čtvrtek 5. prosince 2013

Freeman Clay mask Avocado & Oatmeal

Ahoj. Dnes vám povím pár slov o pleťové masce s avokádem a ovsem od značky Freeman. Masku jsem koupila v drogerii TETA za 35 Kč.



Veškeré popisky jsou pouze v angličtině a francouzštině, čeština chybí. Ne že bych anglicky nerozuměla, ale přijde mi zvláštní, že ostatní masky od Freemana, které mám doma, český popis mají a tahle ne. No nic... Maska je určena pro mastnější typ pleti a slibuje dokonale vyčistit a stáhnout póry a odstranit z pleti nadbytečný maz a nečistoty. Má také zpevňovat a tonizovat pleť a zanechávat ji dokonale čistou a hebkou. Účinnými složkami jsou avokádový olej, ovesná mouka, vitamín C a kaolín.

Zde složení:

A nesmí chybět naše společná fotka na památku :-)


Co na masku říkám já?
Od Freemana jsem už pár masek vyzkoušela. Recenze na dvě z nich naleznete tady.
Maska s avokádem a ovsem je z nich na pleti nejpříjemnější. Je konzistencí velmi jemná, příjemně se nanáší (na pleti jako by taje) i voní a nezasychá do takového toho betonu jako třeba jahodovo-čokoládová maska. Obličej mě pod maskou nepálí, pleť není nějak extra stažená, prostě pohodička. Problém je v tom, že po smytí masky se nedostaví téměř žádné účinky. Pleť je trošku jemnější a zbavená přebytečné mastnoty. No ale to je všechno. Póry nevyčistí ani nestáhne, pleť není hladká, ani nevypadá vyčištěná a rozjasněná. Kdybych si pleť vyčistila normálním čisticím gelem nebo pleťovou vodou, efekt by byl stejný.
Nebo je taky možné, že zrovna tato maska se musí používat delší dobu, než se dostaví účinky. Zatím jsem ji použila 3x a myslím si, že ještě tak na 2 použití v pytlíčku bude. Dám vědět v prosincovém článku o spotřebovaných produktech, jestli se něco nezměnilo, ale zatím jsem z masky poměrně zklamaná.

16 komentářů:

  1. Moje maska od Freemana (fialová s antioxidanty) zasychá do takového "betonu" :D.. ale pleť je po ní krásně oživená a vypadá zdravě, takže mi to ani nevadí..

    Jinak teď testuju vzorek peelingu - meruňkového od Freemana, zkoušela jsi ho ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že to zasychání do betonu má svůj smysl, ale mně to teda moc příjemný není :-D Bohužel to dělá většina masek, které jsem zatím vyzkoušela.
      Meruňkový peeling v pytlíčkovém balení mám doma, ale zatím jsem se k němu nedostala :-) Jak ti zatím vyhovuje?

      Vymazat
    2. No mám maličký pytlíček a použila jsem ho 2x zatím a ještě tam tak na 2-3 použití zůstalo. Je v něm hodně drobných částeček, které krásně vyčistí pleť a peeling krásně voní ! Akorát, má těch peelingových zrníček spoustu a jsou celkem takové.. "hrubší", takže někomu by mohli možná trochu podráždit pleť..

      Vymazat
    3. Aha aha... Mně právě hrubší peelingy vyhovují :-) Většinou jsem četla, že peeling je hodně krémový, tak jsem se celkem bála, že bude nějak mastný a tak... No uvidíme :-)

      Vymazat
    4. Tak teď přemýšlím, jestli nemám jiný :D ale myslím, že meruňkový je jen jeden.. :D no.. tak uvidíš sama .. třeba máme každá jiný vzorek.. :D :)

      Vymazat
    5. Určitě ne :-D Meruňkový je opravdu jen jeden :-D Já ho mám v pytlíčku jako tuhle masku...

      Vymazat
    6. Aha :) To já ho mám v mini balení.. opravdu takový mini vzorek, ale překvapivě - je tam toho celkem dost.. :) Tak uvidíš až vyzkoušíš :)

      Vymazat
  2. Tuhle masku mám, ze vše Freemanovských úplně nejraději, mám doma i plné balení. :) A je fakt, že je třeba jí používat delší dobu, aby byly výsledky opravdu vidět. Ona totiž krásně čistí póry, zmatňuje a omezuje tvorbu černých teček. To u ní porozuju já. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já chci taky!! :-D A po jak dlouhé době (po kolika použitích) jsi viděla výsledky?

      Vymazat
    2. Myslím, že nějakou změnu jsem pozorovala tak po měsíci....? Opravdu se mi tolik nemastí pusa, je taková více svěží a ty proklaté černé tečky na nose taky nejsou už tak moc vidět. :) Je to prostě o pravidelnosti používání, já si masku dávám 3 x týdně.

      Vymazat
  3. Hmm, škoda, že jsi zklamaná, mně by se líbila :-)

    Stylová Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mrzí, myslela jsem si, že to bude maska přesně pro mě...

      Vymazat
  4. Hmm škoda že si sklamaná :/ inak môžme sa navzájom odoberať ak chceš ??
    http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám tu modrou šmoulí :) koupila jsem si po přečtení nějaké recenze hned plné balení. Není špatná, ale ani zázračná, proto ji používám jenom tak jednou týdně, když si vzpomenu. Upřímně nesnáším to smývání :D Tahle vypadá ale docela dobře, tak kdyžtak dej vědět, jestli se po více použitích dostavily výsledky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ji zkoušela a souhlasím, není špatná, ale ani zázračná. Nejlepší je na ní asi ta barva a taky moc pěkně voní :-D S tím smýváním je to kolikrát boj, nejlepší je smývat masku ve sprše :-D
      Jinak určitě ve spotřebováno se o avokádové masce ještě zmíním, ale myslím si, že se asi nic moc už nezmění. Jak psala Wendy, tak je nutné masku používat delší dobu = koupit si plné balení, a do toho já asi úplně hned nepůjdu. Mám pytlíčkových masek hromadu a ještě k tomu další 3 v plném balení :-D

      Vymazat
    2. Asi si od Tebe vezmu příklad a budu si kupovat pytlíčky :D sice se třeba efekt tolik nedostaví, ale i první dojem už napoví...a když by byla maska super i po vypotřebování pytlíčku, tak bych si teprv koupila plné balení. Taky se mi to doma nějak nahromadilo :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.