pondělí 23. prosince 2013

Líčení na předvánoční setkání s kamarádkou

Mé milé čtenářky,

nejdřív bych se chtěla omluvit za několikadenní pauzu na blogu. Nešel mi bohužel internet. Už je ale vše v pořádku a já jdu honem vše dohnat :-)

Dnes vám ukážu, jak jsem byla nalíčená na páteční předvánoční sraz s kamarádkou. Líčení i oblečení jsem ladila do vánočních barev, které jsou pro mě zelená a červená. Samozřejmě nesměla chybět červená rtěnka. Výrazné rty nosím hodně ráda a vůbec se neomezuji jen na červenou, najdete u mě i zářivé rtěnky laděné do oranžova, růžova nebo fialova.

Další věc - s kosmetikou to nesouvisí, ale musím vám to napsat :-D Totálně jsem se zamilovala do čelenky, kterou můžete vidět na první fotce pod tímto textem. Narazila jsem na ni úplně náhodně u Vietnamců. 5 kusů v různých barvách stálo 19,90 Kč, takže totální pecka! :-D




Jaká malovátka jsem při líčení použila?



Myslím, že z fotky je tentokrát poznat, o jaké produkty jde, dokonce i nápisy jsou čitelné (šikovná fotografka jsem! :-D), jen doplním, že ta paletka stínů je od Essence z limitky Girls on tour a rtěnka je od Rimmel v odstínu 058.

Jak se vám líčení líbí? :-)

8 komentářů:

  1. Moc hezké, jemné a vánoční. :) Líbí se mi to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. • U vietnamců se dají někdy sehnat perfektní věci za málo peněz, což je super ! :)
    • Možná bych dala o trošičku víc tvářenky, ale jinak se mi to líbí. Je super, že umíš nosit výraznou rtěnku ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Tvářenky bylo právě v reálu víc než dost, musela jsem ji zjemňovat pudrem, abych nebyla jak Marfuša :-D Používám místo tvářenky ty červený stíny od Essence a jsou pigmentovaný jak blázen. U Vietnamců se opravdu dají sehnat poklady, mám ráda třeba i náušnice a některé další doplňky.

      Vymazat
  3. Moc hezké líčení, líbí se mi, jak máš udělané oči, takhle to nosím celkem často :).

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné líčení :) Tahle paletka od Essence je docela slušná, že? Byla jsem z ní překvapená, za těch pár kaček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Rozhodně je fajn! Za 40 Kč :-D Líbí se mi i ty zelené odstíny, určitě jsou použitelné.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.