pátek 29. listopadu 2013

Spotřebováno za listopad 2013

Máme tu konec měsíce, takže je čas na další článek o spotřebovaných produktech. Tenhle měsíc jsem se svou spotřebou velmi spokojená, spotřebovala jsem vše, co jsem spotřebovat chtěla, a ještě spoustu věcí navíc. Konečně jsem začala používat vzorečky, kterých tu mám vážně hromadu a některé už tu leží dokonce pár let :-( Takže jdeme na to! Nejdřív fotka úplně všech spotřebovaných kousků:


A teď už k samotnému hodnocení spotřebované kosmetiky. Pro větší přehlednost jsem produkty nafotila ještě v menších skupinkách :-)


Aussie 3 minute miracle

Psala jsem o něm tady. Pro mě to byl průměrný kondicionér. Hezky voněl, vlasy se po něm v pohodě rozčesávaly, dávkování bylo naprosto super! Ale co se účinků týče, tak mě bohužel vůbec neoslnil. Neměla jsem vlasy hebké ani vyživené. Nicméně ještě dodám, že moje vlasy vyživí a uhladí vážně máloco, jsou VELMI suché a hrubé. Aussie hodnotím 5/10.

Lirene Serum PUSHUP

Docela fajn záležitost. Samozřejmě push-up efekt se nekonal a já ho ani nečekala. Chtěla jsem pokožce na dekoltu a prsou dopřát trochu víc péče, protože ji mám velice citlivou a tenkou. A na to byl tenhle krém super. Byl dostatečně výživný, pokožku na dotek vyhladil a zpevnil a trochu jako by prokrvil a osvěžil. Pokud máte podobné nároky jako já a nečekáte žádné zázraky, můžu doporučit. 9/10.

Balea Duschpeeling Buttermilk und Lemon

Psala jsem o něm tady. Když jsem psala tu negativní recenzi, měla jsem spotřebovanou zhruba polovinu balení. Pak nastal zlom - peeling mi začal vyhovovat! Dřív mi připadal moc jemný a neúčinný, ale změnila jsem názor. Kůži na těle krásně obrousil a vyhladil. Krásně voněl po citronech. Do dalšího balení zřejmě nepůjdu, avšak i tak ho hodnotím pozitivně - 8/10.

Bourjois Fresh cleansing gel

Pár slov o něm naleznete zde. Tento gel se k mým oblíbencům nezařadil. Spíš pleť osvěžil, než že by ji vyčistil, navíc docela vysušoval. Pozitivně hodnotím právě to osvěžení pleti, pěknou vůni a konzistenci. Byl opravdu hustý a na vyčištění celého obličeje stačila kapička. Nicméně zápory převládají a já si tento gel podruhé už nekoupím. 4/10.


Lush Dee-lite

Recenze zde. Krém byl skvělý, krásně výživný, voňavý - paráda. Akorát měl obal z hodně pevného plastu, takže se produkt špatně dostával ven. Víc nemám co vytknout :-) 9/10.

Wella forte Hairspray

Pobavilo mě, že tenhle lak je vysloveně určený na dlouhé vlasy. A proč? Protože šíleně slepuje! Mít vlasy do pasu a pak je slepené do jednoho chumlu rozčesávat, to vskutku není moc lákavá představa. Dále jsem měla vlasy po nastříkání lakem hodně ulepené a tvrdé. Když jsem si je večer rozčesala, musela jsem je hned umýt, protože byly lepkavé a zplihlé. Pozitiva? Lak byl co se fixace týče velice spolehlivý. Znovu si ho však určitě nekoupím. 3/10.

Avon Beautiful hydration energising toner

Pleťová tonika od Avonu mám vážně ráda. Kromě jednoho, které jsem používala kdysi dávno a dost mi vysušilo pleť, jsem byla se všemi spokojená. Konkrétně toto tonikum má pleť zanechávat hebkou, svěží a dodávat jí energii. Rozjasnění nebo zlepšení vzhledu pleti jsem si nevšimla, ale tonikum pleť pěkně osvěží a odstraní nečistoty, které se nahromadily na pleti přes noc. Tonikum neobsahuje alkohol. Moc se mi líbí jeho balení a vůně. Tonikum nevysušuje, ale po aplikaci mě trošku pálila pleť. Toto balení určitě není moje poslední, mám v plánu vyzkoušet i další tonika z řady Solutions. Hodnotím 8/10.

Sephora Moisturizing body lotion Strawberry

Recenze zde. Na rovinu říkám, že tohle tělové mléko je jedno z nejhorších, jaké jsem kdy měla. Jediné, co hodnotím kladně, je pěkné balení a rychlé vstřebávání mléka do pokožky. Jinak - hrozně smrdí, složení je příšerné, nehydratuje a je nechutně předražené (obvyklá cena je 210 Kč). Mně nevadí si za kosmetiku připlatit, když bude funkční, ale upřímně vám řeknu, že u tohoto konkrétního mléka se platí opravdu jen za značku. 1/10.

Balea Rasiergel Kiwi´n´cream

Tenhle gel na holení byl v podstatě fajn, jenže... Narazila jsem bohužel na kus s vadným dávkováním. Gel nešel téměř vůbec dostat ven! Mačkala jsem dávkovač vší silou třeba půl minuty a dostala jsem z něj množství gelu použitelné tak na natření jednoho podpaží. Takže to fakt bylo o nervy. Měla jsem ho asi rok a v balení stále ještě něco je, ale já na to už fakt nemám :-D Jinak gel hezky voněl a byl zelený (miluju zelenou!) :-D Víc nevím, co bych dodala. Bodově hodnotit nebudu, protože bych asi nebyla objektivní. Natolik mě to pokažené dávkování štvalo!


Garnier Pure 3 in 1

Recenze zde. Je to můj nejoblíbenější čisticí gel/peeling a na mastnější typ pleti ho mohu jedině doporučit. Měla jsem ho už několikrát a rozhodně si ho opět koupím, i když ne hned, protože mám doma jiné produkty na čištění obličeje, které musím spotřebovat. Jednoznačně 10/10.

Rival de Loop Revital

Velmi příjemný oční krém. Oční okolí krásně vyživil, hezky se vstřebával, nepálil mě v očích. Mohu ho jedině doporučit. 10/10.

L´Occitane Hand cream Fleurs de Cerisier

Jak už jsem několikrát psala, krémy na ruce od L´Occitane miluju. Krásně ruce vyživí, provoní, celkem rychle se vstřebávají a v neposlední řadě se mi velmi zamlouvá i složení. Tenhle krém nebyl výjimkou a parfemace třešňových květů byla prostě úžasná. 10/10.

Freeman Facial anti-stress mask

Na masku jsem psala nedávno recenzi. Byla moc fajn - hezky pleť vyčistila, vyhladila a uvolnila ucpané póry. Trošku vysušovala a stahovala pleť, ale nebylo to nic, co by se nedalo napravit krémem :-) Navíc ta svítivě modrá barva byla naprostá pecka :-D 8/10 a možná koupím znovu.

Essence Nail polish corrector pencil

Na tohle korekční pero od Essence mám rozporuplný názor. Co bylo fajn: pero krásně vonělo po třešních a po žvýkačkách; líbilo se mi, že je bez acetonu a obsahuje jojobový olej, tudíž kůžičku kolem nehtu vůbec nevysušovalo; manipulace s ním byla pohodlná a hlavně pero bylo skutečně funkční. Bylo dostatečně napuštěné odlakovačem a spolehlivě odstranilo přebytečný lak. Blbé bylo to, že hrot pera se dost rychle zašpinil a opotřeboval a nebylo pak už možné ho dál používat. Zkoušela jsem hrot o kousek zkrátit, ale pak už zas pero bylo moc tlusté a odstraňovalo lak i tak, kde jsem nechtěla. Balení obsahovalo celkem 4 hroty. Znovu si ho nejspíš pořizovat nebudu, myslím si, že stejnou práci vykoná i vatová tyčinka namočená v odlakovači. 6/10.

Slečna Ručička

Slečnu Ručičku na fotce představuje plechovka, ve které jsem ji skladovala :-) Samotný tuhý olej vypadá takhle. Používala jsem ho na chodidla, protože na ruce se to kvůli mastnotě nedalo :-( Ani na noc. No a na chodidla byla Ručička fajn, hezky je vyživila. Podruhé však po ní netoužím 6/10.


VZOREČKY:

L´Occitane Firming and smoothing milk concentrate

Naprosto boží tělový krém! Úžasně a dokonale voní, stejně jako mandlový sprchový olej od L´Occitane. Není vůbec mastný, ale pokožku krásně vyživí, a docela rychle se vstřebává. 3 vzorečky o obsahu 6 ml každý mi vystačily na nacelá dvě namazání celého těla. Jsem z krému naprosto unešená a kdyby nestál 1245 Kč, už ho mám doma! 10/10.

L´Occitane Hydration cream

Každý 1,5 mililitrový vzoreček mi vydržel na 3 použití. Krém se mi zdál příjemný, hezky voněl, mou smíšenou pleť hydratoval tak akorát. Nic mi na něm nevadilo. O plném balení zatím neuvažuji, krémů mám doma dost :-) 8/10.

Avon Beautiful hydration replenishing night cream

Tenhle krém mě velmi příjemně překvapil. Nejdřív mě celkem šokovalo množství přírodních ingrediencí ve složení a obsah bambuckého másla na 4. místě. Krém nádherně květinově voněl, byl středně hutný a pomaleji se vstřebával. Na obličeji byl příjemný a pleť krásně vyživil. Moji smíšenou pleť možná až moc :-) Jediné, co mi vadilo, bylo to, že mi ucpával póry na nose. Ale to dělá skoro každý hutnější krém, takže to neberu jako žádné velké minus. Krém jsem moc ráda vyzkoušela a i když si plné balení kupovat nebudu, hodnotím ho velmi pozitivně - 8/10.

Eucerin Dermo Purifier creme-gel

Tenhle krém jsem měla ve dvou vzorečkách. Ten první se mi zdál bezvadnej. Neucpával póry, pěkně pleť matoval, byl jemný. Uvažovala jsem o koupi plného balení. Druhý vzoreček mi už tak nevyhovoval. Přišlo mi, že mi póry ucpává, a to prostě u krému na obličej nejsem ochotná překousnout, kor u tohoto krému za tu cenu... Nákup plného balení si tedy rozmyslím a tentokrát krém hodnotím 7/10.

Vichy Normaderm Anti-imperfection hydrating care

Další krém z řady Normaderm, který jsem měla možnost vyzkoušet. Byl mnohem příjemnější než Pro mat. Nevysušoval pokožku a nebyl tak agresivní, ale přesto mě na obličeji trošku pálil. Matující schopnost byla opět skvělá. 8/10.

Vichy Normaderm Pro mat

Snad první krém, který OPRAVDU matuje na dobu několika hodin. Moje pleť je totiž natolik zvláštní, že se leskne zejména po matujících krémech. Takže co se matování týče, tak spokojenost. V dalších ohledech to taková sláva nebyla. Krém mi smrdí jako zvětralé pivo, hodně vysušuje a zdá se mi poměrně dost agresivní. Z těchto důvodů si plné balení kupovat nebudu, i když ta matující schopnost je skutečně úžasná! 5/10.


Uff, tak to máme pro tento měsíc za sebou! :-D Máte zkušenost s některých ze zmíněných produktů? Kolik se toho podařilo dopotřebovat vám? Pochlubte se! :-)

13 komentářů:

  1. Holící gel od zn. Balea jsem měla taky, akorát myslím že byl s Aloe Vera a byl celkem fajn, ale od té doby, co jsem si koupila holící pěnu od zn. ISANA - pro muže, tak už snad ani nebudu chtít nic jiného. Tak ten Garnier vypadá lákavě - ještě když ho doporučuješ na mastnou pleť a tu já mám.. Rival de Loop je ten krém, co jsi mi doporučila.. asi si ho v budoucnu koupím ! Freeman masky mám moc ráda, ale to ty už ze všech mých komentářů určitě víš, takže to nemá cenu dál rozvádět :)... já mám teď momentálně taky dost vzorků. Hlavně právě od zn. Freeman, tak budu testovat a jsem na to zvědavá.. No, zanedlouho budu psát taky spotřebováno, ale tolik, kolik ty.. jsem toho opravdu bohužel nespotřebovala :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že máš ráda Freemana :-D
      O holící pěně pro muže také uvažuji, inspirovala jsem se u tebe v článku :-) Mám teď Isana pěnu pro ženy, nějakou s broskví, a až dojde, půjdu omrknout tu pánskou.
      Garnier je super, konkrétně tenhle mi vyhovuje ze všech gelů (nebo on je to spíš peeling, taková jílovitá pasta s peelingovými částečkami) nejvíc. Ty bez peelingu mi přijdou docela vysušující, ale tenhle ne.
      Je to pěkná hromádka, že? :-D Ale ono hodně udělají taky ty vzorečky :-) Těším se na tvé spotřebováno! :-)

      Vymazat
    2. Moje spotřebováno bude zítra, kolem dvanácté hodiny :) Tak se můžeš přijít podívat, budu moc ráda ! ;)

      Vymazat
    3. Super, určitě se podívám :-)

      Vymazat
  2. To je věcí, líbí se mi Lirene sérum, po tom asi mrknu, až mi dojde současný od Eveline. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, mají ho v DM za 99 Kč, ale myslím si, že už ho vyprodávají, protože byl ve výprodejovém stojanu.

      Vymazat
  3. To je pořádná spotřeba. :)
    Docela se mi zamlouvá sérum od Lirene, naopak krém od L'Occitane s třešňovým květem za mě nic moc. :) A mrknu i po tom očním od Rival de Loop. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem ráda, že ses u mě inspirovala ;-)

      Vymazat
  4. Mně se tenhle měsíc dařilo víc než kdy jindy, během příštího týdne také napíšu článek :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů taky pěkná spotřeba. :) Nejvíce mě zaujal to Lirene Sérum Push Up, dá se koupit normálně v drogerii?

    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Já ho koupila v DM, ale měli ho už ve výprodejovém stojanu s červenou cenovkou, takže se obávám, že už končí :-(

      Vymazat
    2. Aha. Tak uvidíme. Možná ještě zkusím do dmka někdy skočit, třeba ho tam budou mít. :)

      Vymazat
  6. U té vody od Avonu mě strašně rozčiloval ten vršek, špatně se mi dávala na tampón :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.