úterý 17. prosince 2013

Oriflame Čisticí jílová maska s přírodními výtažky z lopuchu

Ahoj. Dávám si teď na chvíli pauzu od testování pleťových masek od Freemana a přemýšlela jsem, jakou masku teď budu používat. Mám tady už nějakou dobu načaté dvě čisticí masky - jednu od Avonu a druhou od Oriflame. Dnes vám napíšu o druhé zmiňované. Jedná o čisticí jílovou masku s přírodními výtažky z lopuchu pro normální až mastnou pleť.


Maska se stále prodává, seženete ji třeba tady aktuálně za 79 Kč. Když jsem si pročítala názory lidí, kteří tuto masku vyzkoušeli, tak víceméně všem vyhovovala. Prý nepálí, krásně vyčistí póry, zmatní pleť a nevysušuje. 



Maska má poměrně krátké složení zahrnující rovněž 3 božské parabeny a avizovaný výtažek z lopuchu na předposledním místě. Složení se mi nepodařilo nafotit celé, ale aspoň přibližnou představu si uděláte :-)



Konzistenci má klasickou jílovou a o to, jak vypadá na obličeji, vás samozřejmě nemohu připravit.


Co na masku říkám já?
Maska voní, ale poměrně agresivně. Občas mě na obličeji trošku pálila, ale ne při úplně každém použití. Maska dobře zasychá a do 10 minut je úplně suchá. Kromě pálení se nic nepříjemného během usychání masky neděje. Některé jílové masky způsobí pocit, že máte na obličeji beton, tato to nedělá. Smývá se naprosto v pohodě.

Po smytí masky z obličeje mám pleť na dotek jemnou, ale pocitově je spíš lehce vysušená a podrážděná. Maska pleť odmastí, s ucpanými póry ani nehne. 

Já ji dopoužívám, ale nadšená z ní tedy rozhodně nejsem. Hodnotím 4/10 a znovu si ji určitě nekoupím.

5 komentářů:

  1. Tak nic... Ačkoliv, přiznám se, kosmetiku Oriflame nekupuju, ani když někde přečtu nějakou kladnou recenzi. Asi jsem zaujatá, no... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, také jsem vůči některým značkám kosmetiky zaujatá a ani na základě super recenze si od nich v obchodě nekoupím.
      Jinak Oriflame má některé věci fajn, ale tahle maska k nim bohužel nepatří.

      Vymazat
  2. • Já jsem zatím žádnou masku od Oriflame snad nezkoušela. Od Oriflame mám dva peelingy, a celkem mi vyhovují. Nechala jsem si koupit k Vánocům masku od Freemana, tak se těším na testování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je super! :-) A už víš jakou? Nebo to bude překvápko?

      Vymazat
  3. Já sem tam něco od Oriflame dostanu od kamarádky, ale většinou je to sprchový gel nebo dekorativka, žádnou masku jsem ještě nezkoušela. Zrovna nedávno se mi dostal do ruky katalog a o nějaké té masce jsem uvažovala, ale kašlu na to, když to není takový zázrak :) Navíc mám doma dost zásob

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.