pátek 27. prosince 2013

Lush Curly wurly

Tento výživný vanilkovo-kokosový šampon je zcela bez konzervačních látek. Jelikož nemáme rádi, když se kosmetické výrobky honosí ingrediencemi, kterých ve skutečnosti obsahují velmi málo, udělali jsme opak. Tohle je kokosový šampon, což u nás znamená sakra hodně kokosu! Doprovázejí ho výživná másla, čerstvé ovoce a vejce z chovu ve volném výběhu. Bez problému zkrotí vaše cuchající se suché, kudrnaté a vlnité vlasy, mdlým vlasům bez života dodá zářivý lesk. Užívejte si zázračnou proměnu rozbouřených vln vašich vlasů na měkké a poddajné, plné lesku!


Tolik z oficiálního zdroje :-) Přidám ještě složení:






Šampon má velmi zvláštní konzistenci... Není vůbec tekutý. Konzistenci a vzhled si představte jako strouhaný kokos obalený v medu :-D Tak něco takového. Překrásně kokosově voní.




Nejdřív jsem byla se šamponem hodně spokojená a dokonce jsem ho zařadila mezi své oblíbence. Jenže po nějaké době jsem začala mít problémy s pokožkou na hlavě. Hodně mě svědila, byla vysušená, udělaly se mi lupy a začaly se mi dělat zvláštní pupínky vzadu na krku, kde začínají vlasy, a také nad čelem a kolem uší. Vylučovací metodou jsem přišla na to, že to způsobuje bohužel Curly wurly. Osobně si myslím, že za to může sulfát, který je hned na 1. místě ve složení a alkohol, který je na 3. místě. 



Nebýt tohoto problému, tak bych o šamponu nemohla říct nic špatného. Vlasy velmi dobře umyje, dobře pění a jak už jsem psala, tak krásně voní. Vlasy jako takové mi nevysušuje. Někoho otravuje vymývat kousky kokosu z dlouhých vlasů, ale mně to nevadí. Co se nevymyje, to se pak vyčeše :-)

Šampon stojí na českém e-shopu 460 Kč, na UK e-shopu v přepočtu zhruba 325 Kč. 

9 komentářů:

  1. Já mám CW hodně ráda, a střídavě se k němu vracím. A i když jsem jen používala v kuse bezmála rok, nikdy jsem s ním neměla problémy - ani s vlasovou pokožkou. Ale asi nejsem taková "citlivka". Strašně hezky voní, nejradši bych jej snědla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, já k němu musím furt čuchat :-D
      Mně obecně sulfáty začínají vadit, budu se muset poohlídnout po nějakém přírodnějším šamponu...

      Vymazat
  2. Tak to je škoda, u takové značky by mě to obzvlášť zamrzelo :(.

    OdpovědětVymazat
  3. Možná za to může alkohol, možná ty PEGy. Mě při používání šamponu s jejich vysokým obsahem na obličeji vyskákalo akné.. :-/ Na to, kolik Lush stojí, mohl by mít složení lepší..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-( Tohle je asi šampon s nejhorším složením od nich. Sice tam jsou i fajn přírodní složky, ale na prvních místech ve složení jsou ty špatné :-( Aspoň vím, na co si dávat příště pozor.

      Vymazat
  4. Ta vyrážka vypadá teda ošklivě, to bych od Lush vůbec nečekala...Mně začíná trochu dráždit pokožku hlavy Rehab...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to mrzelo :-( Vyrážka už je pryč, stačí 2-3 dny, umýt si vlasy jiným šamponem a je to v pohodě.
      Ajaj, po Rehabu jsem koukala, chtěla jsem ho vyzkoušet.

      Vymazat
  5. A nemastí vlasy? Mám melírované dlouhé, vlnící se a i přes to, že jsou husté a středně pevné, mají tendence plihnout :-/ Sháním něco co podpoří vlny, ale ne zase abych to měla u hlavy připláclé a zbytek rozevlátý nesyslně do široka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vlasy nemastil a ani mi nepřipadal nějak extra výživný :-) Možná ale na plihnoucí vlasy bych vyzkoušela od Lushe něco jiného.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.