úterý 10. prosince 2013

Alverde Anti-aging Vitaminfluid 3 in 1

Ahoj :-) Dnes vám řeknu pár slov o svém oblíbeném vitaminovém fluidu od Alverde. Dostala jsem ho jako dárek k nákupu produktů od Lushe od jedné moc milé slečny. Pátrala jsem po něm na internetu, ale vypadá to, že u nás se vůbec neprodává. Našla jsem pouze informace v němčině, které se vám pokusím srozumitelně přeložit :-D UPRAVENO 11.12. DNES JSEM BYLA V DM A VIDĚLA JSEM HO TAM. STOJÍ 144 KČ.


Slečna zřejmě fluid koupila v Německu, protože ani na obalu není slovo česky :-D Joo, dneska to bude sranda. 


Jedná se o vitaminový fluid proti stárnutí obsahující výtažky z rakytníku. Je vhodný pro pleť nad 30 let. Slibuje významné zvýšení hydratace pleti, redukci vrásek a vyhlazení pokožky. Účinnými látkami jsou zejména rakytníkový olej a vitamin E, které působí proti předčasnému stárnutí pleti a bojují proti volným radikálům. Pokud by vás zajímalo celé složení, které je vážně skvělé, tak si můžete počíst:


Fluid je vhodné používat ráno i večer na obličej krk a dekolt. Má být ideální i jako podklad pod make-up. 



Co na něj říkám já?
Fluid používám na noc jako noční krém. Je příjemně hutný a výživný, pleť je po něm krásně napitá a zklidněná. Jako podklad pod make-up ho nepoužívám, jelikož neobsahuje SPF a přece jen já dávám přednost na den lehčím krémům. Mám smíšenou pleť a fluid mi neucpává póry, ani nezpůsobuje pupínky, čehož si cením, protože většina hutnějších krémů mi právě toto dělá. 
Fluid krásně voní. Nevím přesně, jak voní rakytník, ale já z něj trošku cítím něco jako citrusy. Moc mi vyhovuje dávkování ve formě pumpičky. A vlastně celkově se mi balení velmi líbí. 


Doporučit ho určitě mohu, ale myslím si, že bude vhodný opravdu až pro pleť kolem 25-30 let, na mladou pleť by byl zbytečně moc výživný/těžký a osobně ani nejsem zastáncem používání anti-aging krémů před pětadvacítkou. Hodnotím 9/10.

11 komentářů:

  1. Vypadá dobře, ale taky nejsem zastáncem patlání anti-aging věcí, když mám do vrásek ještě daleko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No joo, vy mladý holky! :-D :-D :-P
      Jinak jo, je moc fajn a to složení! Paráda.

      Vymazat
  2. Fluidy mě fakt začaly bavit, musím se mrknout, jestli náhodou v DM nevedou aspoň jiné druhy. Anti age nepotřebuju, ale fluid potřebuju nutně! Jestli ho nikde nenajdu, budu muset do německa, to je jasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No vidíš, já zrovna včera byla v DM a nenapadlo mě se podívat :-/

      Vymazat
  3. vypadá to hodně dobře, ideální dárek pro mamku nebo pro tetu :) škoda, že u nás ho neseženu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-) Možná prodávají jiné fluidy nebo krémy :-)

      Vymazat
  4. • To vypadá jako hoodně zajímavá koupě do budoucna. :D
    • Potřebuju si už pořídit nějakou tvářenku a stíny od Alverde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se u nás bude někdy prodávat :-D Jsem s produkty Alverde hodně spokojená, zatím mě žádný nezklamal. Tvářenky jsou také dost chválené :-) Já jsem si pořídila jednu minerální, ale zatím jsem ji nezkoušela.

      Vymazat
    2. Jak si můžeš něco pořídit a nevyzkoušet ? To já hned všechno nedočkavě zkouším, jak blázen :D :)

      Vymazat
    3. Nevím, mně stačí ke štěstí, že tu věc mám doma :-D

      Vymazat
    4. :D no, to je taky pravda :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.