neděle 29. prosince 2013

Rudé rty? Jasně :-)

Krásný den přeji :-) Nedávno jsem se v několika článcích zmiňovala o tom, že mám hodně ráda líčení, při kterém dominují výrazné (nejčastěji rudé) rty. V poslední době prakticky nenosím nic jiného. Dnes vám jednu variantu mého líčení ukážu :-) Líčení je jednoduché a zároveň výrazné, přesně tak, jak to mám ráda. 



Nejprve jsem použila svůj nový make-up ve štětci od Milani v odstínu 01 Fair to Light. Zkoušela jsem ho poprvé a ačkoli se mi nejdřív zdál trochu moc tmavý a hlavně do žluta, po rozetření se perfektně přizpůsobil odstínu pleti a vypadá přirozeně. Štětec je rozhodně použitelný a pracuje se s ním dobře, proto jsem make-up rozetřela právě tímto štětcem a detaily pak už jen doladila Buffing brushem od realTechniques. 

Oční okolí jsem projasnila korektorem a rozjasňovačem Match perfection od Rimmel v odstínu 010 Ivory. Pupínky na čele jsem zamaskovala pomocí krycího make-upu ColorStay od Revlonu v odstínu 150 Buff a Detailer brushe od realTechniques. Celý obličej jsem zmatnila pomocí sypkého pudru z kolekce Emotional Brilliance od značky Lush.


Při tomto líčení jsem si hodně zvýraznila obočí, protože se mi výrazné obočí v kombinaci s rudými rty líbí. Pomohla mi v tom hnědá tužka na oči od S-he a starý kartáček od řasenky, kterým jsem obočí pročesala a upravila do finálního tvaru.

Na oči jsem použila prastarou paletku očních stínů Star collection, která byla před několika lety jako dárek v časopise Yellow. Na jemnou linku jsem použila 2 nejtmavší stíny - černý a tmavě šedý. Bohužel černý se mi vysypal, ale nějaké zbytečky jsem ještě vydolovala. Linku jsem nakreslila pomocí štětečku na oční linky od Essence. 


K výrazným řasám jsem si dopomohla dvěma řasenkami. Nejprve jsem nanesla vrstvu Volume million lashes od L´Oréal a na ní ještě vrstvu Volume accelerator od Rimmel. První zmiňovaná řasy zahustí a druhá natočí a prodlouží, proto je nejradši používám takto společně.


A nejdůležitější součást líčení - rty.


Celé rty jsem vymalovala lip tintem od Essence z limitky Hugs & Kisses v odstínu 02 Save your kisses for me. 



Jak se vám líčení líbí? :-) Já jsem si ho moc oblíbila a opravdu si myslím, že rudé rty sluší všem, jen nalézt ten správný odstín a odvahu.

6 komentářů:

  1. Líčení se mi líbí jen bych ještě dala trochu bronzeru a nebo tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Tvářenku jsem také řešila :-D Jenže žádný neutrální odstín nemám a tvářenka do růžova nebo do červena by se mi k tomu nelíbila, přišlo by mi to už moc, stejně jako bronzer... Tak jsem nedala nic :-D

      Vymazat
    2. Jinak musím souhlasit s tím, že máš krásné zuby ! :)

      Vymazat
  2. Pěkné, jsi jak Sněhurka a hlavně máš nádherné zuby, které si o výraznou rtěnku samy říkají :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na rtech vypadá krásně, to bych nečekala :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.