pátek 13. prosince 2013

Má první zkušenost s kosmetikou Milani

Minulý týden byla na e-shopu www.milanicosmetics.eu 50% sleva na úplně všechno zboží. Na kosmetiku Milani mě nenalákal nikdo jiný než Péťa Lovely Hair. Když jsem v několika jejích videích viděla, jak krásné produkty Milani má a jak Pétě vyhovují, řekla jsem si, že využiju akce a pár věcí si také objednám. 

Kosmetiku jsem si objednala minulý týden ve čtvrtek a hned ji převodem z účtu zaplatila. V pátek mi přišlo na mail potvrzení o odeslání zboží, takže vše proběhlo velmi rychle a bez potíží. Balíček mi přišel domů toto úterý. Moc se mi líbilo, jak bylo všechno pečlivě zabalené a v obálce krásně srovnané. Co se mi líbilo už míň, bylo poštovné ve výši 96 Kč. I s vysokým poštovným se mi ale nákup vyplatil, protože jsem objednala hodně věcí.
Jinak co se e-shopu týče, je udělaný jednoduše a přehledně, což je fajn. Naopak se mi nelíbila ilustrace barev rtěnek, protože naprosto neodpovídají realitě. Myslím, že by šly rtěnky nafotit rozhodně kvalitněji. A teď už k mým novým miláčkům :-)


Rtěnky v odstínech 12 Flamingo pose a 17 Plumrose
Flamingo pose voní krásně po melounu, naopak Plumrose smrdí jako lepidlo. Odstíny jsou krásně intenzivní a skvěle pigmentované. Klidně bych si koupila ještě další. Jedna rtěnka mě stála 60 Kč.





Paletka zapečených očních stínů v odstínu 03 Couture in purples
Laky na nehty v odstínech 531 Gold, 28 Black cherry a 504 Fresh teal
Paletka zapečených očních stínů laděných do fialových odstínů se mi moc líbí a rozhodně ji využiji. I další paletky jsou překrásné a já měla problém si vybrat jen jednu. Paletka mě stála 100 Kč.





Z laku v odstínu 28 Black cherry jsem byla nejdřív trochu zklamaná. Lak v lahvičce vypadá totiž přesně jako lak, který už doma mám. Naštěstí při nanesení dvou vrstev je na nehtech mnohem tmavší a odstínově je opravdu jako černá třešeň :-) Krytí je ve dvou vrstvách dokonalé a lak rychle schne.

Zlaté třpytky (531 Gold) plánuji nosit přes lak Black cherry nebo černý a bílý lak, moc se mi to totiž líbí :-) Lak se nanáší trochu obtížněji, protože na štětečku neulpí moc třpytek (cca 3-4), ale dá se to...


Neonový lak v odstínu 504 Fresh teal je úžasná barvička přesně podle mého gusta. Kryje už v jedné vrstvě a je také rychleschnoucí. 


Každý lak mě stál 50 Kč.

Make-up ve štětci v odstínu 01 Fair to Light
Rozjasňující make-up ve štětci jsem si koupila v nejsvětlejším odstínu 01 Fair to Light. Bohužel i nejsvětlejší odstín je tmavší, než bych potřebovala. Jinak je make-up skvělý. Parádně se roztírá (štětec tam není jen na parádu :-)), je opravdu rozjasňující a má fajn texturu. Make-up mě stál 100 Kč.





Zapečená tvářenka v odstínu 08 Corallina
Tvářenka mě překvapila tím, jak moc je třpytivá. Mně menší množství třpytek v kosmetice nevadí, ale toto je už moc :-( Jinak je ale úžasně pigmentovaná a odstín Corallina je moc pěkný. Cena tvářenky ve slevě byla 75 Kč.






Rozjasňující růžičkový pudr v odstínu 01 Amber nectar
Pudr je také třpytivý, ale ne tak moc jako Corallina - uff :-) Původně jsem ho chtěla v tomto odstínu, ale byl vyprodaný. Ve finále mi to vůbec nevadí, protože odstín Amber nectar je také skvělý. Vypadá na obličeji přirozeně, nepráší a ty růžičky jsou prostě boží. Za pudr jsem dala 100 Kč.





Tak a to je všechno :-) Co vy a kosmetika Milani? Máte s ní zkušenost?

13 komentářů:

  1. Moc hezký nákup :)! S těmi odstíny rtěnek si nevybereš, já si vždy nějakou vyberu v drogerii, a pak doma a na rtech vypadá úplně jinak než na ruce pod zářivkami ze stojanů :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, no :-D Ale stejně si myslím, že v e-shopu by to měli mít nafocené daleko profesionálněji a přesněji. Já kdybych se řídila jen tou ilustrací barvy v e-shopu, tak si třeba rtěnku Flamingo Pose nikdy nevyberu, protože bych si myslela, že je růžová, zatímco ona je spíš do oranžova.

      Vymazat
  2. Myslím jsem ještě nikdy neviděla e-shop, kde by byly věci nafocená tak, jak skutečně vypadají... :)
    Jinak velmi hezký nákup. Třeba se třpytky trochu ošoupou, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) No snad jo, barva je to jinak krásná :-)
      Jako já si taky vždycky hledám swatche, ale aby byla rtěnka nafocená jako růžová, když je oranžová... Nevim, nevim :-D

      Vymazat
  3. Ta tvářenka je boží :) Ale je fakt, že ty třpytky by mi taky vadily :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, určitě to není moje poslední tvářenka od Milani :-) Třpytky se snad obrousí :-D

      Vymazat
  4. Ještě, že jsem to nevěděla. To by byl zase nákup za tisícovku. Také mám od Milani tvářenku na základě videa od Péti. Zamilovala jsem si 07 ve fialovém tónu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já tam nenechala o moc míň :-D Ale nákupu vůbec nelituju, věci jsou super a určitě to nebyl můj poslední nákup z toho e-shopu :-) Fialová 07 vypadá také krásně :-)

      Vymazat
  5. Tak tady se ti fotky taky celkem povedly !
    Rozjasňující pudr vypadá hezky a přirozeně. Já jsem si teď pořídila tvářenku NYC.
    Zlatý třpytkový lak a rtěnky se mi líbí ! :) Od Milani jsem ještě nic nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  6. Když to tak pozoruji, lituji, že jse si toho na jejich stránkách v té akci nekoupila mnohem víc, ale moc hezký nákup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Doufám, že tato akce nebyla poslední, také mám ještě pár kousků vyhlídnutých :-)

      Vymazat
  7. Ahoj, prosimte, ted jsi me trochu zarazila. Chtěla jsem si od Milani kosmetiky pořídit tento nejsvětlejší make-up, ale zarazilo me ze je tak tmavý, jak píšeš. Z fotky se moc soudit nedá, je nejsi nasvícené a vyfocené. Jsem světlý typ, pihy..myslíš, že by mi tento odstín šel, nebo myslíš, že tento je na světlý obličej tmavý? Diky za odpověď a radu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Na obličeji se pak přizpůsobí, není určitě nijak do oranžova nebo extra tmavý. Na mě je spíš trochu víc žlutý, potřebovala bych neutrálnější odstín. Jinak ho ale běžně nosím, dá se dobře rozetřít. Na úplně bílou pleť si myslím, že nebude... Zkus vygooglit swatche, kde je nafocený na denním světle nebo rovnou na obličeji :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.