sobota 14. prosince 2013

Má sbírka dekorativní kosmetiky - 3. RTĚNKY

Ahoj :-) V předešlých dnech jsem vám představila své řasenky, make-upy a pudry. Dnes se pochlubím svými rtěnkami :-) Rtěnek zatím moc nemám, je to z toho důvodu, že pořádně je používám teprve rok. Mám ráda jak rtěnky v nenápadných odstínech, tak i výrazné. Nebráním se víceméně ničemu, snad jen do tmavě fialové nebo velmi křiklavě rudé bych nešla. U rtěnek mi vyhovuje, když jsou hydratační, protože dost trpím na suché rty.



Make Up For Ever Rouge artist natural v odstínu N15
Alias rtěnka ze Senzaboxu :-) Podle mě je skvělá. Odstín je pro mě dostatečně výrazný, ale přitom nepůsobí křiklavě. Je krásně krémová a nevysušuje rty, ani nezvýrazňuje suchá místa. 

NYC v odstínu 420 Mousse a 413 Rose Gold
Odstínově jsou obě rtěnky velmi pěkné a na rtech působí přirozeně. Bohužel velmi zvýrazňují suchá místa na rtech, která já prostě pořád mám, i když si furt mažu pusu balzámem a obrušuju scrubem. Výdrž není nijak oslnivá, pití přežijí, jídlo už ne. Do dalších odstínů už nepůjdu.

Rimmel Lasting finish lipstick v odstínu 058 Drop of Sherry
Skvělá rtěnka, kterou mám doma už několik let (vím, ostuda!), ale až nedávno jsem ji začala pořádně používat. Dřív jsem totiž na výrazné rtěnky vůbec nebyla a tenhle odstín jsem si zakoupila víceméně omylem. Rtěnka je skvěle pigmentovaná, nevysušuje rty a v neposlední řadě moc pěkně ovocně voní :-) Na fotce to tak nevypadá, ale na rtech je hodně výrazně červená.

Avon ColorTREND v odstínu Diamond
Další skvělá rtěnka. Je hydratační, tudíž na rtech dlouho nevydrží, ale to mě moc netrápí. Skvělý odstín, krásná vůně a díky své krémovitosti se příjemně nanáší i nosí. Pigmentace je slabší a vůbec, ale opravdu vůbec nevysušuje.



Maybelline Color whisper v odstínech 720 Mocha muse, 220 Lust for blush a 440 Orange attitude
Z Color whispers jsem taková nějaká rozpačitá... Vůbec mi nepřijde, že by byly hydratační, naopak právě na rtech zdůrazní suchá místa. Odstínově se mi líbí velmi. Pigmentace je slabší, ale pro mě i tak dostačující.



Gabriella Salvete Dolcezza v odstínech 13 Rosa Satinata 10 Pesca
Miluju barvy obou rtěnek! Pesca je výrazná oranžová a Rosa Satinata naopak jemná růžová barvička. Rtěnky jsou propagovány jako velice hydratační - opět nesouhlasím. Zejména Pesca VELMI zdůrazňuje suchá místa na rtech a nejde ji v podstatě rovnoměrně nanést. Různě se shlukuje, cuckuje a nevypadá to vůbec dobře. Výdrž je slabá.

L´Oréal Color riche v odstínu 258 Berry blush
Příjemná rtěnka s krásnou vůní. Maličko rty vysušuje. Pigmentace i výdrž jsou skvělé.


Používáte rtěnky, nebo jste spíš leskové? Jaké jsou vaše oblíbené produkty na rty? :-)

6 komentářů:

  1. Hezká sbírka :), já jsem si poslední dobou rtěnky hrozně oblíbila, pak lesky a až na posledním místě nosím ven balzámy a tohle bylo ještě tak před rokem přesně naopak :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Rtěnky jsou fajn a osobně mi přijdou i praktičtější než lesky :-)

      Vymazat
  2. Já rtěnky moc nosit neumím. Momentálně jsem si koupila jednu, vlastně dvě od Golden Rose, takové světlejší. Jinak pak mám ještě jednu světlou od Essence. Rudou moc nosit neumím. Ale na ostatních se mi moc líbí!
    Jinak dneska jsou ty fotky velmi fajn ;) :) ! Jen tak dál !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to dřív taky neuměla, vždycky mi přišlo, že mám tu pusu moc křiklavou a výraznou a že na mě bude každý koukat :-D Světlou od Essence mám taky (In the nude), ale nenašla jsem ji :-D
      Moc děkuju, snažila jsem se :-))

      Vymazat
    2. Snaha se cení ! :) A je opravdu i znát na fotkách ! :)

      Vymazat
  3. To já rtěnky "objevila" teprve nedávno. Teda když nepočítám pár kousků mizerné kvality na blbnutí z dávného mládí :D Miluji matné od Rimmelu. O svojí sbírce udělám taky časem článek, ale teda bude mnohem kratší jak ten tvůj, přece jen za těch pár měsíců jich mám fakt málo. Jinak na výrazné rty jsem si stále ještě nezvykla, ale na ostatních se mi to hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.