neděle 8. prosince 2013

Má sbírka dekorativní kosmetiky - 1. ŘASENKY

Ačkoli se ve svých článcích věnuji převážně recenzím na pečující kosmetiku, samozřejmě se také líčím :-) Bohužel nemám možnost natočit video My make-up collection, takže jsem se rozhodla, že svou sbírku aspoň po částech nafotím. Dnes se budu věnovat řasenkám.

Nevěřili byste, jak je složité vzpomenout si, kam jsem všechny řasenky zašantročila :-D Našla jsem jich 12 a vím minimálně o jedné, která chybí, ale tu stejně vůbec nepoužívám, takže nevadí. Fotky nejsou moc kvalitní, proto pod fotky napíšu přesné názvy řasenek a něco málo vám k nim řeknu. Ještě dodám, že řasy mám poměrně nevýrazné - krátké a hlavně rovné, takže mám ráda řasenky, které je co nejvíc zvýrazní.


Maybelline Illegal length mascara
Řasenku moc nepoužívám. Řasy docela prodlouží, ale nezahustí a navíc mi přišla od začátku docela suchá. 

Maybelline Colossal volum´ express mascara (varianta Smoky eyes)
Pro mě velké zklamání. Psala jsem o ní dokonce v článku o propadácích. Řasy vůbec nenatočí, neprodlouží, jen lehce zahustí, navíc mi přijde málo černá.

Rimmel Volume accelerator
Tahle řasenka není špatná, i když k mým nejoblíbenějším se nezařadila. Řasy zahustí i prodlouží průměrně. Měla jsem lepší, ale i horší.

Dermacol Long lasting mascara volume & separation
I když to má být objemová řasenka, mně paradoxně víc vyhovuje na prodloužení řas. Zahušťuje průměrně a celkově mě moc neuchvátila.

Essence Get big! lashes volume curl mascara
Řasenky od Essence normálně nepoužívám, tuto jsem koupila ve výprodeji za 30 Kč, když končila, takže jsem si řekla, že ji vyzkouším. Co se zvýraznění řas týče, tak jsem celkem spokojená, i když na můj vkus trošku víc slepuje, ale vadí mi, že se špatně odličuje a hlavně mi vypadávají při odličování řasy, což se mi s jinými řasenkami nestává.

Max Factor 2000 calorie volumising mascara
Tuhle řasenku mám už asi 3 roky. Samozřejmě je vyschlá :-D Mám ji tady proto, že mám v plánu do ní použít novou náplň a znovu ji začít používat. Když jsem si ji tenkrát koupila, tak mi přišlo, že vůbec není tak skvělá, jak všichni tvrdí a hlavně hrozně brzy vyschla. Takže čeká na to, až ji oživím a dám jí druhou šanci :-)


Lancôme Hypnôse Star
Skvělá řasenka, má druhá nejoblíbenější! Kdyby nic jiného, tak má rozhodně nejhezčí obal a krásně voní! :-D Koupila jsem si ji na základě vyzkoušení její mini verze, kterou můžete vidět úplně napravo. Řasenka řasy krásně zahustí, prodlouží, neopadává a je fakt superčerná.

Z toho, že ji tu mám 2x, správně usuzujete, že je to má nejoblíbenější řasenka. Když ji mám na očích, lidi se mě ptají, jestli mám takhle krásný svoje řasy, nebo jsou umělé. Jako vážně. To se mi NIKDY dřív nestalo, naopak jsem ze svých řas měla jednu dobu trochu komplexy a mrzelo mě, že všechny holky mají na rozdíl ode mě krásné vějíře místo řas. Dokonce moje oční lékařka se mě na to taky ptala :-D Vím, že si hodně holek stěžovalo, že je řasenka moc mokrá a řasy slepuje. Je a slepuje (trochu), ale mně to vůbec nevadí, protože řasy prodlouží, natočí i zahustí a je dokonale černá. Pro mě je zkrátka dokonalá.

Tato řasenka od Oriflame byla má nejoblíbenější do doby, než jsem potkala The Rocket. Není vůbec špatná, v podstatě plní stejnou funkci (zahustí, prodlouží, natočí) jako The Rocket, jen o polovinu méně intenzivně.

L´Oréal Volume million lashes Luminizer blue eyes
Jedná se o objemovou řasenku, která má zvýraznit barvu očí. Já jsem si vybrala variantu pro modré oči. Žádného zvýraznění barvy očí jsem si nevšimla, podle mě je to blbost... Jinak řasenka objem skutečně dodá, ale docela slepuje a celkově mě nějak nezaujala...

Miniatura Lancôme Hypnôse Star

Máte některou z řasenek doma? Jak jste s ní spokojené? :-)

12 komentářů:

  1. Myslím, že máme stejný typ řas a stejnou nejoblíbenější řasenku :D Ta moje je už akorát trochu vyschlá, protože ji mám dlouho, ale stejně plní svou funkci lépe jak všechny, co jsem kdy vyzkoušela. Až budou někde slevy, tak si ji musím zas koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :-)) Mně ta jedna už taky trošku vyschla. Pořád je super, ale už nedělá tak boží řasy, proto jsem si koupila hned další. 1. jsem kupovala v sadě s Color tattoo a 2. s Baby lips. Občas mívají The Rocket i za 150 Kč, což je myslím velmi slušná cena :-)

      Vymazat
    2. Taky jsem jednu ulovila v sadě s Color Tattoo :) momentálně jsem u nás Rocket potkala super předraženou, ale vím, že bývají slevy :)

      Vymazat
  2. Já mám z těchto řasenek doma pouze jednu, a to Smoky Eyes od Maybelline a jsem s ní spokojená. Ale bude to asi tím, že s většinou řasenek nemívám problémy, jelikož mám docela dlouhé a zakroucené řasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má někdo štěstí ;-)) Věřím, že na dlouhé a krásně tvarované řasy budou dobré skoro všechny řasenky.

      Vymazat
  3. Tak z těch které tu máš mám vyzkoušenou jen Rocket a vůbec si nerozumíme :-D Chtěla jsem aby trochu vyschla a tak jsem ji nechala přes noc otevřenou a výsledek? Nic! Furt je mokrá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na tu recenzi u tebe pamatuju :-D Hlavně na fotku teda... Opravdu jste si nesedly :-D

      Vymazat
  4. Já používám převážně levné řasenky - Miss Sporty, Essence, Avor, Oriflame - nevím proč, ale ty levnější mi vyhovují. A někdy mi přijdou stejné, jako ty dražší.

    Jinak řasenky od Avonu a Oriflame mají perfektní kartáčky. Alespoň ty, co jsem měla já byly opravdu skvělé..

    O řasence od Max Factor jsem slyšela samou chválu a chtěla bych si jí pořídit a vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, některé levné řasenky jsou fajn. Od Oriflamu mám doma ještě jednu - s hřebínkovým kartáčkem ve výrazně červeném obalu a ta je taky bezvadná. Našla jsem ji až dnes, proto není zařazena do článku. Od Avonu je hodně chválená SuperShock :-)

      Vymazat
  5. Teda to je sbírka, nemám vyzkoušenou ani jednu :).

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj ja nejradeji vodo odolnou mabeline

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.