středa 18. prosince 2013

Hold zachráncům mých vlasů

S mými vlasy je to těžké. Navenek vypadají dobře - tedy když je vyžehlím, nebo upravím do pěkného účesu. Po umytí a následném vysušení byly ale často hrubé, krepaté na pohled nezdravé. Vyzkoušela jsem na ně všechny možné přípravky, drahé, levné, masky, oleje (i slavný Mythic oil a nic!) a furt prostě vypadaly nezdravě. Dnes vám představím 2 produkty, které mým vlasům perfektně vyhovují, a po kterých jsou nádherně lesklé a jemné. Jsem z toho celkem u vytržení, protože JÁ jemné a lesklé vlasy v životě neměla :-D

Lush Retread
K tomuhle balzámu jsem se dostala náhodně. Potřebovala jsem vyměnit/prodat jeden mně nevonící sprcháč od Lushe a narazila jsem na inzerát, ve kterém slečna nabízela k výměně právě Retread. V té době jsem ho zrovna v hledáčku neměla, ale řekla jsem si, že za vyzkoušení nic nedám. Domluvily jsme se a zanedlouho mi Retread přišel. V balení ho byla přibližně polovina. Slečna ho nějakou dobu používala a pak jí přestal vyhovovat.


Když mi Retread přišel, nebyla jsem z něj nadšená. Vůbec mi nevoněl a připadal mi velmi řídký, což u balzámů na vlasy nemám ráda. Pár měsíců jsem ho vůbec nepoužívala. Pak jsem na něj narazila při úklidu své obří Lush krabice a rozhodla se ho vyzkoušet. Po jednom vyzkoušení jsem z něj byla nadšená! Dokázal to, co žádný balzám, maska ani olej před ním nedokázaly. Mé vlasy jsou jemné, uhlazené, lesklé, a zároveň jako by živější a vzdušnější. Dokonce mi začal i vonět :-D Cítím z něj žlutý meloun a vůně je po umytí cítit i z vlasů. Ale hustší by být mohl teda :-) 


Ve složení jsou lahůdky jako sójové mléko, jogurt, avokádový olej nebo čerstvý žlutý meloun.



Za sebe tenhle balzám mohu jen a jen doporučit a tohle balení rozhodně není poslední.


Glisskur Denní elixír s oleji pro velmi poškozené a suché vlasy
Je to dosud jediný olej, který má na moje vlasy pozitivní účinek. Také jsem k němu došla netradiční cestou. V jednom z boxů bylo na vyzkoušení mini balení slavného BC oleje. Moc mi vyhovoval - krásně voněl, byl hodně hustý a vlasy mi nádherně uhladil. Plánovala jsem koupi plného balení. Pak jsem si v jednom článku o srovnání různých vlasových olejů přečetla, že tento slavný BC olej má naprosto totožné složení i vůni s "obyčejným" olejem od Glisskur. Vrtalo mi to hlavou a řekla jsem si, že tohle teda musím vyzkoušet a přesvědčit se, jestli je to pravda. 




No a byla :-) Olej od Glisskur opravdu nádherně voní, je konzistencí, složením i účinky naprosto totožný jako BC olej. Jsem z něj tak nadšená, že jsem ho koupila i ségře a věřím, že jí bude vyhovovat tak moc jako mně. Před tímto olejem jsem měla Biosilk, Mythic oil a olej od Elséve, ale ani jeden mi bohužel s vlasy nic neudělal. Bylo to jako bych si do vlasů vůbec nic nedala. Tenhle olejíček je o 100% lepší a já ho mohu určitě doporučit. Pokud vám tedy nevadí silikony :-)




Jaká je vaše oblíbená vlasová kosmetika? 

6 komentářů:

  1. No Retread byl a je moje jednička, hlavně když jsem ještě mívala vlasy lehce nad zadek, byl to pro mě zázrak, teď už je pro mě jen fajn, jelikož nepotřebuji tak šílenou výživu, ale stejně ho používám. Akorát nechápu teda, jak je možné, že ti voní. Já z něj cítím jen omítku - což bude to sojové mléko v něm. Ale asi záleží na každé várce, jak je udělaná (I když už mám asi třetí balení, a pořád je to stejné :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem cítila nejdřív omítku :-D U více Lush produktů, nejen u tohoto. Ale postupem času ten žlutej meloun začal převládat a teď už mi voní hodně :-D Výživný je opravdu dost, na suché a dlouhé vlasy ideální.

      Vymazat
    2. Chjo, proč ten meloun z toho necítím. Ani po tak dlouhé době, kterou jej používám.

      Vymazat
    3. Zkus se na tu vůni vyloženě zaměřit a soustředit, třeba ho tam taky ucítíš :-D

      Vymazat
  2. Jé, tak o tom, že by měl být stejný Glisskur a BC slyším prvně, ale zato docela ráda. :) BC byl velice fajn a konečky byly spokojená, tak asi taky ozkouším. To jsi mě vážně moc potěšila! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsi ráda :-)) Opravdu je úplně stejný.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.