čtvrtek 12. prosince 2013

Má sbírka dekorativní kosmetiky - 2. MAKE-UPY & PUDRY

2. díl seriálu je tady! :-) Dnes se pochlubím (nebo "pochlubím" :-D) svou sbírkou make-upů a pudrů. 
Moje pleť je smíšená a kromě věčně lesklého nosu a čela mě většinou žádné další nepříjemnosti netrápí. Obvykle nepotřebuji velké krytí, takže dávám přednost lehčím make-upům, případně tónovacím krémům. Nicméně si myslím, že je potřeba mít doma i více krycí make-upy, a to hlavně v případech, že vysazujete antikoncepci, nebo rády zkoušíte nové a nové krémy ze vzorečků jako já! :-D Jako v minulém článku o řasenkách produkty nafotím a pod fotky o nich napíšu pár informací. Je mi to trochu trapné, ale dost make-upů a pudrů jsem ještě vůbec nezkoušela, takže kdo čeká recenze, ten se jich v mnoha případech nedočká :-) 
P.S.1 Jo a ještě jedna věc... Má cenu se omlouvat za blbé fotky? Asi ne...
P.S.2 Sbírka není kompletní, vím jistě, že minimálně 2 make-upy a 1 pudr chybí, ale nemůžu je najít :-(

MAKE-UPY


Revlon ColorStay Make-up - Combination/Oily skin v odstínu 150 Buff
Můj asi nejvíc krycí make-up. Na obličeji je příjemný a nedělá efekt masky. Krytí je opravdu úžasné a já osobně už nepotřebuji korektor, když použiji tenhle make-up. Ihned po nalíčení se lesknu a make-up nevypadá přirozeně, ale po pár minutách se hezky vsákne a vypadá velmi dobře. Na obličeji vydrží celý den. Obvykle mám problém s tím, že minimálně z nosu a čela mi jiné make-upy postupně mizí, ale ColorStay to vůbec nedělá. Trochu hůř se odličuje. Použiji micelárku, pak si pleť ve sprše vyčistím čisticí roládou od Lushe, dočistím pleťovou vodou a stejně pak druhý den ráno při opětovném použití pleťové vody je tamponek trošku špinavý od make-upu. Jak už jsem psala, tak make-up je dost krycí a hutný, takže ho používám pouze když mám pupínky nebo jinak nedokonalou pleť. Doporučit ho určitě můžu.

Gabriella Salvete Hydrating foundation nude finish v odstínech 01 & 02
Můj oblíbený make-up :-) Vůbec nekryje, spíš pleť jen sjednotí. Nejvíc mě na něm baví to, že je přirozený a při použití vhodného podkladového krému dokonce i matující.


Max Factor Natural minerals foundation v odstínu 55 Blushing beige
Make-up mám jen jednou vyzkoušený, je na mě bohužel momentálně tmavý. Filozofie minerálních make-upů se mi hodně líbí.

Rimmel Match perfection cream gel foundation v odstínu asi 01, není uvedeno
Také by mohl být kapku světlejší, jinak je fajn. Baví mě gelová konzistence, protože na obličeji příjemně chladí. Kryjí je střední, nematuje.

Max Factor Lasting performance v odstínu 105 Soft beige
Koupila jsem ho v jedné blogsale spolu s make-upem Natural minerals za neuvěřitelných 100 Kč! Oba byly úplně nové, takže nádhera. Make-up Lasting performance jsem měla už dřív v testeru v odstínu 106 a byl na mě tmavý. Ne nijak extrémně, ale necítila jsem se v tom. Takže jsem usoudila, že v odstínu o číslo světlejším by mi mohl sedět líp. A opravdu ano :-) Jinak make-up kryje středně a je celkem mastný a takový jako by těžký na obličeji. Dávala jsem ho na vyzkoušení ségře a má podobný názor. Tenhle make-up se k mým oblíbencům nezařadil.


Dermacol Toning cream 2 in 1 v odstínu Light
Na obličeji je moc příjemný - lehký a hedvábný. Krásně sjednotí pleť. Bohužel pro mě je teď opět dost tmavý.

Garnier BB cream Combination to oily skin v odstínu Light
Jednu dobu mi hodně vyhovoval. Krytí pro mě bylo dostatečné, výdrž také. To se ale po vyzkoušení lepších make-upů a BB změnilo a já ho aktuálně vůbec nepoužívám. BB mám ve variantě pro smíšenou pleť, ale i v té je pro mě moc mastný a opět je i nejsvětlejší odstín moc tmavý.

Maybelline Dream nude airfoam v odstínu 010 Ivory
Zatím čeká na vyzkoušení. Koupila jsem si ho proto, že mě zaujalo balení a byla jsem hrozně zvědavá na to, jak bude fungovat pěna ve spreji :-D No a taky ho měli v Rossmannu ve výprodeji, no :-D Zatím ho rozbalovat ale nebudu, mám rozpoužívaných make-upů víc než dost...

Pudrový make-up od Sephory se řadí k mým nejoblíbenějším make-upům. Úplně úžasně kryje, z toho jsem byla vážně nadšená! Na pleti mi vydrží bez jakékoli úpravy minimálně půl dne, což je pro mě skvělý výsledek. Samozřejmě krásně matuje a řekla bych, že působí i přirozeně. Odstín mi také bezvadně vyhovuje. V chladnějším počasí ho nepoužívám, protože lehce vysušuje, což v zimě nikdo nechce. Jinak je ale bez chybičky.


PUDRY


Maybelline Affinitone True-to-skin perfecting powder v odstínu 14
Konkrétně tenhle pudr jsem ještě nepoužila, ale pamatuji si, že před pár lety jsem ho měla v jiném odstínu a vyhovoval mi. Byl sametový a krásně matoval. Balní se zrcátkem je super.

Lush Emotional Brilliance Průsvitný pudr na tvář
Zatím nevyzkoušený.

Dermacol Kompaktní pudr v odstínu 1 (krajkový)
Je super. Krásně matuje, je na pleti přirozený a hezky voní.


Dermacol Kompaktní pudr v odstínu 2 (krajkový pudr)
Viz výše.

Rimmel Stay matte pressed powder v odstínu 001 Transparent
Zatím nevyzkoušený. Koupila jsem si ho na základě doporučení od ségry, která ho miluje a kupuje si ho pořád dokola :-D


Dermacol Invisible fixing powder
Všemi milovaný pudr, který ale mě moc neoslovil. Vím, že se doporučuje používat transparentní pudry, ale já mám zkrátka radši pudry zabarvené. Fixační pudr od Dermacolu občas použiji, ale že bych ho zbožňovala, to teda ne. Nepřijde mi moc funkční a taky mě trochu vysušuje.

Oriflame Liselotte Watkins face powder
Koupila jsem si ho kvůli krásnému balení a na vyzkoušení také teprve čeká.

A jaké jsou vaše oblíbené pudry a make-upy? Moc ráda se nechám inspirovat :-)

10 komentářů:

  1. • Tak dnes bych ti chtěla pochválit fotky. Líbí se mi moc, jak to máš vyfocené. Ještě by to chtělo trošku doostřit foto, pohrát si se světlem a bylo by to dokonalé ! :)
    • Revlon - k tomu se nemusím ani vyjadřovat - nejlepší makeup pro mě !
    • Stejně tak Stay Matte od Rimmelu ! Jednička ! Kupuju ho pořád dokola..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuju, ale upřímně řečeno mi ty fotky přijdou hrozný :-D Jako dá se z nich poznat, co je to za produkt, ale právě to rozostření mě jako perfekcionistu docela štve :-D Zkoušela jsem je upravovat, ale vadilo mi, že to pak na té fotce bylo vidět, bylo to prostě jako retuš, a to se mi taky nelíbí :-( každopádně se budu snažit, aby to bylo lepší a lepší, zítra budu trénovat - fotit další dekorativku :-)

      Vymazat
    2. Mě se moc líbí jak si zvolila hlavně pozadí, prostě se moc hodí k výrobkům :).. a přivítala bych klidně i větší fotky :) Budu se těšit :) možná zkus fotit na bílém papíru. Mohlo by ti to lépe zaostřit. :)

      Vymazat
    3. Bílé pozadí určitě zkusím, moc děkuju za tip! :-))

      Vymazat
  2. Jéééé, Tvoje sbírka mě fascinuje, já vlastně momentálně nemám žádný vyhovující make up, protože ho ani nepoužívám. Ale pudr od Rimmelu je super, mám už asi třetí balení :) A ještě dotaz: jakou roládu od Lush používáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-)) Od Lush teď používám Let the good times roll. Psala jsem na ni nedávno recenzi... Je příjemná, krásně sladce voní a vůbec nevysušuje, ale ty čisticí schopnosti bohužel pokulhávají...

      Vymazat
    2. aha, to jsem ráda, že to vím, také jsem nad ní uvažovala. Všechno zní krásně, ale když nevyčistí, tak je to na nic :( Já si jdu zítra pro Brusinkovou štolu, tak snad ji budou mít

      Vymazat
    3. Podle mě se hodí maximálně na nějaké dočištění, případně na ranní čištění. Třeba zbytky make-upu neodstraní vůbec. Brusinkovou štolu mám taky, ale zatím je v mrazáku :-D

      Vymazat
  3. Já třeba loni k Vánocům dostala několik kosmetických produktů a do teď o nich nebyla schopná napsat článek, jsem na sebe docela naštvaná a řekla jsem si, že to do konce roku doženu, tak se chci vidět :D. Jinak můj oblíbený pudr je také Stay Matte a ještě jsem měla ráda starou verzi miss sporty se zrcátkem a z makeupů asi Match perfection od Rimmelu, který byl taky inovován a já si ho pořídila, tak jsem zvědavá. Úplně nejlepší, co jsem na obličeji měla byly vzorečky Skin 79 BB, bohužel potřebuji vyšší krytí právě kvůli vysazení HA :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce! :-D
      Miss sporty pudry jsem také používala. Joo, no pleť po vysazení antikoncepce je luxusní, haha :-D Ještě že to období netrvá déle než pár měsíců.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.