čtvrtek 28. listopadu 2013

Valentino Valentina

Hezký den přeji :-) Dnes jsem se rozhodla napsat pár slov (netroufám si použít slovo zrecenzovat) o svém novém parfému. Jedná se o parfém Valentina od značky Valetino


(Fotky s tímto pozadím budete u mě na blogu v současnosti vídat asi nejčastěji, a to z důvodu nejlepšího světla. Jinde v domě lepší fotku neudělám.)

A teď už k parfému :-) K Valentině jsem se dostala trochu netradiční cestou. S kamarádkou jsme ji očichávaly v parfumérii a oběma nám velice voněla. Kamarádka si ji pak koupila od známého za výhodnou cenu, nějakou dobu ji používala a pak se rozhodla poslat ji dál. Má mnoho parfémů a ráda zkouší nové a nové. Já o koupi Valentiny také docela uvažovala, zejména se mi líbila tahle sada:


Když mi ale kamarádka nabídla, že mi Valentinu prodá za 450 Kč, neváhala jsem. Měla 80 ml balení a vypoužívala tak čtvrtinu. 60 ml parfému (samozřejmě originálního) za 450 Kč, to se mi zdálo jako super nabídka. No, takže Valentina byla moje a já ji s nadšením začala používat.

Bohužel jsem doplatila na to, že jsem si parfém důkladně neotestovala. Četla jsem, že skvělý a k vám dokonale se hodící parfém poznáte tak, že se navoníte a po pár minutách ho přestanete cítit. Nevím, jak to máte vy ostatní, ale já s tím nesouhlasím. Když si kupuji parfém, tak je to proto, že mi voní a chci, abych tu vůni na sobě cítila co možná nejdéle. Jasně, když vám někdo řekne, že krásně voníte, je to fajn, ale já osobně si prostě parfém nekupuji proto, aby ho cítilo okolí a já ne. Valentinu na sobě cítím jen pár minut. Také mě trošku zklamalo, že tenhle parfém se nijak nerozvíjí. Když ho srovnám třeba se svou milovanou Hypnôse, tak ta ze začátku voní úplně jinak než po celém dni, kdy ji mám na sobě. Valentina voní konstantně. Určitě to není špatná vůně, ale přijde tak nějak naráz a pak už nepřekvapí.

Složení vůně:
Hlava: bergamot, hlíza
Srdce: jasmín, pomerančové kvítky, tuberóza, divoké jahody
Základ: viržínské dřevo, mošus, ambra, vanilka

Oficiální popis vůně:
Parfém Valentino Valentina je vůně inspirovaná chutí Itálie a především samotným Římem. Parfém Valentino Valentina je svěží, květinově-ovocná, orientální, plná rozporů a současně je delikátní, silná, elegantní smyslná, rebelující a neskutečně veselá. Vůně Valentino Valentina byla uvedena na trh v roce 2011.

Když bych měla popsat, jak si představuji nositelku této vůně, tak by to byla žena věkově kolem 30 let, elegantní, vyrovnaná a klidná, ale ne nudná, trochu tajemná, disponující noblesou a elegancí. Zkrátka žena na úrovni.

Co na Valentinu říkám já?
Nejdřív mě nemile překvapilo dávkování parfému. Aplikátor se musí několikrát hodně silně stisknout, aby vůbec nějaká vůně vystříkla. Jinak se mi obal zalíbil na první pohled.
Co se týče toho, JAK mi vůně voní, resp. CO konkrétně z ní cítím, nemohu si stále vytvořit jednoznačný názor. Cítím určitou dřevitost, malinko vanilky, jasmín vůbec ne, bergamot a divoké jahody trošičku a pomerančové kvítky jak kdy. Přínosná recenze, že? :-D Každopádně jak už jsem psala výše, je to vůně elegantní, hřejivá a svým způsobem uklidňující a dodávající sebedůvěru. Nemyslím si, že by byla úplně vhodná pro mladé rozjuchané slečny, ale samozřejmě je to věc názoru. Někdo používá do pětadvaceti Adidasky a Pumy a je s nimi spokojený, zatímco další je už od osmnácti věrný vůním typu Chanel. Píšu to tak, jak to vidím já :-)

Tentokrát bodově hodnotit nebudu. Každopádně k pozitivům řadím krásný flakonek, typ vůně a to, jaký pocit ve mně evokuje. K negativům hloupé dávkování a bohužel mizernou výdrž. Pokud vás vůně zaujala, můžete ji omrknout třeba tady.

Jaké jsou vaše oblíbené parfémy? Moc by mě to zajímalo :-)

7 komentářů:

  1. Tak tuhle vůni jsem ještě nikde nezahlédla. Já osobně si parfémy moc nekupuju. Často si kupuju jen toaletní vody - Playboy, CTHR-U (i když od něj mám i malý parfém) a chtěla bych najít nějakou vůni, která by mě hodně oslovila - pak bych si klidně i ráda za parfém připlatila. Ale zatím jsem žádný takový neobjevila. Bohužel. Čichala jsem k pár vůním, co mají blogerky rády, ale ani žádná z nich mě úplně moc neoslovila. Voněly hezky, ale nic z čeho bych byla úplně odvařená to nebylo. Teď mě napadá, že mám ještě parfém od Oriflame - vůně fialky - ten jsem dostala a je moc hezký. Snad jediný parfém, co jsem měla - co jsem dostala k Vánocům - Naomi Campbell - with kisses - to je vůně, která mě opravdu hodně oslovila ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ji třeba v Sephoře :-) Od Playboye mi voní Play it rock. Fialky mi v parfémech taky moc voní a ještě šeřík :-) Od Naomi jsem kdysi očichávala jednu vůni a taky byla zajímavá, taková hodně ženská. Jinak si myslím, že na tebe tvoje vysněná vůně někde určitě čeká :-) Úplně si nemyslím, že je dobrý inspirovat se tím, co voní ostatním. Spíš bych vyrazila do parfumérie a zkoušela a zkoušela a zkoušela :-) Já jsem na svůj nejoblíbenější parfém, který miluju už několik let, narazila úplně náhodně.

      Vymazat
    2. http://www.fann.cz/promo/lancome/hypnose/img/uvod.jpg :-)

      Vymazat
    3. Tak až ho někde uvidím, tak doufám, že nezapomenu jaký to je a hned si k němu půjdu čichnout :) má hezké jednoduché balení.. A nevíš z jaké stránky posílají vzorky vůní ? Klidně i za poštovné nebo prostě, kde se dají nějaké vzorky normálně zakoupit ? Chtěla bych pár vůní vyzkoušet třeba i na sobě, jestli zůstanou vonět a jak dlouho apod..

      Vymazat
    4. Balení je úžasné a vůbec celá ta vůně je boží. Je dost výrazná a sladká... Odstřiky parfémů prodávají na parfums.cz za hruba 15-30 Kč jeden. Bohužel se platí ještě poštovné 89 Kč, takže se to moc nevyplatí, pokud člověk nemá možnost osobního odběru. Jestli jo, tak není co řešit :-) Jinak vzorečky (takové ty ampulky) dávají v Sephoře a v Douglasu zdarma k nákupu. Myslím si, že kdyby sis řekla o konkrétní vzorek, který chceš, tak by ti vyhověli :-)

      Vymazat
    5. Dobře. Děkuju moc za tipy a rady ! :) Jsi zlatá !

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.