ještě Deichmann o pár stovek zlevní, budou určitě moje!

1. část Tour de SLEVY je u konce :-) 2. část se bude týkat mých nákupů na e-shopu L´Occitane a článek bude hned, jak mi balíček (nebo spíš balík :-D) dorazí domů, což bude předpokládám začátkem příštího týdne.

Jsem ráda, že jste článek dočetli až sem a potěší mě, když mi napíšete, jestli vás něco z mých nových miláčků zaujalo, nebo co jste si pořídili ve slevách vy.

Zároveň bych vám chtěla popřát šťastný rok 2014, který bude pro nás všechny jistě úspěšný! :-)

Na úplný závěr se s vámi ještě podělím o 2 fotky s kamarádkou Alenkou :-)



21 komentářů:

  1. Tak to do YR budu muset taky naklusat. Kartičku tam ještě nemám a od této značky chci už dlouho něco vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc doporučuju ty vánoční sprcháče, voní jak arabesky na stromeček :-D

      Vymazat
    2. A to má každý tu zlevněnou cenu, když si založím tu členskou kartu, nebo jak to je ? :)

      Vymazat
    3. Po založení karty jsou za 59 Kč, jinak za 89 Kč.
      Jinak máš nádhernou profilovku! :-)) Moc ti to sluší.

      Vymazat
    4. Tyjo, tak to pro ně poběžím hned, jak bude open :)
      Děkuju moc ! :-*

      Vymazat
    5. Není zač. Byla jsem zvědavá, jak asi vypadáš, a jsi fakt kočka ;-)
      Jinak doporučuju jít na Anděl, nebo paní v Palladiu říkala, že jich mají hodně ve Vodičkovce, ale to nevím co je ani kde to je :-D

      Vymazat
    6. Jé, to mě hrozně moc těší, co tu píšeš :) Děkuju opravdu moc !!!!
      No, já nejsem z Prahy a myslím, že bych se tam ztratila.. :D máme YR i tady, takže se zkusím mrknout tady.. a uvidím. Ale bojím se, že si naberu košík sprcháčů a pak mi namarkují tu cenu 89,- Kč. A já budu počítat s těmi 59,- Kč :D :D

      Vymazat
    7. No, počkat.. :D teď jsem si všimla, že tohle je 1. část, takže bude ještě pokračování nákupů ? :D supééér :))

      Vymazat
    8. Jé, aha, já vždycky počítám s tím, že každý je z Prahy :-D Pardon. Já to udělala tak, že jsem si nabrala sprcháče, šla s nimi ke kase a řekla paní prodavačce, že bych si chtěla založit kartičku. A ona: ano, určitě, to budete mít rovnou ty sprcháče za výhodnou cenu. A bylo to :-) Musíš jen říct, že chceš založit kartičku. Oni se stejně asi budou ptát. Tak řekneš, že ji ještě nemáš, ale chceš si ji založit. Já měla i radost z těch všech bonusů - látková taška, vzorky, slevový kupony.
      2. část bude o nákupu v e-shopu L´Occitane :-) Ale až mi ten balík přijde :-D

      Vymazat
    9. Dobře. Děkuju ! A závidím ti taky ty svíčky ! :D ještě jsem je nikdy nezkoušela a ani nevím, kde bych je tady sehnala.

      Vymazat
    10. Koukni na yankeesvicky.cz, mají tam seznam prodejen :-)

      Vymazat
    11. Jé, děkuju. Už jsem našla prodejnu a je i celkem blízko ! :) Jsi zlatá.. Chtěla jsem ti napsat "osobní zprávu", ale nikde jsem nenašla tvůj email. Napíšeš mi ho, prosím ? ;) a nebo mi můžeš napsat na ByMoniBlog@gmail.com a já ti pak na ten email, ze kterého napíšeš, odepíšu :) Teda.... jestli chceš.

      Vymazat
    12. To je dobře, tak snad v YR dobře pořídíš a nějaký sprcháče tam ještě budou mít. Napsala jsem ti mail :)

      Vymazat
  2. svíčky Yankee candle mě moc zajímají, ale ještě jsem neměla možnost je vyzkoušet :) celkově mám svíčky moc ráda, ale málokteré opravdu voní, takže bych ráda vyzkoušela nějaké kvalitní :) jinak samozřejmě chválím Lush!

    http://lushkosmetickesladkosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je také předtím ještě nezkoušela, ale slyšela jsem na ně samou chválu :-)
      A díky, z Lushe mám ohromnou radost! :-)

      Vymazat
  3. To je hrůza, chci úplně všechno :D Snad jenom parfém ne, těch mám dost. Do toho Lush se vážně musím podívat, jestli to stihnu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nakoupila jsi fakt dobře!:) Já se začala ovládat a nakupování jsem si zakázala, ale tady bych si klidně dala říct:D (radši do těch obchodů už ani nechodím):D
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No teda, ty ses do těch slev pustila s vervou :) já jsem teda neměla tolik síly ještě vyrazit do přeplněných obchoďáků, takže můžu jen závidět - hlavně Lush, do Prahy se bohužel nedostanu tak abych stihla slevy :) Jsem zvědavá, co budeš říkat na Rose Jam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ne všude bylo narváno :-) Nejhorší to bylo asi v tom Palladiu, ale jinak pohoda.
      Rose Jam budu asi milovat :-D Minimálně ta vůně je boží a barva se mi taky líbí. Doufám, že nebude vysušovat.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.