neděle 15. prosince 2013

DIY Vánoční přání z knoflíků

Zdravím. V dnešním stručném článku bych vám ráda ukázala má vlastnoručně vyrobená vánoční přání z knoflíků. Inspirovala jsem se úžasnou Ingrid alias Missglamorazzi a jejím videem. Přáníčka jsem si lehce upravila podle sebe, ale základní postup je dodržen. Ingrid ve svém videu vše podrobně vysvětluje, takže si myslím, že není potřeba, abych psala návod. Přáníčka jsou za pár minut hotová a zvládne je každý. Myslím si, že přes svou jednoduchost vypadají velmi efektně a půvabně. Já jsem vyrobila 4 a věnuji je svým kamarádkám, se kterými se příští týden uvidím.





Jak se vám tenhle nápad líbí? :-)

2 komentáře:

  1. Tenhle nápad už jsem na jednom blogu viděla a přišel mi zajímavý.. :)
    Je to hezké !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.