neděle 1. prosince 2013

Dopotřebuji za prosinec...

S jakou kosmetikou se tento měsíc rozloučím? Černého Petra získává:


Lush Curly wurly
Šamponu pro kudrnaté vlasy mi zbývá poslední třetina, takže tento měsíc je náš poslední společný. 

Wellness & Beauty Cremebad Kakao & Jojoba
Fajn pěna, kterou jsem koupila za neuvěřitelných 15 Kč! :-D V lahvi jsou poslední 2 cm produktu, tudíž se dalšího měsíce nemá šanci dožít.

Dermalogica Daily microfoliant
Došel mi peelingový gel a než si koupím další, budu používat tenhle produkt. Je to malé balení a už jsem ho párkrát použila, takže si myslím, že během prosince ho v pohodě dodělám.

Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth
V kelímku mám krému tak na 5 namazání a jsem za to ráda, protože mi moc nevyhovoval. 

Lush Cupcake
Dobrá maska a prostě Lush... Chápete :-D Mrzí mě, že čerstvé masky od Lush mají tak krátkou dobu spotřeby, takže honem honem ji musím dodělat, aby se nezkazila.

Essence 24th hand protection balm Caramel hot chocolate
Krémy na ruce ze zimních limitek Essence miluju, loni jsem si jich koupila rovnou 6 a letos tomu asi nebude jinak :-D

Oriflame Foot deodorant Pink grapefruit
Tento deodorant na nohy v podstatě nic nedělá. Tedy kromě toho, že nohy osvěží, ale to umí i studená voda, že. Dřív pěkně grepově voněl, ale teď se mi zdá, že už se kazí a vůně se změnila. Nejvyšší čas se s ním rozloučit.

Nivea Refining clear-up strips
Čisticí pásky na nos jsem si dost oblíbila a tyhle opravdu fungují! Zbývá poslední proužek na nos a hurá načnout další balení :-)

Rival de Loop Hydro Feuchtigkeitsmaske
Masky už mi zbývá opravdu maličko, tak na 1-2 použití, takže se s ní v prosinci rozloučím a budu testovat další masky, které mám doma.

A pytlíčková balení produktů:
Lavera Faces Protection cream
Nivea visage Honig-creme-maske
Nivea Pure & Natural Regenerační noční krém

12 komentářů:

  1. Ten krém od Essence musí krásně vonět. Já zatím odolávám a žádný jsem si nekoupila, jelikož mám krémů dost.. Ta kakaová pěna od Rossmanna za patnáct korun musí taky hezky vonět, já jsem si od Rossmanna - ISANA - koupila kondicionér na vlasy, asi za 29,- Kč.. jinak stojí kolem 35,- Kč myslím.. no né víc jak 40,- Kč.. a je bez silikonů a parabenů a mám ho posledních několik měsíců ve velké oblibě..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní pěkně, ale ty zbylé dva z limitky mi voní víc. Tenhle voní trošku uměle, ale pořád je to pěkná vůně :-) Také od Isany plánuji něco dalšího vyzkoušet, četla jsem už víckrát, že má kvalitní produkty a přitom je to ve srovnání s Baleou hodně opomíjená značka. Ségra a kamarádka zas milují sprcháče za dvacku od Isany :-)

      Vymazat
    2. Já mám teď zrovna sprchový gel ISANA kokosový, ale teda na kůži nevydrží vonět po sprše mi přijde, takže to je škoda. Ale zas se po sprše natřu tělovým mlékem kokosovým od Freemana a to voním hodně dlouho, takže jsem vlastně spokojená :D Hlavně ta pěna na holení pánská, kondicionér jsou super !

      Vymazat
    3. Jinak jak jsi mi psala koment - ptala jsem se tě na mém blogu, zda taky uděláš článek s těmi neonkami, asi sis toho nevšimla a mě to zajímá, takže se na to zeptám ještě tady.. :D

      Vymazat
    4. Jé, promiň, nevšimla :-)) Odepsala jsem ti tam :-)

      Vymazat
  2. Odtud znám jen Dermalogicu (ta mi tedy nevyhovovala, to byla hrůza) a krém, který byl super. (Taky dodělávám ještě jeden z loňské limitky... :D). Jo, a pásky Nivea, ty jsem sundávala i s kůží, tak jsem toho raději nechala... :D
    Přeju hodně sil do spotřebování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já z Dermalogicy taky nějak odvařená nejsem, přijde mi, že to víceméně nic nedělá... Jen trochu vyhladí obličej, ale zázrak to není.
      Pásky jsou opravdu trochu agresivnější :-D Mě vždycky svědí nos po sundání a je celkem vysušenej, ale miluju ten účinek, kterej mají na ucpaný póry.
      A děkuju! :-))

      Vymazat
  3. Já jsem si na listopad také určila, co všechno dopotřebuji a kromě asi dvou produktů jsem to zvládla všechno :).

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi, že si dáváš plány :) Já moc nespotřebovávám, tak bych si pro sebe taky mohla dávat taková předsevzetí ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já letos váhala právě nad krémy Essence. Nemohla jsem si vybrat, tak jsem koupila všechny :D ale nakonec to taková bomba nebyla. Jestli chceš, tak koukni ke mně na blog, něco málo o tom píšu

    http://nairebeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já letos váhala právě nad krémy Essence. Nemohla jsem si vybrat, tak jsem koupila všechny :D ale nakonec to taková bomba nebyla. Jestli chceš, tak koukni ke mně na blog, něco málo o tom píšu

    http://nairebeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.