čtvrtek 19. prosince 2013

Moje sbírka náušnic

Dnes lehce nekosmeticky o náušnicích :-) 

Já náušnice miluju. Nepotřebuju náramky, řetízky ani prsteny, ale bez náušnic bych nemohla existovat. Myslím si, že jich mám celkem dost a další stále přibývají :-D Jak je z fotek určitě poznat, tak mám ráda výrazné, barevné a do stříbrna laděné náušnice. Oblékám se poměrně jednoduše a náušnice beru jako zpestření outfitu.

Některé byly drahé (hlavně ty, co jsem dostala), jiné stály 20 nebo 30 Kč. Některé mám pár dní, jiné 5 i více let. Ale miluju je všechny. Zatím bydlí v krabici od Senzaboxu, do budoucna si určitě plánuji pořídit nějakou pěknou šperkovnici. Menší náušničky jsou v krabičce, velké leží takhle na hromadě, ale kupodivu se mi nestává, že by se zamotaly do sebe.

Bohužel vám přesně nepovím, odkud jednotlivé kousky jsou, protože to tak z 80% nevím :-D U kterých si vzpomenu, tam to napíšu :-)



vlevo Rossmann


vpravo DM


vlevo Iam

vpravo Vietnamci


vlevo Iam



oboje dárek od ségry

vlevo Kaufland, vpravo dárek od bývalého přítele

vlevo dárek od ségry, vpravo dárek od babičky k osmnáctinám

vlevo Avon - ty jsem měla na maturitním plese :-D

vpravo Orsay


Také milujete náušnice, nebo dáváte přednost jiným doplňkům? Zaujaly vás některé kousky z mé sbírky? :-)

11 komentářů:

  1. Náušnice, to je moje. :) Taky jich mám pořádnou hromádku. :) Teď na zimu mám raději spíš jen různé pecičky, kuličky a tak, visací nosím v létě, protože se mi nemotají do šátků a šál. :) Minimálně půlku bych si u Tebe vybrala. :)) Taky mám nejraději ze všech doplňků náušnice, ještě prstýnky a náramky, ale těch až tolik nemám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ohledně té praktičnosti souhlasím, taky nosím visací a hodně dlouhé náušnice hlavně v létě.

      Vymazat
  2. Krasna sbirka. Nausnice mam taky nejradeji. Pecicky moc ne, spise vyraznejsi a i klidne prasteny. Naposled jsem dostala od pritele osliky, ktery naprosto zboznuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) Jéé, oslíci, ty bych chtěla vidět :-D

      Vymazat
    2. Zde jsou :D http://2.bp.blogspot.com/-SOcIkChUKZ8/UlFFEiSFNUI/AAAAAAAAFXk/0xE6o1fSK7M/s400/IMAG1891.jpg

      Vymazat
    3. Jéé, jsou moc pěkný a originální! :-) Díky za fotku.

      Vymazat
  3. Líbí se mi:
    • Sovičky
    • Iam
    • Černé, dlouhé visací..
    • Černé kytičky
    • Pecičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hehe, moc pěkný. Nedávno jsem u sebe taky dělala průzkum své šperkovnice... ale tolik naušnic jako ty, zatím ještě nemám. :)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám kolem stovky náušnic... A nedávno jsemse musela v autobuse hrozně smát konverzaci tří holek:
    1. Ona má už strašně moc náušnic.
    2. Jo? A kolik?
    3. Už 13 párů. A zítra si koupím jedny nové.
    Jo, každý to má jinak...
    Ty tvoje jsou nádherné

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.