sobota 7. prosince 2013

Mé 3 aktuálně používané krémy na tělo - Dermacol, Palmer´s & Eveline

Během posledních několika týdnů se na mé poličce objevily (no samy, vážně) 3 nové krémy na tělo, se kterými vás dnes seznámím.


Dermacol Aroma ritual Revitalizační tělové mléko sicilská pistácie



Pistáciové tělové mléko mám už podruhé. Jednou jsem si ho koupila sama a druhé balení jsem dostala od bráchy k loňským Vánocům. Myslím si, že u produktů z řady Aroma ritual každý nejvíc oceňuje jejich vůni :-) Já už měla kromě této pistácie sprcháč s vůní pomeranče a čokolády a hroznů s limetkou a všechny byly rozhodně fajn. 
Toto mléko voní jako pistáciová zmrzlina s lehkým nádechem do oříškova. Mléko je pro mé potřeby tak akorát hutné a výživné. Vstřebává se poměrně rychle, ale ne bleskově. Ve složení jsou sice přírodní oleje a másla, ale totálně to kazí 4 (!!) parabeny. Další balení si nekoupím.

Palmer´s Massage cream for stretch marks



Krém jsem koupila ve výprodeji v Rossmannu a velmi mě mrzí, že produkty od této značky tam už nejsou k dostání, protože tento krém bych si rozhodně koupila znovu. Jedná se o masážní krém na strie s vitamínem E, kolagenem a elastinem. Má napomáhat redukovat strie a předejít vzniku nových. Já se tedy přiznám, že nevěřím, že nějaký krém dokáže redukovat strie, odstranit celulitidu, vyhladit vrásky, zvednout prsa atd. atd., spíše věřím na prevenci a pravidelnou péči. Já mám strie na dvou místech na těle už od puberty, takže jsou vybledlé a jsou vidět jen zblízka. Pokožka na místech zasažených striemi je tenká a citlivá, takže se snažím jí věnovat více péče a tento krém od Palmer´s mi s tím velice pomáhá. Je hutný, takže pokožku krásně vyživí a na dotek vyhladí, což je přesně to, co jsem od něho očekávala. Kromě výše uvedeného obsahuje například kakaové máslo, kakaový extrakt, glycerin nebo včelí vosk. Bohužel ani tady se nevyhneme parabenům - jsou tu 2. Vůně moc příjemná není. Když si přičichnu k tubě, tak to ještě jde, ale na kůži se rozvine tak, že prostě smrdí. Trochu cítím něco jako spálené gumy, takže žádná hitparáda, ale kvůli skvělým účinkům krému mu to ráda odpouštím. Pokud by krém bylo možné ještě někde koupit, šla bych do něj rozhodně znovu.

Eveline cosmetics Slim extreme 3D serum



Řeknu vám to upřímně - tenhle produkt proti celulitidě jsem si koupila omylem :-D Na zadní straně je totiž uveden špatný popisek. Je tam nálepka s informací, že se jedná o sérum na dekolt a poprsí. No a já jak jsem spěchala, tak jsem si pořádně neprohlédla přední stranu výrobku a řídila se informacemi na zadní straně. Logika, že? :-D No nic... Sérum má za úkol viditelně redukovat celulitidu, bojovat proti výskytu strií a zanechávat pokožku sametovou a zpevněnou.
Když už jsem si tedy sérum proti celulitidě koupila, samozřejmě jsem ho začala používat. Sérum má gelovo-krémovou konzistenci a mentolovou parfemaci. Já mám krémy s mentolem velmi ráda na léto, protože pokožku krásně osvěží a ochladí a není mi pak takové horko. Z toho je asi jasné, že toto sérum teď moc nepoužívám :-D Ochladí mě totiž tak moc, až mám na těle husí kůži. Když se třeba koupu a pak mažu pozdě večer, kdy už je studené topení a v baráku máme opravdu chladno, tak není mazání tímto krémem moc příjemný zážitek :-D Co se účinků týče, tak překvapivě mi celulitida nezmizela. Pokožka je na dotek opravdu pevnější a jako by něčím obalená a chráněná, jestli mi rozumíte :-) Cítím, že je o ni pečováno. Nicméně krém si už znovu nekoupím.

A co vy, mé milé čtenářky? Vyzkoušely jste některý z krémů?

9 komentářů:

  1. První dva jsem použila už taky, a dermacol tedy klidně koupím zase :-) a ten na dekolt a poprsí mám od téhle značky taky a je super, krásně voní a dost mi pomáhá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, třeba na něj ještě někde narazím a koupím si už správný :-D

      Vymazat
  2. - Od Dermacolu jsem si chtěla koupit sprchový gel, ale nakonec jsem nějakým zázračným způsobem odolala a nepořídila si ho. Ale voněl moc hezky. Tělové mléko jsem zatím taky nezkoušela. Ale pistáciovou zmrzku mám moc ráda :D
    - Ten druhý krém jsem nikde neviděla (asi ani nemohla, když píšeš, že už se neprodává) a ani jsem ho nezkoušela.
    - Taky nevěřím na to, že nějaké krémy odstraní vrásky úplně apod..
    - Ten poslední krém vypadá zajímavě. A ta historka, to jsem se pobavila :D já taky občas něco takového vyvedu. Jinak mentolová vůně musí být super a jak píšeš v létě to musí být prima..

    Já momentálně používám to mnou neustálě opěvované tělové mléko od Freemana - kokos
    Jinak už konečně chci dopotřebovat Balea s Ureou.. protože mi moc nesedí, no spíš vůbec..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty sprcháče voní snad ještě líp než mléka :-D Ta vůně mi přijde taková jako by čistší a jasně definovaná. Mléka se na kůži ještě většinou rozvoní jinak během vstřebávání.
      Mě celkem mrzí, že kosmetika Palmer´s se už v Rossmannu neprodává, ráda bych vyzkoušela víc věcí. Líbí se mi vysoký podíl kakaového másla a dalších přírodních ingrediencí ve složení.
      Mentol je v létě super :-D Mám mléko od Dove, které ten mentol taky obsahuje a mazala jsem se s ním i v těch největších vedrech, kdy jsem na sobě nesnesla žádný jiný krém.
      Balea nevyhovuje? Já mám s ureou krém na nohy a ten je fajn, těžko říct, jakou neplechu může dělat mléko :o)

      Vymazat
    2. Já mám tělové mléko s Ureou a prostě je takové.. divné. Nějak moc ani nehydratuje, voní chvíli a sice hezky, ale prostě přijde mi to za chvíli, jako bych se ani ničím nemazala. Od tělového mléka chci hydratovat, mít jemnější pokožku a vonět. A to tohle mléko nesplňuje..

      Vymazat
  3. já mám od Dermacolu tu pistácii (teda spíš mamka, já bych to sama nestihla spotřebovat a v tom obchodě nešlo odolat), pak čokoládu-pomeranč a ještě hrozny s limetkou....ale teda musím říct, že ten poslední mi voní asi nejmíň, s čokoládovým mám spojené špatné období, takže asi budu muset s mamkou udělat výměnu :D jinak můžeš si mě zkusit přidat, už by to mělo jít a mám na blogu ten článek, jak jsem Ti slíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidala jsem si tě do kruhů :-)
      Mně hrozny s limetkou voní, ale měla jsem jen sprcháč, krém ne :-) Láká mě teď ta černá třešeň :-) Na článek jdu hned mrknout!

      Vymazat
  4. Dík :) Já tu třešeň viděla zatím jenom asi 2x a pokaždé sprcháč a těch mám doma momentálně dost. Takže si počkám na krém....třeba mezi tím spotřebuju těch několik litrů dalších krémů, co mám v zásobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, já jsem myslím taky zatím kém neviděla, ale sprcháč mají normálně v DM za 40 Kč.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.