sobota 28. prosince 2013

Spotřebováno za prosinec 2013

Zdravím vás u posledního letošního článku na téma Spotřebováno za... Tentokrát pochopitelně za prosinec :-) Nepodařilo se mi spotřebovat vše, co jsem chtěla. Šampon Curly wurly mi bohužel způsobil alergickou reakci, takže jsem ho přestala používat. Výživnou masku jsem použila jednou, protože jsem měla během prosince docela problémy s pupínky a používala jsem spíš čisticí masky. No a sprej na nohy jsem prostě zapomínala používat :-D

Nicméně i tak si myslím, že se mi podařilo toho dopotřebovat docela dost.


Pár slov k jednotlivým kosmetickým produktům:


Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth

Recenze. Krém mi přišel nevhodný pro můj typ pleti. Ačkoli je na obale uvedeno, že se hodí snad pro všechny typy pleti (s akné, suchou, citlivou atd.), pro mě byl dost mastný. 6/10.

Oriflame optimals Matte Touch Night gel-cream

Celkem často se mi stává, že když používám denní a noční krém z téže řady od téže značky, noční krém mi vyhovuje a denní ne. Stalo se to i teď. Noční krém z řady Matte Touch jsem si zamilovala a klidně bych si ho koupila znovu, zato denní nechci už nikdy vidět! Krém má matovat, ale já se po něm strašně lesknu, nevsakuje se, pod make-up je nevhodný, protože se při roztírání dělají žmolky. Vypoužívala jsem ho tak třetinu a zbytek jsem dala ségře. Ona je na kosmetiku nenáročná, takže ho používala a říkala, že jí nijak nevadil :-D Nicméně ho používala na noc... Takže aspoň tak. Za sebe ho ale rozhodně doporučit nemohu. 1/10 za vůni.

Fleur de Santé Sugar & Milk body cream

Podrobnosti o něm se dočtete tady. Krém byl fajn. Hezky voněl, celkem rychle se vstřebával a hydratace pokožky byla pro mě zcela dostačující. Kupovat znovu nebudu, ale ráda od Fleur de Santé ještě něco vyzkouším. 8/10.


NIP+FAB Mango smoothie body butter

Máslo vonělo hodně uměle a vůně mi nebyla moc příjemná. Bylo hutné, pomaleji se vsakovalo a skvěle pokožku vyživilo. Po plném balení netoužím. 5/10.

Dermalogica Daily microfoliant

Jako... Nepochopila jsem, co na něm všichni mají :-D Jediné, co k jeho účinkům můžu říct, je to, že nevysušoval pleť a že po vyčištění tímto pudrem byla na dotek trochu jemnější než obvykle. Nic víc nedělal. 3/10.

Lush Cupcake

Recenze. Maska byla velmi dobrá, ale mou nejoblíbenější masku od Lush Mask of Magnaminty nepřekonala. 8/10.


Dentalux Mouthwash MINT - alcohol free

Tuto mátovou ústní vodu jsem koupila v Lidlu. Je sice fajn, že je bez alkoholu, takže nepálí, ale v puse mi po použití ústní vody zůstávala taková divná pachuť a její osvěžující účinky taky nebyly valné. Znovu nekoupím - 3/10.

Signal White now triple power

Tahle pasta na zuby měla zuby opticky vybělovat. To se nestalo, byla to úplně normální pasta, která lehce nadprůměrně čistila a měla jsem v puse svěží pocit po docela dlouhou dobu. Co mě zaujalo nejvíc, byla temně modrá barva pasty s takovým stříbrným jako by shimmerem! :-D Vypadalo to fakt luxusně a díky tomu jsem pastu používala ještě radši. Až zas bude ve slevě, pravděpodobně koupím znovu. 8/10.

Wellness & Beauty Cremebad Kakao & Jojoba

Na pěně do koupele se toho podle mě moc pokazit nedá... Tahle byla fajn, pěnila tak středně, hezky voněla (v lahvi i pak ve vodě) a hlavně stála neuvěřitelných 15 Kč, takže jsem ji prostě musela vyzkoušet! :-D 7/10.


Oriflame Feminelle Soothing intimate wash

Tento gel (nebo spíš řídká téměř vodička) na intimní hygienu mě moc nebavil. Pravda je, že byl velmi jemný a neparfemovaný, takže pálení nebo vysušování naštěstí nehrozilo, ale na druhou stranu mi přišlo, že moc nemyje. Neměla jsem pocit, že jsem po umytí s tímto gelem svěží a voňavá. Používám teď gel od Chilly a ten je mnohem mnohem lepší. 5/10.

Lush Calacas

Recenze tady. Po dopoužívání celého želé jsem na něj trochu změnila názor. Někdy jsem měla pocit, že vysušuje, někdy zase že vůbec. Hezky pěnilo, příjemně vonělo po limetkách a tak jako první polovina želé vůbec neubývala, tak druhá zmizela přímo rychlostí blesku. Blbý bylo, že se docela trhalo a opadané kousíčky želé pak zbytečně končily v odpadu :-( Používala jsem ho ráda, ale znovu nekoupím. 8/10.

Nivea Refining clear-up strips

Čisticí pásky vytahující nečistoty z pórů jsou velmi individuální věc. Ono je v podstatě všechno individuální, ale jak se zdá, tak čisticí náplasti obzvlášť :-D Mnohokrát jsem četla v diskuzích, že někomu jedny pásky dokonale vyčistily póry, druhému nevytáhly ani ň. A samozřejmě naopak. Mně osobně pásky od Nivey velmi vyhovují. Dělají, co slibují - póry jsou opravdu znatelně vyčištěné. V balení byly 4 proužky na nos a 4 náplasti ve tvaru trojúhelníku, které se mají používat na čelo a bradu. Vadily mi 2 věci. Cena čisticích náplastí mi přijde VELMI přemrštěná. Bez slevy stojí pásky kolem 180 Kč, a to mi přijde opravdu hodně. Dále bych ocenila, kdyby v balení byly jen proužky na nos, protože ty 4 další mini trojúhelníčkové náplasti mi k ničemu nebyly. Na čele černé tečky nemám a při použití na bradě neměly žádný efekt. Proužky jako takové hodnotím velmi pozitivně - plným počtem bodů, ale ta cena a zbytečné trojúhelníkové náplasti mi prostě nedají spát! :-D Takže 8/10.


Freeman Clay mask Avocado & Oatmeal

Recenze tady. Tahle maska mě nezaujala a neměla na moji pleť téměř žádný účinek. Zřejmě je pro moji pleť nevhodná, nebo patří k maskám, u kterých se dostaví účinek až po dlouhodobém používání. Každopádně já si ji znovu nejspíš nekoupím, jiné masky od Freemana mi vyhovovaly víc. 4/10.

Nivea Volume sensation Šampon pro zvětšení objemu

Fajn šampon. Hezky voněl, dobře pěnil, nesvědila mě po něm kůže na hlavě, navíc je bez silikonů. Kdybych neměla doma tolik šamponů, které musím vypoužívat, klidně bych si ho koupila. Nic mi na něm nevadilo, takže hodnotím 10/10.

Essence 24h Hand protection balm Caramel hot chocolate

Mám krémy na ruce od Essence ráda a loňská limitka byla podle mého názoru velmi povedená. Líbila se mi víc než ta letošní. Vůně byla skvělá, krém byl hutnější konzistence a dobře ruce hydratoval. Tento krém byl 4. ze 6, které jsem dopotřebovala, a na ty zbylé se už těším. Nemám co vytknout - 10/10.


Avon solutions Hydra-Radiance Moisturizing day cream SPF 15

Tenhle krém moc krásně nasládle voněl. Jinak byl pro moji pleť moc mastný a hlavně se na obličeji drolil, takže pod make-up byl naprosto nevhodný. 2/10.

Avon solutions Ageless accolade night cream

Jo, moje blbost, že zkouším krém pro zralou pleť, který má složení o délce 25 řádků :-D Tenhle krém mi udělal na obličeji takovou paseku, jakou jsem tam měla po vysazení antikoncepce. Ucpané póry (černé tečky) po celém obličeji a podkožní boláky byly vážně úplně luxusní! Namazala jsem se s ním 2x a zbytek jsem doplácala na dekolt. 1/10 za moc příjemnou vůni.

Escada Especially

Na základě tohoto vzorečku jsem si koupila plné balení parfému, takže je jasné, že se mi vůně líbí :-) Je to sladká něžná vůně, ve které převládá růže a sladké tóny ovoce. Je fajn a příjemná, ale za srdce mě úplně nechytla, proto si ji podruhé už nekoupím. 8/10.


Avon solutions Youth minerals night cream

Před několika měsíci jsem zkoušela denní krém z této řady, který mi vůbec nesednul, a noční bohužel taky ne. S mojí pletí si zkrátka nerozumí. Po obou krémech se mi udělaly pupínky a navíc krémy mají hrozně nesympatickou parfemaci. Jinak póry mi neucpávaly, ani nic podobného, ale ty pupínky mě teda štvaly! Za mě určitě ne. 2/10.

L´Occitane Hydration cream

Toto byl už asi 4. vzoreček hydratačního krému od L´Occitane, který jsem dostala k nákupu. Krém je rozhodně fajn, nemohu o něm říct nic špatného. Hezky voní, hydratuje, je lehký (ale ne zas moc), zkrátka příjemný krém. I když zas to není něco, z čeho bych si sedla na zadek a musela si jít koupit hned zítra plné balení. 8/10.

Lavera Faces Protection cream

Ochranný krém s bio aloe vera mě ničím nezaujal. Samozřejmě z jednoho vzorku, který mi vydržel na 3 použití, nelze dělat závěry, ale zkrátka mě nenadchnul. Nic špatného mi s pletí neudělal, ale byl na můj vkus celkem mastný a smrděl jako seno. Kladně hodnotím přírodní složení. Vzorek tohoto krému ode mě získává 3/10.

Rival de Loop Hydro Feuchtigkeitsmaske
Tahle hydratační maska od Rival de Loop mi vyhovovala tak napůl. Při působení masky mě pálil obličej, ale po jejím smytí jsem měla krásně hebkou a hydratovanou pleť. Celkem mě zaujalo i složení, tolik přírodních ingrediencí jsem vážně v masce za dvacku nečekala. Bohužel obsahuje i 5 parabenů. Jeden mi ve složení nevadí, ale tohle už je prostě moc... 7/10.

Nivea Pure & Natural Regenerační noční krém

Byla jsem příjemně překvapená tím, jak moc fajn byl tenhle krém. Většinou mi krémy od Nivey na obličeji vadí, ale tenhle byl fakt super. Byl krásně zvláčňující, ale ne příliš mastný. Úžasně voněl a docela se mi zamlouvalo i složení bez parabenů a silikonů. Nemám mu zkrátka co vytknout a až dopotřebuji zredukuji svou zásobu pleťových krémů, rozhodně o něm pouvažuji. 10/10.


L´Occitane Radiance and colour care shampoo

Tenhle šampon mě tedy moc nepřesvědčil. Hezky voněl a zaujalo mě složení s pěti přírodními oleji, ale to bylo tak všechno. Jeho mycí schopnost byla velice slabá. Uznávám, že jsem mu to neulehčila, protože v den, kdy jsem si s ním myla hlavu, jsem měla vlasy 2 dny nemyté a docela silně nalakované. Na druhou stranu jsou šampony, které mi zvládají i silně znečištěné vlasy umýt na první pokus. To tenhle nedokázal, vlasy jsem musela domývat ještě jiným šamponem. Na základě tohoto jednoho vzorku šampon hodnotím 3/10. Až budu mít možnost, tak poprosím v L´Occitane ještě o jeden vzoreček šamponu a umyju si s ním vlasy v den, kdy nebudou moc znečištěné, a uvidíme :-)

L´Occitane Radiance and colour care conditioner

Kondicionér mě zaujal víc než šampon. Vlasy hezky uhladil, provoněl a celkem se mi (až na ty silikony!) zamlouvalo i složení - hned na 3. místě je totiž meruňkový olej. Kondicionér si zatím koupit nepůjdu. Přece jen to není úplně levná záležitost a já bych ho ráda vyzkoušela z více vzorečků. 6/10.

L´Occitane Repairing shampoo

S tímhle šamponem na sebe máme štěstí :-D Nejdřív jsem si ho koupila jako součást nějaké sady ve variantě 75 ml. Potom jsem ho dostala jako součást jiné dárkové sady a od té doby kdykoli si v L´Occitane řeknu o vzoreček, dostanu kromě jiného vždycky tento šampon :-D Naštěstí je moc fajn, takže mi to nijak nevadí. Je bez silikonů, zato obsahuje komplex pěti výživných olejů, které mají zajišťovat zlepšení kvality a odolnosti vlasů. Šampon dobře pění, příjemně voní, hezky myje... Nemám mu co vytknout :-) 10/10.


Máte zkušenost s některým z uvedených produktů? Ráda si ji přečtu :-)

9 komentářů:

  1. To je zas věcí. Taky mi NIP+FAB spíše pak vadilo, ta vůně byla až moc výrazná a nepřišlo mi ani, že by nějak hydratovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Vůně byla umělá a celkově taková nepříjemná. Ta druhá varianta Coconut latté mi voněla víc. Ale s hydratací jsem byla spokojená velmi :-)

      Vymazat
  2. Ale jo,dobrá spotřeba :) Z těchto věcí jsem měla pouze Calacas, který mi hrozně voněl a měla jsem ho hodně ráda - připomínal mi zelené bonpari :) Když se mi začal trhat, udělala jsem s ním krátký proces. Nakrájela na kostičky, naházela do prázdného obalu a zalila horkou (ne vařící) vodou, a do občas proštěrkala. Do dvou dnů z něj byl sprcháč a už mi neutíkal potrubím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-)) Tak to je dobrý nápad. Chtěla jsem něco takového udělat s tuhým kondicionérem, který se mi taky rozdrobil na kousíčky, ale nefungoval to. Resp. jsem netušila, že se to bude rozpouštět tak dlouho. Když se do půl hodiny nic nestalo, tak jsem se na to vykašlala :-D Ale příště už budu vědět - díky za tip.

      Vymazat
    2. Není za co :) Jo dělala jsem to i s Jungle a taky to chvíli trvalo, ale povedlo se :)

      Vymazat
  3. pěkně ses na to vrhla, jen co je pravda. Myslím jsem ani nic z toho nezkoušela. Snad jen kdysi ten intimní gel, nebo nějakého jeho bráchu od Oriflame. Ale bohužel, většina těchhle věcí s obsahem sls mě vysušuje...
    Obdivuju hromadu vzorků, moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :-) No je to potřeba :-D Vzorků tady mám tunu a přijde mi, že i když se snažím je používat co nejvíc, stejně moc neubývají. Jsem schválně koukla na složení toho gelu od Oriflame a fakt SLS obsahuje :-/ Mě zas vysušuje Lactacyd a pak jeden převoněnej gel od Avonu, jinak snad nic.

      Vymazat
  4. • Koukám, zas hodně vzorečků :)
    • Pěnu do koupele bych si určitě pořídila taky, ale to bych musela mít místo sprcháče vanu :D tak třeba někdy jindy :D :)
    • Avokádovou masku od Freemana jsem si nechala koupit k vánocům a testuji :) Teď si ji zrovna asi půjdu dát :D
    • Na intimní hygienu teď používám Cien
    • Díky, že ses zapojila do Giveaway ! Potěšilo mě to ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za milý komentář :-)
      Vybrala jsi do giveaway pěkné ceny :-)
      Ono má oboje svoje výhody a nevýhody. Já se třeba hrozně nerada sprchuju ve vaně. Když se koupu, tak je to samozřejmě paráda, ale sprchovat se ve vaně mě vůbec nebaví :-D
      Užij si masku, jsem zvědavá, co na ni řekneš.
      Cien také vyzkouším.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.