čtvrtek 26. prosince 2013

Co jsem dostala od Ježíška? Mrkněte :-)

Vánoce nemám ráda. Pozitivní úvod musí být! :-D Proto jsem ani nepřidávala žádné vánoční TAGy nebo jiné články s vánoční tématikou.

Vánoce zkrátka příliš neprožívám. Mám je spojené s předvánočním úklidovým šílenstvím mé mámy, stresem a přežíráním. Bohužel, ale tak to prostě je. Proto jsem ani nikdy moc neřešila, co komu koupit, nebo co od koho dostanu. Ne že by mi to bylo úplně jedno, ale takové to nadšení z překvapení se zkrátka nekonalo. Většinou vlastně stejně dostávám kosmetický balíček a peníze, takže jaképak překvapení :-D Další věc je, že brácha i ségra ještě studují, tudíž nevydělávají, a tudíž nemají peníze na drahé dárky. Kosmetický balíček pro každého to zkrátka vždycky jistil :-)

Letos jsme se dohodly se třemi kamarádkami, že si i mezi sebou dáme dárky. Dříve jsme si s kamarádkami dárky nedávaly, vždy jsem nakupovala jen pro nejbližší rodinu (rodiče, sourozenci, prarodiče) a případně pro přítele, když nějaký byl. Letos jsem tedy nějaké to překvapení konečně měla, ale přiznám se, že jsem to stejně nevydržela do Štědrého dne a dárky rozbalila o pár dní dřív. A co že jsem od kamarádek dostala?

  • krásný velký šál, který se mi moc líbí a je z velmi příjemného materiálu
  • osvěžovač vzduchu s vůní růží


  • 2. díl knihy Hovory s Bohem, ze které mám také velkou radost a hlavně jsem byla překvapená, že je to zrovna tato kniha! Podle tvaru balíčku jsem tušila, že půjde o knihu, ale myslela jsem si, že to bude něco jiného.

  • sadu náušnic a náhrdelníku

Jestli, holky, čtete tenhle článek, tak vám za dárky ještě jednou velmi děkuji. 

Dále jsem dostala:
  • od ségry borůvkový krém na ruce a sprchový sorbet s broskvovou vůní, které jsem si sama vybrala. Oboje nádherně ovocně voní a sprchový sorbet bude ideální na léto, má úžasnou šťavnatou vůni.

  • od bráchy super huňaté a pohodlné tepláky, které budu nosit doma, až nastane pořádná krutá zima :-)

  • od rodičů kosmetický balíček s vánoční vůní jablka a skořice (olejová lázeň + sprchový krém) a tradičně peníze, abych si koupila něco podle svého přání a vkusu. Peníze jsem dostala i od obou babiček a dědy.

Jsem za všechny dárky ráda a letos se mi opravdu úplně všechny hodí a trefily se mi do vkusu :-)

A na závěr ještě pár fotek ze Štědrého dne :-)





Co vy a Vánoce? Užíváte si je, nebo se snažíte je zkrátka nějak přežít?

8 komentářů:

  1. Líbí se mi sada s vůní jablka a skořice. Musí nádherně vonět ! Pejsek je krásný ! Já chtěla tomu svému dát taky takovou stylovou "sváteční mašli", ale zrovna když jsem ji potřebovala, tak jsem žádnou vhodnou nenašla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Jo jo, voní hezky, a líbí se mi i balení.
      To je škoda, tak snad příští rok :-D Jinak našemu pejskovi se to moc nelíbilo, pořád se mu ta mašle přetáčela dolů a drbal se, protože mu překážela :-D Nechali jsme mu jí jen na chvilku, pak už jsme ho nechtěli trápit.

      Vymazat
  2. Jé, ozdobený pes! :))
    Jinak moc hezké dárky... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :-) Moc se mu to nezamlouvalo, ale vypadal s mašlí kouzelně :-D

      Vymazat
  3. Juzisky ten pejsek :)), krásné dárky :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pejsek! Boží :)) K potkanům bych se s mašlí mohla zkusit jenom přiblížit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadal s ní k sežrání, ale taky se mu nějak nezamlouvala :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.