úterý 3. prosince 2013

DIY - jednoduché vylepšení nudných krabiček na kosmetiku

Krásný den všem :-) Na přání milé čtenářky Moni, která na svém blogu nedávno zveřejnila návod na vytvoření pěkné vánoční krabičky, jsem se i já rozhodla zdokumentovat své dva pokusy o DIY.

Jednou v sobotu jsem se nudila a měla jsem potřebu být trochu kreativní :-) Přemýšlela jsem, co v mém pokoji by se dalo vylepšit a zrak mi padnul na dvě nudné krabičky, které jsem používala jako úložiště kosmetiky. Fotky před nemám, nicméně větší krabice je od Senzaboxu (byla celá bílá) a menší je plastová krabička od tyčinek do uší zbavená víčka :-)

Menší krabičku mám položenou na stole vedle notebooku a mám v ní věci, které každý den používám. Aktuálně se v ní nachází krém na ruce od Essence z nové limitky, meruňkový olej na nehty od Alverde, gel na pupínky Grease lightning od Lushe a pár vzorečků pleťových krémů. K ozdobení krabičky jsem použila moc pěkný papír se zimním motivem, ve kterém mi loni přišly zabalené dárečky od Lushe. Stužka je také z Lushe. 

Změřila jsem obvod krabičky, rozměry poté přenesla na papír, vystřihla a nalepila. Menšími zbytky papíru jsem polepila dno krabičky zevnitř. Poté jsem ustřihla potřebnou délku stužky, krabičku pevně ovázala a udělala mašli. Je to velmi jednoduché, ale výsledek se mi moc líbí.




Druhou krabičku jsem vyzdobila podobně. Víčko je rovněž polepené papírem od Lushe. Tentokrát jsem nelepila papír lepidlem přímo na krabičku, ale ustřihla jsem papír o trochu delší, přehnula ho přes okraj krabičky dovnitř a přichytila ho na vnitřní stranu víčka izolepou. Červené kytičky ze stužky jsem přilepila vteřinovým lepidlem, stejně jako kamínky. Spodní díl krabičky jsem nechala v původním stavu.



A obsah krabičky :-)


Jak se vám mé vylepšení krabiček na kosmetiku líbí? Také rády vylepšujete nudné věci? :-)

9 komentářů:

  1. Moc pěkné. Přiznám se, že já věci moc nevylepšuju... Asi jsem líná či co. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já normálně taky :-D Nebo spíš mě vlastně ani nenapadne něco vylepšit... Tohle byl snad můj první záchvat kreativity :-D A moc děkuji :-)

      Vymazat
  2. Jé, děkuju moc !

    Ta první krabička se mi líbí moc, akorát bych na to dala stříbrnou stužku. Ale to je už věc vkusu ! :) Ani ta červená nevypadá vůbec špatně..Taky bych si měla udělat nějakou krabičku na věci co používám, protože se mi válejí všude možně.. A hledat pak něco, co mi někam zapadne nebo někam položím jinam, dá celkem práci.. :D
    Druhá krabička na laky je taky super ! :) o tom taky popřemýšlím. Já mám teď laky v takovém koupeném košíčku.
    Já uvažuju že si udělám ještě hodně dalších DIY krabiček, je to fajn na oživení interiéru a je to hlavně praktické. Můžeš tam naházet co chceš a "bordel" není vidět :) ..
    Takže ještě jednou DÍKY ! Moc jsi mě potěšila ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také moc děkuji za milý komentář :-) Máš pravdu, stříbrná stužka by taky byla super!
      Právě že je to hodně praktické a vypadá to i líp, než mít věci jen někde položené nebo dokonce poházené :-D Já už se těším na to, až budu mít vlastní bydlení a budu si moct vše vyzdobit a sladit podle svých představ.

      Vymazat
    2. Tak to jsme na tom stejně ! Doufám, že to s tím bydlením bude co nejdřív ! :)

      Vymazat
  3. Tenhle víkend jsem také polepovala krabice, aby to trochu vypadalo :).

    OdpovědětVymazat
  4. Takové věci já vůbec dělat nemůžu. Jsem jak ségra kutilů Pat a Mat. Minule jsem potřebovala zavěsit jen blbý obraz na dva hřebíčky a opravdu jak Pat a Mat. Několika minutové měření počítání vyvažování a výsledek? že jsem se na to radši :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale né, vždyť tohle je fakt jednoduchý :-D Na složitější DIY taky vůbec nejsem, jak třeba vídám návody na výrobu nějakých dekorací a tak, na to bych byla taky levá, ale polepit krabičku zvládne každý :-D Jinak při věšení obrazu zatluču hřebík a až pak řeším, aby to bylo rovný :-D A většinou to vyjde :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.