úterý 24. prosince 2013

Nejlepší kosmetika za rok 2013

Přeji krásný sváteční den všem :-) Dnešní článek se týká mé nejoblíbenější kosmetiky za rok 2013. Zapřemýšlela jsem a udělala seznam deseti kosmetických produktů, které mě tento rok opravdu bavily.
Článek na opačné téma - o propadácích - psát nebudu, protože na blogu už pár takových článků je a nic dalšího mě od posledního článku nezklamalo natolik, že bych to zařadila mezi hrůzy, které nechci už nikdy vidět. 
Takže:

DO ČEHO JSEM SE ZAMILOVALA?

1. Maybelline The Rocket volum´ express
Recenze. Žádná jiná řasenka mi neudělá tak úžasné řasy - dlouhé, husté a natočené. Když jsem s ní nalíčená, tak se mě dokonce lidi ptají, jestli mám své řasy nebo umělé, což se mi nikdy dřív nestávalo - přísahám! :-D



2. Revlon ColorStay
Tenhle make-up je jednoduše úžasný! Kdykoli má moje pleť špatný den, mohu se spolehnout na tento dokonale krycí make-up. Vypadá přirozeně, je dlouhotrvající a zakryje fakt všechno :-)


Ukázka toho, co ColorStay dokáže:


3. Výrazné rtěnky
Tento rok jsem si velmi oblíbila výrazné rtěnky. Ne že bych se je dřív bála nosit, ale měla jsem pocit, že mám velkou pusu už tak a není třeba ji ještě zvýrazňovat. Proto jsem dávala přednost jemně zabarveným leskům a rtěnku jsem měla snad jen jednu. Letos se to změnilo a já nosím výrazné rtěnky opravdu velmi často. Cítím se s výraznými rty skvěle a troufám si říct, že mi i sluší :-)






(Odstíny jsou v reálu mnohem sytější, lépe nafotit se mi je nepovedlo.)

4. Sephora Mattifying foundation
S ColorStay nejlepší make-upy, které jsem letos používala. Velmi dobře kryl a skvěle matoval. I v těch největších vedrech jsem měla matnou pleť zhruba 6 hodin, což je pro mě parádní výsledek! Make-up je pudrový a opravdu hodně matující, takže lehce vysušoval. Proto jsem si ho oblíbila hlavně v létě.



5. Lush Mask of magnaminty
Pro mě úplně nejlepší maska, jakou jsem kdy vyzkoušela. Krásně pleť vyčistí, obrousí a osvěží. Momentálně ji doma nemám, protože se snažím vypotřebovat tu spoustu dalších masek, které jsem si nasyslila, ale vím na 200%, že si ji časem koupím znovu.



6. Garnier Pure 3in1
Dělá v podstatě to samé co Mask of magnaminty :-) Skvělý čisticí peeling, který mi nepřijde vůbec agresivní, ani mi nevysušuje pleť jako některé jiné peelingy/gely od Garnier.



7. Glisskur Denní elixír s oleji pro velmi poškozené a suché vlasy
Nedávno jsem o něm psala tady. První vlasový olej, jehož účinky opravdu pociťuji. Vlasy jsou krásně hebké, uhlazené a provoněné.



8. Lush Retread
Recenze. Pro mě je to učiněný zázrak a rozhodně si ho koupím znovu. Je hodně výživný, vlasy krásně uhladí, ale zároveň jim jako by i dodá život, rozhodně nejsou upláclé k hlavě a zplihlé. Asi nejlepší kondicionér, jaký jsem ve svém životě vyzkoušela.



9. Lancôme Hypnôse
Můj nejoblíbenější parfém. Mám už 3. balení a určitě si ho koupím znovu. Je to sladká ženská vůně, která mě zkrátka naprosto vystihuje.



10. Color tattoo 
Zatím mám 3 odstíny - Mauve crush, On and on bronze a Pink gold. Všechny mi moc vyhovují. Snadno se nanášejí, dlouho vydrží (u mě celodenní výdrž bez báze) a na oku vypadají prostě perfektně. Brousím si zuby i na další odstíny :-)








Jaká kosmetika se zařadila mezi vaše oblíbence nebo propadáky? :-)

7 komentářů:

  1. Já už o tom psala, tys to četla, tak už to asi vyjmenovávat nebudu. :))
    Ale jinak CT jsou skvělé, to je fakt, ostatní věci jsem snad ani nezkoušela, a mám moc ráda sestřičku tvé vůně - Hypnose senses. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné, četla jsem :-) Senses jsem ještě nezkoušela, ale vím, že voní i lidem, kteří normální Hypnôse nesnáší, takže na ní asi něco bude ;-) A Color tattoo jsou asi klasika :o)

      Vymazat
  2. Ano ano, s Retreadem souhlasím, se zbytkem většinou nemám zkušenosti - jsem na tu dekorativku taaak levá!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten LUSH mě hodně zaujal, jako vždy. Je to perfektní kosmetika a zřejmě ta nejvoňavější, jakou jen znám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) Já Lush miluju a oceňuju, že ty věci nejsou jen krásně vypadající a voňavé, ale i funkční. Tedy ty, o kterých se zmiňuji v článku, určitě :-D

      Vymazat
  4. Colorstay je teda kouzelník :) Moc mě láká .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.