sobota 23. listopadu 2013

Srovnání masek na vlasy - L´Oréal Elseve & Kallos Latte

Přeji hezký den :-) Dnes mám pro vás porovnání dvou masek na vlasy, které jsem v poslední době na střídačku používala. Jedná se o masku od L´Oréal Elseve s názvem Nutrition Lumière a masku od Kallos s názvem Latte. Budu je hodnotit celkem v pěti kategoriích - vůně, balení, konzistence a aplikace, účinky a můj celkový dojem z masek.


Nejdřív stručný popis

Maska Nutrition Lumière
Maska je určena na melírované vlasy. Je obohacena o sérum s mateří kašičkou a reflektory světla. Vlasy má intenzivně vyživovat a pečovat o jejich oslabené části. Doba působení je 2-3 minuty. V balení je 300 ml masky a prodává se klasicky v drogériích za cenu zhruba od 90 Kč do 140 Kč. Často jsou na ni akce 1+1 zdarma, 25% sleva atp.

Maska Latte
Maska obsahuje vyživující mléčný protein, díky kterému mají být vlasy hedvábné a lesklé. Je určena pro zničené, chemicky poškozené vlasy. Délka působení je 5-10 minut. V balení je 275 ml masky a koupila jsem ji za 69 Kč na parfums.cz. 



Mé hodnocení
  • VŮNĚ
Obě masky voní příjemně nasládle. Vůni masky Elseve úplně neumím zařadit, její vůně mi připomíná vůni nějakých včelích produktů. Ne že bych věděla, jak přesně má vonět mateří kašička, ale zkrátka si myslím, že takhle nějak by mohla :o)
Maska Latte voní hodně intenzivně vanilkově. A jelikož já vanilku (nejen v kosmetice) miluju, v této kategorii vítězí právě maska LATTE.

  • BALENÍ
Co se balení týče, tak mi víc vyhovuje balení masky Elseve. Má mnohem širší hrdlo, takže do masky klidně mohu strčit celou ruku a nabrat si masky dle libosti :o) Vzhledově se mi také víc líbí maska Elseve, balení na mě působí vesele a příjemně. 
Balení masky Latte je hodně strohé. Takže bod pro ELSEVE.

  • KONZISTENCE A APLIKACE
Maska Latte má našlehanou a kluzkou konzistenci, kvůli které se hůř vpracovává do vlasů a sklouzává z nich. Aplikace tedy není moc pohodlná a efektivní. Má bílou barvu s jemnou perletí.
Maska Elseve má řidší konzistenci než Latte, připomíná mi čerstvě uvařený pudink. Do vlasů se vpracovává líp než maska Latte, ale je potřeba mít vlasy vysušené ručníkem, jinak taky docela sklouzává a okapává mi na záda. Barevně se jedná o zlatavou hmotu s lesklými částečkami, které vypadají jak namleté zlato :o) Na vlasech sice nezůstávají, ale vypadá to pěkně. Bod pro ELSEVE.

  • ÚČINKY
Latte nemá na moje vlasy téměř žádný účinek. Jen je provoní a jdou pak hezky rozčesat, ale to dokáže i obyčejný kondicionér.
Elseve mi vyhovuje víc, ale úplně spokojená taky nejsem. Když si z masky udělám zábal na hodinu nebo na dvě, vlasy jsou pak krásně hebké a poddajné. Když ale dodržím dobu působení, která je uvedena na obalu (2-3 minuty), tak maska téměř žádný účinek nemá. Bod pro ELSEVE, ale s výhradami.

  • MŮJ CELKOVÝ DOJEM
Úplně spokojená jsem nebyla ani s jednou maskou a ani jednu si podruhé nekoupím. Řekla bych, že na moje suché, hrubé a kudrnaté vlasy jsou zkrátka obě moc slabé. Pro normální zdravé vlasy by ale mohly být fajn.
Vítězem mého srovnávacího testu se stala maska ELSEVE, která zabodovala v kategoriích balení, konzistence a aplikace a účinky. Maska LATTE zvítězila jen v kategorii vůně. Pokud bych měla masky hodnotit na stupnici bodů od 1 do 10, masku Elseve bych ohodnotila 6/10 a Latte 2/10.

Máte zkušenost s některou z masek?

3 komentáře:

  1. Já jsem nezkoušela tedy ani jednu ale víc mě zaujala ta Elseve. Jinak doma mám právě olivovou od Ziaji a zatím nic moc, uvidíme jak se projeví po delším používání. Jinak mám spadeno na tu masku Macadamia, ale štve mě že se balení kolem 250 ml pohybuje pomalu za 500 korun a ještě chtějí skoro 150 za poštovné. Hrozný vydřiduši :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivovou od Ziaji si chválila Péťa LH, ne? Nebo něco na vlasy z té olivové řady, pokud si to dobře pamatuju :-) Macadamia stojí bohužel 549 :-/ Na parfums... Dřív stála něco málo přes 3 stovky a i to se mi zdálo furt moc :-D Čekala jsem, jestli ji nezlevní a stal se pravý opak.

      Vymazat
  2. U mě je na prvním místě v maskách gestil wonder. Maska Latté není špatná... ale žádný vlasový zázrak to také není :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.