středa 4. prosince 2013

TAG Co dokáže make-up

K vytvoření dnešního článku, kterým je TAG Co dokáže make-up, mě inspirovala Veronika z blogu Life with Sandra, která tento TAG moc pěkně zpracovala. Pokud byste (jako já předtím :-)) nevěděli, co přesně tento TAG obnáší, tak se jedná o to, že blogerka si jednu stranu obličeje nalíčí, druhou ne, a pak se vyfotí, abychom opravdu viděli CO DOKÁŽE MAKE-UP :-D Dnes půjdu s kůží na trh já.
Nejdřív bych chtěla říct, že si myslím, že je jen málo slečen, které jsou nenalíčené objektivně ošklivé. Spousta těch, které se za svůj nenalíčený obličej stydí, jsou pěkné holky, jen bez make-upu nevýrazné. Na tom ale přece není nic špatného! Osobně si myslím, že ani já bez make-upu nejsem ošklivá a téměř nikdy nemívám problém vyjít nenalíčená z domu. Jediná situace, kdy se líčím vždy, je ta, kdy mám špatnou pleť, jako třeba dnes. Vymstilo se mi mé intenzivní testování stále dalších a dalších vzorečků pleťových krémů, které se mi tady nashromáždily. Jeden z nich mi vůbec nesednul a moje pleť je po něm taková, jak můžete vidět na fotkách.


 A po nalíčení :-)







Při líčení jsem použila následující produkty:


Revlon ColorStay Make-up: Combination/oily skin v odstínu 150 Buff
Alverde: Sada na úpravu obočí v odstínu 01 Blond
Rimmel: Lasting finish lipstick v odstínu 058 Drop of sherry (použita i jako tvářenka, bohužel na fotce není vidět)
Essence: Get big! lashes volume curl mascara (odstín neuveden, normálně černá)
Essence Girls on tour eyeshadow palette: 01 Style, set, go!
Dermacol: Matt control corrector v odstínu 01
Avon: Kajalstick v odstínu Black & white 
Latexový hrot na rozmazání linky
Essence: Smokey eyes brush
Real Techniques: Detailer brush
BrushArt: Foundation brush


Budu moc ráda, když mi napíšete, jak se vám tento TAG líbil a jaký máte názor na vycházení z domu bez make-upu :-)

13 komentářů:

  1. Taky to máš hezky zpracované. :) Rozdíl mi nepřipadá nijak markantní, takové velmi hezké jemné zvýraznění. :)
    Já taky občas vycházím z domu bez make-upu, nemyslím si, že by to bylo něco, za co by se měl člověk stydět, výrazně jinak asi stejně už vypadat nebudu. :) Akorát k tomu někdy zároveň vypadám jako zombie (nevyspání, nemoc a taktéž trochu zlobící pleť nejsou zrovna ideální kombinace). Třeba dneska. Ale co. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Já na to výrazné líčení moc nejsem, už ta červená rtěnka mi připadá až až :-D Ale docela jsem si poslední dobou zvykla ji používat, takže jsem ji zakomponovala i do tohoto líčení :-)

      No přesně, jinak stejně člověk už vypadat nebude! :-D Taky si myslím, že je fajn, když si okolí zvykne na naši přirozenost. Pak nemůžou nastat situace typu vstávám o hodinu dřív, jdu se namalovat a pak si jdu jako že znova lehnout, aby si přítel po probuzení myslel, že jsem tak krásná vždycky :-D

      Vymazat
  2. Vždycky mám radost, když zapnu Blogspot a tam nový článek od tebe ! :)

    - Revlon - můj nejoblíbenější makeup. Mám verzi pro mastnou pleť a na mou opravdu dost mastnou pleť je super !
    - Stíny od Alverde bych si chtěla taky pořídit, vypadají moc hezky..
    - Řasenku od Essence jsem měla podobnou a byla jsem s ní spokojená !
    - Rozdíl není až zas tak hrozný, líčení mi přijde takové "přirozenější"..
    - Já bez makeupu nejdu ani s košem. Ano, je to hrozné - ale makeup a alespoň řasenku opravdu nutně potřebuju i když jdu s košem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi zlato :-))
      Revlon je super. Já jsem se s ním chvíli učila pracovat - nemohla jsem se sžít s tím, že je tak moc krycí. Nakonec jsem to snad nějak už vychytala a vypadá na pleti přirozeně. Docela dlouho i vydrží a nestéká, což je taky super :-)
      Stíny na obočí Alverde jsou bezvadný, měli je hrozně dlouho v DM ve výprodejovém košíčku asi za 50 Kč a měla jsem takový cukání pořídit si dvoje, ale myslím, že jedny mi vydrží ještě pár let, takže to naprosto stačí :-D
      Jsem ráda, že rozdíl není moc markantní, takže to se mnou zřejmě tak špatné zatím není :-D :-D
      Myslím si, že je to o zvyku. Ale vím, jak to myslíš, ségra je stejná :-) Ta se líčí, i když jedeme třeba jen na půl hodiny na návštěvu k babičce. Dělá si kompletní make-up, použije parfém, vyžehlí si vlasy :-D Já ráda nechávám pleť odpočinout a taky se přiznám, že mou doménou je spíš pečující kosmetika než dekorativka a malovat se denně by mě asi brzo přestalo bavit :-D

      Vymazat
    2. Mě to občas taky nebaví, malovat se každý den, ale pak si řeknu, že přece chci vypadat dobře, takže se nalíčím stejně...
      Akorát co bych chtěla - naučit se nosit výrazné rtěnky. Necítím se v tom nějak a myslím si, že mám pořád špatný odstín.. achjo..

      Vymazat
    3. Určitě, ale problém je v tom, že si nemyslíme, že vypadáme dobře takové, jaké jsme :-) Já jsem to měla dřív podobně s vlasama. Nesnášela jsem svoje vlnitý vlasy. Připadaly mi neupravený, rozlítaný, no ošklivý prostě. Nevyžehlené jsem je nechávala jen když jsem si byla 100% jistá, že budu celý den doma a nikdo mě neuvidí. Já na fotce s vlnitýma vlasama? Navíc na internetu? Neexistovalo! Teď už se s nimi pomalu sžívám :-) Pořád si myslím, že mi víc sluší rovné, ale prostě jsem se narodila s vlnitými, no :-) Co nadělám? Je potřeba svou přirozenost přijmout.

      Vymazat
  3. Tenhle tag je skvělej a ještě není moc profláknutej, takže bych se měla snažit ho co nejdřív vytvořit, obzvlášť teď když moje pleť má pubertu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě, teď je to nejlepší! :-D

      Vymazat
  4. Páni to byl fofr. A mám velkou radost, že si se do toho pustila taky. Máš úžasné obočí a nádherné oči. Je neuvěřitelné jak pouhá řasenka vytáhla do popředí tvé oči (oko). Jinak zkoušení vzorečků je někdy o zdraví. Jednou jsem zkoušela nějaký krém s výtažkem z růží od Oriflamu. Ráno jsem se natřela a jela do práce a po příchodu cca za 30 minut do práce jsem se zhrozila. Už v buse se mi zdálo že mě štípe pleť ale to jsem netušila co uvidím v zrcadle. No i když já toho vlastně moc neviděla, otekla jsem tak, že z očí nebylo nic vidět a byla jsem celá červeno fialová. Zhrozila se dokonce i nějaká sestra v Benešově v nemocnici :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-)
      Ty kráso, tak to je teda síla, ta reakce na krém! Mně ty pupínky udělal krém z Avonu. I když to byla moje blbost, nemám zkoušet krém na zralou pleť, který má složení na 25 řádků a je plnej silikonů :-D

      Vymazat
  5. Sluší Ti to, i když se nenalíčíš :) Ale je fakt, že ta řasenka oko krásně vytáhla. Já se líčím jenom do školy nebo na nějakou důležitou akci, ale nepřeháním to. A doma nebo na chatě by mě ani nenapadlo se malovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Však já jsem docela spokojená, až teda teď na tu pleť...
      Také se doma vůbec nelíčím a souhlasím, že by mě to ani nenapadlo :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.